Reklama

Reklama

Fargo

(seriál)
  • USA Fargo
Trailer 3
USA, (2014–2024), 44 h 20 min (Minutáž: 39–69 min)

Tvůrci:

Noah Hawley

Hudba:

Jeff Russo

Hrají:

Allison Tolman, Billy Bob Thornton, Martin Freeman, Russell Harvard, Ewan McGregor, Patrick Wilson, Juno Temple, Kirsten Dunst, Colin Hanks, Carrie Coon (více)
(další profese)

Série(5) / Epizody(51)

Seriál Fargo, inspirovaný stejnojmenným oscarovým snímkem, adaptoval spisovatel a scénárista Noah Hawley. Děj se točí kolem zbrusu nového “skutečného” zločinu a neotřelých postav. Vše je protkáno typicky černým humorem, vraždami a pověstnou “minnesotskou zdvořilostí,” díky nimž se z filmu stala nadčasová klasika... (HBO Europe)

Recenze (632)

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Seriál Fargo mě uchvátil svou komplexní propracovaností a úžasným scénářem. Dokázal inteligentně a s lehkostí, stejně jako s jakousi minimalistickou gradací spojit všechny ty bizarní, absurdní a kruté události do jednoho příběhu, jehož každý další díl mě přiváděl v němý úžas, jak je to všechno neuvěřitelně propojené a jak do sebe všechny ty dílky skládačky zapadají. Mělo to logiku, a nebylo z toho vůbec cítit, že je to dělané "na sílu", že je příběh zamotaný, nebo že by nedával smysl. Martin Freeman is the King! Ten chlap je zatracený génius a jeho výkon v roli Lestera Nygaarda by si zasloužil všechny možné nominace. Jeho přerod z ušlápnutého, spořádaného občana, který si nechá srát na hlavu na tvrdého a manipulativního grázlíka, je fenomenální. Dokonalá hudba Jeffa Russo, výborná atmosféra mrazivé krajiny. A jelikož jsem Farga zhlédla na AMC, můžu říct, že tento seriál má jeden z nejhorších dabingů, jaké si kdy kdo vůbec dovolil pustit ven na světlo. A že si to někdo dovolil udělat tak geniálnímu seriálu, jakým tento bezpochyby je. Drzost, troufalost a bezostyšná trestuhodnost. Za něco takového by se vážně mělo zavírat:) Alespoň, že nejlíp z toho vyšel Martin Freeman, on je asi jediná postava, jemuž jeho dabér zůstal po celý seriál a nemluvil přitom deset dalších postav. Když jsem potom zhlédla Fargo od bratří Cohenů, oproti tomuto seriálu mi to připadalo jako hodně špatný průměr. "Jestli si někdo dokáže vystřelit mozek nenabitou puškou, pak ty.", "Jsi v hajzlu, něco jsi udělal a poneseš následky, já jsem následek." ()

zelvopyr 

všechny recenze uživatele

Balanc humoru s odporným svinstvem je nelehká věc. Vžilo se pro něj úsloví černý humor, a není na něj zdaleka jednoduchý recept. Ano, v obecné rovině se člověci jako správné bestie dosyta smějí cizímu utrpení, na tom je postavena značná část humoru vůbec. V principu ale grotesky, klasické surové animáky apod. zpravidla fungují tak, že po vraždě Itchiho, Toma, kojota, Kennyho, vlka, atd. nebo zrubání komika se oběť v další scéně objeví živá, ač mnohdy pomlácená. Tedy znovu, ubalancovat vyvražďovací spletitou historku bez tuhnutí úsměvu není lehké. Zde se ale spíš než jako komedii rámovanou příběhem–záminkou povedlo vyprávět neuvěřitelný propletenec pitoreskních osudů a souvislostí, patřičně bez skrupulí a morálky. A do toho prokládat gagy postavenými na citaci původního Farga i spousty volně souvisejících filmů, osobním charismatu herců a nečekaných rozhodnutích jejich postav. Zručná práce, skoro za max. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

