Reklama

Reklama

@online

(pořad)
všechny plakáty
Publicistický
Česko, 2014, 25-27 min

Obsahy(1)

Magazín, který mapuje internetový rozměr zpravodajských témat. Prozradí, co nejvíc zaujalo české uživatele internetu, o kterých kauzách nejčastěji diskutovali, ale třeba také to, jaká videa a fotky si získaly největší pozornost (Kenji179)

Recenze (11)

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Chápu co tím chtějí tvůrci říct, chápu, proč se jim to moc nedaří, chápu, proč o tomhle pořadu skoro nikdo neví a nechápu, proč bych na to měl pravidelně koukat. ()

juta 

všechny recenze uživatele

Před spaním jeden z mála pořadů, na který se dá dívat, který přináší zajimavé informace ze světa internetu. Sice se tu najdou i témata, která jdou mimo mne (přiučit se něčemu novému také není na škodu), ale to vynahrazují jiné položky ve scénáři. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Můj oblíbený pořad, který s oblibou sleduji od samého začátku. Místy se člověk neubrání pocitu, že to má krapet náběh k lehké trapnosti, ale proboha, jak to někdo může srovnávat s předpotopním ZAVINÁČEM, to mi hlava nebere - celý pořad mi přijde velice profesionální a s povděkem kvituji výběr témat, hostů i sličných moderátorek - koukat na tuhle sympatickou věc pro mě skoro vždy znamená, že se dozvím něco nového / uvidím tam někoho, koho znám osobně / nebo mi prostě jen vytane v mysli respekt k dobré práci, kterou na tomto pořadu na Kavkách odvádí - za mě palec nahoru, skvělý pořad, který nemá konkurenci. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Publicistický pořad, ve kterém ambiciozní a afektovaná blondýna rozebírá kýbl sraček. V jejích letech by nemusela od rána do večera surfovat po netu, ale jí to vyhovuje, protože do třicítky jí zbývá nějaká ta pětiletka a musí svým slepičím mozečkem sjet internetový svět jak Willy Fog. Nemá na to 80 dní, ale 30 minut, což je délka jednotlivého vydání relace. Kam se poděly normální holky, proč jsme obklopeni pičoidní female sestavou, která jednoho uondá prachsprostou debilitou o třech fázích. Zkurvená virtuální realita zdegenerovala mozek pipce, která by jinak byla mrdatelná, ale proti jejímu blond virusu, který se jí urodil v hlavě, jsou i chlamydie nejlepší kámošky. Ono se řekne, že se to dá vypnout, ale to nestačí. Měl jsem pocit, že blbost Soni se zhmotnila a vylezla skrz obrazovku. Vzdálená reminiscence na hororové počiny Shocker a Kruh je na místě, ale informační pořad z České televize nedosahuje jejich kvalit. Zoufalý sled čehosi nepopsatelného se dostal až ke mně a já uklízím ty sračky z podlahy. Jen smůla, že obrazovkou ke mně nepronikla Sonča. Její mozek bych vyhodil a s jejím tělem bych si užil. Minimálně by se mnou přišla na jiné myšlenky. Ve Zverimexu bych nakoupili obojek a granule a udělal si z ní domácího mazlíčka. Ale jen do chvíle, kdy by se ozvali z televize, že se má zase dostavit k natáčení pořadu @online. Idyla by se rázem rozplynula a celá zdlouhavá procedura vymývání mozku jedné blond moderátorce, by byla zcela marná. Pořad si už nikdy nepustím. Za fešnou brněnskou moderátorku hvězdička. 10% ()

Caszidy 

všechny recenze uživatele

Solidní magazín o e-světě. Informační hodnota slušná, zajímaví odborní hosté, moderátoři také solidní. ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

Čétéčko prostě ví, jak se dělají seriozní publicistické pořady. Tenhle je o aktualitách na internetu a je celkem povedený. ()

HiddenDragon 

všechny recenze uživatele

Novy (od podzimu 2013), ale zajimavy a vkusny publicisticky tydenik o deni na webu. Vzhledem k tomu, ze nema zadnou jinou obdobu a konkurenci, tezko se srovnava. Ale mrknu se na nej rad. ()

Drom odpad!

všechny recenze uživatele

Veřejně se omlouvám Miloši Čermákovi, že jsem se mu vždycky smál. Oni se s tím Šímou alespoň snažili, protože Česká televize tenkrát chtěla být IN. Dost trapně. Ale kde jsou ty sněhy loňské? Ve sklepech domů v záplavové zóně. Dneska je Česká televize už jenom trendy. Ale pořád trapně. A právě proto vznikl tenhle recyklát recyklátů z internetových hovnovodů. Odborně je to pořád o ničem, ale jako bonus se i človek jako já (který hloupě odmítá směnit své soukromí za exkluzivní možnost bezplatně plnit servery komerčních společností originálním obsahem a jako bonus být sledován) může dozvědět, jakej deset let starej vtip je zase populární nebo co si myslí neodborná veřejnost internetových kecalů. A samozřejmě nechybí nějakej ten dobrej tip, na jaký server ještě dopravit své osobní údaje a získat tak výměnou přístup k nejmodernější bezobsažné hype ptákovině s tak neefektivním kódem, že pro zobrazení si budu muset pořídit novej počítač a do něj nainstalovat Ultramegabrowser verze 159 milionů, kterej mj. seká trávu na zahradě. Díky zásuvnýmu modulu, of course... Samozřejmě pokud žijete v přesvedčení, že ty vaše socijální sítě (ideálně v klaudu) jsou inovace a nikoliv marketingový výrazy ukrývající neoriginální recyklaci starých nápadů, navíc rozšírených o šmírování, musí se vám zdát nejen můj komentář naprosto mimo... ()

Reklama

Reklama