• nascendi
    ***

    V tejto, podľa mňa, priemernej kriminálke je nespochybniteľnou istotou Jean Gabin, ktorý dokáže ťahať aj inak nevydarený film. Ťahať, nie utiahnuť. To sa pri takom scenári a réžii ani veľmi nedalo. Aj Danielle Darrieux bola fajn, na rozdiel od Nadji Tiller, ktorá dosť prehrávala a navyše bola aj zle dabovaná. Takže pripúšťam, že vo filme bola noc i zmätok, ale nepripustím, aby dostal odo mňa viac než neutrálne tri hviezdičky.(8.7.2017)

  • Padme_Anakin
    ***

    Vypadá to, že jsem dnes večer neměla naladěno, začátek se příšerně táhl, podivný střih mi nesedl a výrazný hudební podmaz mě rušil. V druhé půlce se to zhouplo a bylo to podstatně lepší, pro mě.. Nicméně pro sjeté přítulné dívenky nemám slabost a tentokrát mě ani Jean Gabin nepřesvědčil.. Za zdařilý závěr dávám třetí hvězdu..(28.4.2020)

  • Flego
    *****

    Poctivý francúzsky noir s všadeprítomným jazzom a svetlami nočného veľkomesta. Na pozadí vraždy majiteľa nočného klubu sa odvíja zvláštny vzťah staršieho inšpektora ( opäť vynikajúci Gabin ) s podozrivou drogovo závislou mladou ženou ( možno najlepší výkon kariéry Nadji Tiller ). Hoci atmosféra hustne, film sa drží svojej línie. Vyniká konverzačkou a pevnou stavbou príbehu, kde všetky zložky dokonale fungujú.(27.1.2012)

  • liquido26
    ***

    Má to vynikající styl a atmosféru, jakou můžou mít jen černobílé francouzské filmy z 50.-60. let. Má to Jeana Gabina. Bez něj bych si tohoto snímku asi jen těžko všimnul. Odehrává se to v prostředí nočních klubů, prostitutek, zkrachovalých duší, pasáků a drog. Bohužel ten příběh byl strašně pomalý. Rozhodně by neškodila nějaká trochu akčnější sekvence a o 15 minut méně.(24.12.2019)

  • Willy Kufalt
    ****

    ,,Všichni tady blouzníme a mohli bychom se konečně už probrat." Tahle netradiční detektivka o jedném záhadném "zločinu z vášně", při jehož vyšetřování propadne vášním k podezřelé narkomance i samotný hlavní vyšetřovatel, rozhodně nebude náležet k tomu nejlepšímu, co Jean Gabin natočil. Zejména rozjezd v nepříliš podmanivém jazzovém černošském klubu byl trochu nezáživný. Přesto bych film úplně nezatracoval a nakonec mi ho bylo potěšením vidět a to nejen kvůli Gabinovi, který je (ostatně skoro jako vždy) coby osobitý francouzský komisař neodolatelný a dokonce si zde výjimečně jako postarší pán zahrál i v několika milostních scénách. Rovněž samotné zapletání vztahů, podezření, stejně tak odhalení pachatele a důvodu vraždy bylo vesměs zajímavé a vytáhlo s celkovou atmosférou mé hodnocení s přihmouřením oka na slabší 4 hvězdičky. Překvapivě hodně zdařilý byl i český dabing hlavní postavy s netypickou volbou Karla Heřmánka, což o nadabování většiny vedlejších postav se už bohužel říci nedá (ale za to režisér Noci a zmatku holt nemůže). 70% (# Challenge Tour – 52 roků filmu za 52 týdnů)(29.7.2019)