Skvělý nápad, a ze začátku to vypadá, že bude fungovat. Úplně jiné charaktery, jiný příběh než původní Fargo Coenů, jiná etika i morálka, čili srovnávat nelze, a o to magičtěji pak působí rozmanité odkazy na původní film v povrchové struktuře seriálu, v nesčetných detailech, divák jako by se ocital v paralelním vyprávění, v bifurkačním větvení vesmírů naruby (kde se dle obvyklých teorií jeden příběh větví v každé vteřině v novém bifurkačním bodě do odlišných verzí, tady jako by se odlišné příběhy v takových bodech naopak nahodile, leč neustále setkávaly). Výtečný je nápad obsadit Billyho Boba Thorntona, magického herce ze stáje právě bratří Coenů (Muž který nebyl). Potud je parádně založeno na geniální film. *** Postupně ale začínají převažovat chyby v provedení a brzy se ukáže, že nejde jen o kosmetické trhlinky, ale že některé jsou procedurální a zásadně narušují statiku celého počinu. Při bližším ohledání se stavba otřásá v základech a hroutí, a tady už je možné srovnávat s původním dílem, a Coenovic Fargo z toho vychází vítězně prostě proto, že jako jediné z obou zůstává komplexní a shromážděné, a strmí o to úderněji a majestátněji. *** Přejdu-li, že si v seriálu vedle organického humoru začne velice brzy svoje místo uhajovat i samonosná zábava, komično ryze pro pobavení diváka, vtípky rozeseté rytmicky tak, aby se nikdo nenudil, a které člověk sledující organicky se odvíjející příběh odhalí jako zdržování, nenezbytné odskoky od dějové linie, a přechází je netrpělivým mávnutím ruky (opravdu musíme minutu zbytečně sledovat, jak Gus ve sněhu odchytává zaběhlou kolii?), přejdu-li, že v seriálu je i dost dalších vycpávkových míst a toliko ilustrujících záběrů a scén, bez jakých by se mělo dobré filmové vyprávění obejít, zbývá a přibývá hodně dalších věcí, které nelze prominout, neboť narušují samu detektivní výstavbu a maří i svébytnost filmového obrazu. Především dostávají trhliny motivace postav, ústrojnost jejich logiky, konzistentnost a usledovatelnost jejich jednání (jako příklad třeba celé podání FBI, fušeřiny jejích agentů i rozpory ve vnitřní komunikaci, přestože to neslouží jako kritika, naopak, o FBI se tam mluví jako o profících; nebo ty ploše naznačené vztahy v rodině Lesterova bratra, nepochopitelné přistoupení ženy na banálně nastražené okolnosti, nehledě na to, že se celá tahle linie v seriálu vůbec nedořeší, spadne pod stůl, co se stalo s dítětem, s manželkou, s celou rodinou poté, co se bratr - zřejmě? - vrátil z vězení, ačkoli předtím se jejich fungování čas věnoval napříč seriálem průběžně; nejen z toho je poznat, že seriál je zakončený hodně narychlo a vypadlo toho tam dost, co se nedopovědělo; nepochopitelný je i obrat ve výpovědi Lindy, Lesterovy druhé ženy, o nočním odjezdu z hotelu atd. atd.) a