Reklama

Reklama

Horské oblasti mezi Švýcarskem a Francií skýtají nejen panensky krásnou krajinu, ale také netušené možnosti ukrýt pod závějemi sněhu nežádoucí důkazy. Marc, profesor tvůrčího psaní na Univerzitě v Lausanne, má pověst proutníka a Barbara je jednou z řad studentek, které jeho kouzlu podlehly. Po společně strávené noci dívka záhadně zmizí a Marc se tímto vývojem událostí nezdá býti vůbec pobouřen. Do města přijíždí nevlastní matka Barbary, Anna, která se snaží na vlastní pěst zjistit, co se oné noci stalo. Marcova nonšalance a jaksi záhadné charisma jsou nebezpečnými zbraněmi, kterým mnoho z žen nedokáže odolat. Policie však neustává ve svém pátrání a možná ani Anna není tím, kým se zdá být. (Film Europe)

(více)

Videa (1)

Recenze (15)

blondboss 

všechny recenze uživatele

Francúzska krimi "konina", ktorá sa hrá na romantický film, light erotický film a zároveň na prudko intelektuálne krimi s nejakou tou unikátnou zápletkou. Ani jedno z toho nevychádza na 100 % a divák si po hodine filmu povie, o čom toto je. Celkovo mi tento film príde dosť zbytočný. Šťastie je, že je zasadený do tak nádhernej prírodnej scenérie, za ktorú proste musím pridať nejaké body. Inak ale veľká nuda. 45 % ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Zvláštní kousek s neotřelou atmosférou a s velmi kuriózní hlavní postavou, přičemž horská lokalita se sněhovou nadílkou překrásná a Mathieu Amalric v roli profesora, který má zjevně problém s poklopcem, zajímavý a svým způsobem překvapivý, alespoň pro mne. Krom toho, že byl vytrvale v obležení žen a zejména co se týče agresivní studentky mi ho bylo líto, se nám tvůrci neobtěžovali zodpovědět řadu drobných otázek, škoda... ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Na prstech jedné ruky nespočítám, kolikrát mi letělo obočí nahoru u scén, kde se stylizace scenáristům i režisérovi vymkne z rukou. V něčem rozkolísanost tónu a nezáměrné uklouznutí k lehce bizarní exploataci zavání norskými Lovci hlav, ale těžký důraz na literární jazyk (a klasickou metaforiku) spíš zavání předválečnou kinematografií. Je to ale sterilní a ledově klidný vizuál i podmanivě plochý doprovod Caravaggia, které to tonálně solidně ukotvují. Amalric se do svého vykolejeného hrdiny po většinou trefuje, ostatní postavy jsou spíš na hranici figurek, ale to s ohledem na poměrně mechanický princip vyprávění (McGuffin, noirová femme fatale) dalece nevadí. Našel bych sto věcí, proč se filmu vysmívat, ale pravda je, že mě chytil a nepustil. Dokonce i jeho salónní rétoriku jsem si oblíbil, protože pasuje ke stylizovaným obrazům zasněžených hor, propastí a skleněné akademické pitevny. Romantický thriller pro lehce vyšinuté knihomoly. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Mathieu Amalric a další jeho skvělé herecké představení, které bohužel není korunováno i tím, aby byl snímek dějově skvělý. Je dějově dobrý, ale není to vyloženě výtečné. To, co je prezentováno v první polovině filmu, není podloženo i druhou silnou polovinou, jako kdyby se tam scenáristům ztrácel dech. ()

Vesecký 

všechny recenze uživatele

Možná by si ten film zasloužil víc, možná, že jsem si odskočil od filmu v nepravou chvíli, ale už na začátku jsem viděl, že Barbara po prohýřené noci leží nahá mrtvá v posteli. To ten profesor byl opravdu náměsíčný a v tomto stavu ji v noci uškrtil? Z ničeho to nebylo jasné. Pak jsem přišel k televizi a akorát ji házel do jámy... Ta policajtka byla fakt šeredná jak noc, s tou bych nešel ani potmě. Prostě se na tu roli hodila. Nu, pak ta studentka Annie, zřejmá nymfomanka, ale do příběhu mi moc nezapadala. A Marianne? Trochu úchyl, když se nechá líbat bratrem... Taky nebylo jasné, kdo přivedl policisty na profesorovu stopu. Moc nejasného. ()

Galerie (29)

Reklama

Reklama