jejich vzájemných vztahů - a s přibývajícími díly to přestává být ukočírovatelné, všechny ty nedůslednosti, nepravděpodobnosti a povlávající konce alternativních, či lepších možností postupně přerůstají v síť spekulací, se kterou seriál nepracuje a nepočítá, která škrtí jeho životnost, vytváří pachuť, vybuzuje vědomí, že hodně klíčových momentů je nutné toliko akceptovat jako scénáristickou zvůli a zapomenout na všechny pádné výhrady, domněnky a otázky, které povětšinou už nebudou vysvětleny ani zodpovězeny. Nejsem připravená sledovat filmové dílo stavící na detektivním pátrání (byť je mi zřejmé, že nejde o detektivku) a muset přitom blahosklonně akceptovat tolik na sebe navazujících kroků založených čistě na benevolenci výkladu nejednoznačného chování postav, ani tolik freestylových obratů v ději umožněných stále častěji implantovaným prvkem náhody (např. scéna v nemocnici, kde policistou hlídaný Lester "náhodou" skončí na pokoji s týpkem stejně starým, stejně blonďatým, vysokým atd., s ksichtem omotaným fáčovinou, takže hned při prvním záběru je vám jasné, jak se z toho Lester vyvleče, aby se to pak o pět minut později skutečně nepřekvapivě stalo - jenže my nesledujeme grotesku!, ale příběh, v němž se mají srozumitelným jednáním v extrémních situacích vyjevovat jisté lidské povahy). *** Další velká výtka pak míří na adresu režie a kamery, která zhruba od třetího dílu začíná být zjevně inspirovaná Dexterem a jeho inovativnostmi (ostatně stejně jako celý v seriálu nakonec poněkud vyšumělý motiv biblické apokalypsy nastražené na Stavrose je tu jen ozdobný exoskelet, převzatý z jedné série Dextera, a zrcadlení vidím i v tom pohrávání si s obětí, přivázanou leukoplastí ke zbrani a narafičenou k rozmašírování při policejním útoku), které ovšem v Dexterovi niterně spolupracují se scénářem a jsou haptickou součástí velice fyzického vyprávění, kdežto tady jde o odvozené, opět nenezbytné manýry, které mají spíše vnějšně osvěžit a pobavit zlajdačelého diváka - ti zaujatí ale musí pociťovat sebezapření, vnucuje-li se jim taková pouťovost (ostatně pak tyto efekty, např. použité při ukázání toho, jak se Lesterovi zavrtal do ruky brok, ke konci seriálu zase mizí zapomenuté stejně jako celá apokalyptická vsuvka se Stavrosem). *** Kolem a kolem je to veliká, ale nenaplněná možnost, a ráda bych se dočkala toho, kdyby to vzali jako hozenou rukavici třeba samotní Coeni (nebo autorský tým Dextera či nakonec kdokoli jiný) a dotáhli ten nápad i scénáristicky a formálně do skutečně vytříbené podoby, ačkoli je mi jasné, že se to nejspíš nestane. Banálně, byť furiantsky nakročeně promrhaná příležitost. Ten naznačený a dílem rozvedený potenciál zůstává vzrušující, o to více lituji nakonec tolik zfušované realizace. () (méně) (více)

hellstruck 

všechny recenze uživatele

Po třech dílech musím říct, že vítězí rozpaky. Děj je zajímavý a rozhodně originální, ale proč se sakra všechny postavy chovají tak debilně, hloupě, divně (ano, v čele s policejním sborem) a jednají naprosto nelogicky? Navíc mám občas neodbytný dojem, že sleduji spíše roboty s naprogramovaným úsměvem a "myšlením". Nicméně z donucení drahé polovičky musím sledovat dál, tak snad časem budu chytřejší. EDIT: Vždycky jsem si byla jistá, že když se nedostaví nadšení při shlédnutí prvních tří dílů, už se nedostaví nikdy. No... budu svůj názor muset jednoznačně přehodnotit. Nic takového, jako je Fargo, tu ještě nebylo. Ne z hlediska zápletky, která sama o sobě tak unikátní není, ale stylem vyprávění, neotřelým tragikomickým humorem a bizarní hlavní postavou. Přestože jsem k prvním třem dílům přistupovala nedůvěřivě a do zhlédnutí se musela spíše nutit, postupně si mě ten ledový zapadákov se všemi svými podivuhodnými postavičkami získal. Jen se mi pořád nechce věřit, že jsou u policie a FBI takoví hlupáci. :) ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

36/41 Pokud se vám líbil film, jeho seriálové rozpracování vás může potěšit. Chladné dny v Minnesotě mají své kouzlo. Ale každá série se zatím jeví jako solitérní a každý příběh má své plusy a mínusy. Absolutně skvělá je druhá řada s Kirsten Dunst a Jesse Plemonsem. První a třetí stojí za váš čas, jen s tou čtvrtou váhám, zda to vůbec vydržím až do konce. ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Inu, HBO razí cestu a ostatní stanice ji naštěstí nadšeně následují a investují do produkce chytrých, poctivě natočených, pečlivě napsaných velkorozpočtových seriálů. Fargo z dílny FX snese srovnání s tím nejlepším, co se dnes točí na prvně zmíněné stanici a to už něco říká. Dialogy a psaní celkově, obsazení, herecké výkony, režijní jistota a vynalézavost... to všechno jde ruku v ruce s takovou lehkostí a poetikou, že z toho jde strach. Brilantní. 100% 2. sezóna zatím plnou parou válcuje už tak téměř dokonalou první. Hrůzokrásné, až dech přechází. Haleluja. ()

Rex Mundi 

všechny recenze uživatele

5* za prvú sezónu, v ktorej som si zamilovala najmä kladných hrdinov. Zmena v druhej ma však sklamala natoľko, že som sa nedokázala preniesť ani cez pilot. Neskôr sa k nej vrátim. ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

1. sezóna: Jeden z nejvíce promrhaných seriálových potenciálů poslední doby. Příběh je sice zajímavě rozehraný, některé linie a postavy ovšem vyšumí absolutně do ztracena a atmosféra se na kultovní snímek bratří Coenů nechytá ani z poloviny.. Tempo je místy až příliš pomalé, dialogům chybí šťáva a režie se marně pokouší spojit do funkčního celku a místy působí, jakoby uctívaným bratrům (a producentům seriálu) lezla až příliš do řitě. Herecké osazenstvo si to naštěstí dosti užívá. Martin Freeman je v podobných rolích vlastně jako doma, Alison Tollman je sympatická a Billy Bob Thornton si pro sebe nepřekvapivě krade každou scénu. Jeho vrahoun Lorne je navíc zcela nejvýživnější postavou seriálu a jakmile si začne zahrávat s ostatními obyvateli městečka, je o zábavu postaráno. Nejedná se tak o žádný průser a několik památných scén se zde rozhodně najde. Z této látky se ovšem dalo vytěžit mnohem více..70% ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

1. sezóna: Už jen holá skutečnost, že jsem dal osm dílů naráz v maratonu od sedmi hodin večer až téměř do úsvitu, mluví za vše. Neuvěřil bych, že může člověk v jednu chvíli u seriálu řičet smíchy, a v další minutě potom trnout hrůzou a napětím nad zapeklitým dějem. Televizní Fargo začíná jako dusná černočerná komedie, aby se ve své třetině přetavilo v hutné drama a nakonec v ponurou, temnou kriminálku. Je mi to moc líto, pánové McConaughey, Mikkelsene a Dancy, ale Emmy si tento rok bezesporu zaslouží buďto nekompromisní Thornton anebo král zmrdů v lidské podobě Freeman. ()

lesumir 

všechny recenze uživatele

Končí první sezona a já si jdu vydloubnout oči škrabkou na okno, protože jsem z toho smutnej. A rok je nebudu potřebovat, pokud teda bude vytoužená druhá serie! Naprostá dokonalost a v roce 2014 stále invenční záběry a styl. ()

Hrabka 

všechny recenze uživatele

První série je pro mě značně rozporuplná, v určitých momentech mě to bavilo opravdu dobře, nicméně ten děj je takový podivný a chování postav místy naprosto nepochopové. Na komedii to bylo moc vážné, na drama moc naivní. Hodnotil bych to zatím průměrně, nijak nadšený z toho rozhodně nejsem. Uvidím, jestli se vůbec pustím do druhé série... ()

Hunt 

všechny recenze uživatele

50%. Po prvním naprosto skvělem díle jde rychle úroveň (scénáře) dílů rapidně dolů, postupně už není co vyprávět, natahuje se stopáž, zabýváme se zbytečnými postavami, situacemi a příběh nudí. Moc se mi líbila hudba a herecké obsazení. Pokud by ve výsledku byla 3.- 4. dílná miniserie byla by to pecka, po výsledných 10 dílech zůstala pouze pachuť velkého potenciálu a radosti, že už je konec. ()

DJ_bart 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

1. SÉRIE – Definice řemeslný dokonalosti, vizuální pornografie se vším všudy, perfektní tribute původnímu celovečeráku, atmosféricky nervydrásající katalyzátor adrenalinu, výbordelná černohumorná satira, nekompromisní kritika americkýho konzervatismu a systémovýho korporativismu, revoluční gamechanger kriminálního žánru, a z hlediska scénáře nejvíce komplexní milník v dějinách televize. Bezchybný takřka ve všech aspektech a složkách. Jedním slovem: ženiální. Nemám slov. Onanie pro cinefily. Sledování v zimním období výhodou! Lorne Malvo, jehož ztvárnil démonický Billy Bob Thornton, je zcela bezkonkurečně král antihrdinů, respektive záporák záporáků. No a Martin Freeman mu zdatně sekunduje...... [VERDIKT: 20 sraček spadlejch do zimáku z 10! Noah Hawley a bratři Coenovi se bezprecedentně zapíší do dějin moderní kinematografie - jelikož jejich příběh mě absolutně odpálil do emocionální stratosféry] _____________ 2. SÉRIE – Sedmdesátkový ufoporno, delikátní řezničina, sociálně-kulturní polemika o tom že karma je děvka, psychedelická oslava gore zábavy, a v neposlední řadě grandiózní óda o strastech a radostech kriminality, v níž krása střídá nádheru - až mi ruka z tý instantní cinefilní masturbace odumřela. No neber to šamane! Kulervoucí zážitek........ [VERDIKT: 9,4 skalpů indiánského lovce Hanzeeho z 10] _____________ 3. SÉRIE – Do třetice všeho dobrého. Tentokrát ze soudku existenciálně tragikomický balady plné groteskních až karikaturních (a nijak charakteristicky černobílých) postaviček, jejíž narativní princip tkví v jednom prostém ponaučení: 1 střep = doživotní záruka štěstěny.... Jednoduše grandiózní filharmonický (ten symfonický hudební doprovod fakt nemá chybu), dramaturgický a herecký koncert par excelence, který nezapomíná na neodmyslitelný absurdní černý humor. Můj milášek Evžen MekŘehoř, primární deviza a pomyslné gró celé show, se může bezprecedentně stavět na vrcholný piedestal dvojrolí - takže výhra Zlatého Globu je zcela legitimně zasloužená. Ačkoliv musím uznat, že každý účinkující herec (zejména Mary Elizabeth Winstead a David Thewlis naprosto excelují) by měl získat Golden Globe jen za to, že si zde navzájem notoricky nadávají do flegmatických pačuráků - kéž by! Fargo každopádně opět avizuje zřejmý fakt, že jde o momentální etalon kriminální tvorby - a to nejen v rámci televizní produkce........ [VERDIKT: 9,3 tampony do každé rodiny z 10!] _____________ 4. SÉRIE – Tam, kde všichni SJW a woke fanatici žalostně sbíraj kramfleky, tak přesně tam ikonické Fargo bezprecedentně exceluje. Leč Noah Hawley, dle mě nejtalentovanější scenárista současný televizní sebranky, buď přes první diskovlnu koronapičusu moc prokrastinoval, anebo se přidal do sekty lazy writerů.... Čtvrtá série si sice udržuje svý klasický žánrový proporce - když vezmu v potaz dosavadní syntézu seriálu - ale v mnoha ohledech vyzní velmi antiklimaticky, a evokuje velmi zmatečnou mozaiku rádoby random vygenerovaných kriminálních storek, jež na sebe velmi sporadicky navazují. Což nemusí být nutně pejorativum, ale v rámci téhle kultovky je to neodpustitelný stigma a těžce promarněný potenciál. Radši ani nemluvě o hereckém charismatu Chrise Rocka, kterého jsem zpočátku považoval za tahouna příběhu - ale skutek utek. Velmi výrazně zde až akutně chybí ta komplexní scenáristická sofistikovanost, díky níž Fargo vždycky tak notoricky vybočovalo z regulérní seriálové rutiny - navíc kontinuita s předchozími řadami je prakticky nulová a skalní fanboys mohou tak jedině žalostně šoupat dřevákama. Mezi superlativy a jiný plusový devizy se tak bezesporu řadí typicky Coenovský černý humor, filozofický synekdochy které slouží jako kritika americké společnosti a nihilistická existenciální moudra. Nelze taky ani opomenout klasický étos show, tedy (doslova) pestrobarevné panoptikum kuriózních postaviček - nejpozoruhodnějšími vagabundy jsou bezpochyby Timothy Olyphant a jeho šmakulózní obsese mrkví, taliánský šibal Schwartzman který si každou scénu krade pro sebe, no a manipulativní sestřička Jessie Buckley který je takový chodící clusterfuck. Přestože jde ve výsledku o kvalitativně ambivalentní řadu, stále je mnou mülované Fargo nejen v rámci krimi žánru nadstandardní pozlátko současné quality TV a seriálového neo-formalismu........ [VERDIKT: 7,9 negr-amotných gangsterů z 10] () (méně) (více)

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Zvláštny kúsok. Tam, kde bratia Coenovci nastolili základnú zmes koncetrovanej čiernej komédie a mrazivého thrilleru, ktorý nemal k brutalite ďaleko, si berie Bernstein to najlepšie a pomaly sa posúva iným smerom, s cieľom vyrozprávať nové príbehy. Narácia je spočiatku takmer totožná (za jeden z mála rozdielov sa dá pokladať menšie využitie komického prízvuku a slovíčka "yeah", čo na druhú stranu robí seriál zrozumiteľnejším), Bernstein na pôvodný film odkazuje, kde sa dá, či už je to úvodná scéna alebo počiatočné pozície viacerých postáv, charakterové vlastnosti, kamera či hudobné motívy. Už po 5 minútach však divákovi jasne dokazuje, že toto je niečo iné, niečo nové. Prosto niečo, čo nám ešte Coenovci neukázali. Obsadenie hraje do kariet, dokonca aj mne osobne inak nesympatický Billy Bob Thornton pod jeho taktovkou láme ľady (zvláštne slovné spojenie v súvislosti so zasneženým Fargom); postavy sú prekvapivo živé, zaujímavé a rôznorodé azda vo všetkom - od predvídateľnosti chovania po úroveň nečiernobielosti. Navyše Martin Freeman v jednej z hlavných rolí pilotu využíva charizma nahromadené zo Sherlocka a britských komédií, a potenciálny klenot a hit sezóny je na svete. Pilot: 90% ()

sheen 

všechny recenze uživatele

Trasformace postavy Martina Freemana byla opravdu úžasná a Billy Bob Thornton byl brutální, psycho vrah. ()

Beckett51 

všechny recenze uživatele

Genitální černohumorná podívaná plná skvělých hereckých výkonů, úžasné atmosféry a neskutečných situací, ze kterých dost často chytávám "syndrom absolutní spokojenosti". 1. řada - 100% ..... 2. řada - 95% ()

Aky 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Už filmu jsem dal 5*, zde bych rád ještě přidal, ale už není co. Všech deset epizod má vtip, napětí, brutalitu, která není ošklivá, výtečné dialogy, překvapivé zvraty ve vyprávění... - a hlavně: Martina Freemana a zvláště Billy Bob Thorntona. ()

Cappuccino 

všechny recenze uživatele

Fargo z roku 1996 ma absolútne nenadchol a preto som nemal najmenšiu chuť pustiť sa do jeho neskoršej, seriálovej verzie. Dal som ale na radu kamaráta, ktorý si tento počin vychvaľoval a musím povedať, že som urobil veľmi dobre. Udalosti z mestečka Bemidji diváka vtiahnu do deja a len tak ho nepustia. Desať dielov ubehlo raketovou rýchlosťou a okrem skvelej atmosféry dávam veľký palec hereckej dvojke Billy Bob Thornton-Martin Freeman a skvelej main theme úvodnej znelke od Jeffa Russoa. Prvá séria bola parádička, uvidíme ako sa pochlapí tá druhá. __ Druhá séria sa mi hádam páčila ešte o nejaký ten kúsok viac ako jednotka. Extrémne pútavý príbeh a famózne sympatické postavy ako Lou Solverson, Hanzee, Dodd, Mike Milligan... skrátka parádička. 1. séria+2. séria - 90-95% ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Prvé dve série boli geniálne. Škoda tej tretej, ktorá ma už bavila trochu menej. Tá už bola trocha za hranou, na môj vkus trocha šibnuté, no ale i tak stále vysoký nadpriemer. Našťastie tu hral David Thewlis, ktorý si strihol mimoriadne zaujímavého záporáka. A samozrejme ho aj perfektne zahral. Takže tu bavili najmä postavy. Naproti tomu prvé dve série mali ešte niečo navrch, a tým bol zaujímavý príbeh postáv, pričom v mnohom to zostávalo v takej obyčajnej rovine, pre bežných ľudí. Samozrejme sa v nich rozdával čierny humor plnými priehršťami. Tretia séria už niečo také neponúka, tu už ide čisto iba o kriminálny živel. Aj toho humoru tu bolo menej, teda pokiaľ sa práve na scéne nezjavil pán Varga (David Thewlis). Tiež sa mi páčilo ako boli jednotlivé série v náznakoch prepojené. Ale vážne iba v náznakoch a pár symboloch. Druhá bola s prvou prostredníctvom policajtky Molly a spomienok jej matky, jednotka s trojkou bola spojená prostredníctvom toho hluchého zabijaka no a tretia s druhou zase nenápadnou zmienku o Sizifovi. V každom prípade perfektný seriálový zážitok, teším sa na ďalšiu sériu, dúfam, že nebude posledná. Silný nadpriemer. 85/100 ()

Související novinky

Seriálový Vetřelec nabírá posily

Seriálový Vetřelec nabírá posily

28.11.2023

Již nějakou dobu víme, že nadcházející celovečerní film ze světa Vetřelce s názvem Alien: Romulus je dotočen a čeká nás příští léto, přičemž jeho režisér a scenárista Fede Alvarez se chlubí tím, že… (více)

Sigourney Weaver s Vetřelci skončila

Sigourney Weaver s Vetřelci skončila

27.04.2023

Ačkoliv doba přeje rebootům a návratům ikonických hrdinů – ostatně už to nepotrvá moc dlouho, a do kin se vrátí legendární Indiana Jones s tváří Harrisona Forda – jednu konkrétní postavu s tváří jiné… (více)

Blade Runner jako seriál?

Blade Runner jako seriál?

23.11.2021

Legendární režisér Ridley Scott (Černý jestřáb sestřelen, Gladiátor) má poslední měsíce pěkně na pilno. Krátce po sobě mu totiž vyšly hned dva filmy, nejprve chválený Poslední souboj, který v kinech… (více)

O čem měl být Tarantinův Star Trek?

O čem měl být Tarantinův Star Trek?

10.08.2020

Dnes ráno sfoukneme dvě novinky naráz. Tou první je, že nová prezidentka studia Paramount Pictures Emma Watts stopla vývoj všech tří chystaných Star Trek projektů. Ty zahrnovaly Tarantinův mládeži… (více)

Reklama

Reklama