Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Orlau32
    ****

    Opakovala bych se, kdybych chválila tyto dobrodružné kostýmní filmy 60.let. Ale marná sláva, to byly filmy, které vydělávaly prachy svým tvůrcům a producentům. A zaslouženě. Divák chodil do kina aby se bavil, aby se podíval na pěknou romantickou výpravu a neméně na sympatické herce a krásné herečky. Byla to iluze zašlých romantických časů, kdy muži byli ještě rytíři, hájili čest svých dam a projevovali odvahu a statečnost. V tomto filmu hraje Jean MARAIS spolu s Bourvilem a sympatickým záporákem Guyem DELORMEM. Šermovacích scén je zde tolik, že by se za ně nemusel stydět ani megastar 40.let Errol FLYNN. Je to oddychový film, prima natočen, člověk se ani minutu nenudí a byla jsem mile překvapena, když jsem si ho mohla koupit na DVD. Kde jste pane André HUNEBELLE ?(22.9.2008)

  • Subjektiv
    **

    Kordy, jedy, lapkové, vězněné dámy, intriky, koně - mušketýřina, v níž chybí mušketýři a napojení na vrcholnou politiku (a s ním spojené intrikaření) působí tisíckrát mělčím dojmem než v nejznámějším Dumasově díle. Byť Dumas v Mušketýrech též idealizoval, uměl své zápletky všelijak kroutit a zaplétat, jak už tak zápletkám slušívá. Zdejší dějový špagát je ale natažený. I jeho postavy žily zajímavější životy než bezchybný Kapitán a všechybný Concini. Athos pil jak duha, Porthos byl mluvka, Aramis samé tajemství a Richelieu byl jako protivník kolikrát hoden obdivu. Kapitán své ideály nedohnal a plácá se kdesi v podprůměru.(26.1.2009)

  • Radko
    ***

    Ak pozerám na kostýmové šermiarsko romantické francúzske dobrodružstvá 50. a 60. rokov, tak mám pocit, že pozerám jeden film, či tam hrá Marais, Belmondo alebo Delon. Bez problémov si ich pozriem opakovane, ale vždy sa mi zlejú do homogénnej kolorovanej masy, kde hrdina, zväčša obsiahnutý v názve filmu, zákonite víťazí a zároveň ako hlavnú výhru získava dámu svojho srdca. Nie, toto nie sú kolektivistické filmy, i keď sa v nich česť a sláva národa skloňuje viac než dosť. Toto sú výsostne individualistické príbehy, kde sa všetko, vrátane národa samotného točí okolo hlavného/ titulného hrdinu. Len aby On dosiahol uspokojenie svojich duchovných i fyzických potrieb. Spomienkový aparát z detských čias, kedy veľa iných cudzokrajných dobrodružných filmov k dispozícii nebolo, prisúdil tejto farebnej dobrodružno-historickej mase mierne nadpriemerný nádych.(9.1.2017)

  • vesper001
    ***

    Jean Marais v historicky nastrojené a dobově cudné pohádce o rytíři v lesklé zbroji, který zachraňuje dámy v nesnázích a čest mladého následníka. Naštěstí ale tohle není všechno. Hrdinka je sympaticky emancipovaná a Kapitán musí občas popoběhnout, aby s ní udržel krok; král je naopak nesympatický puberta, který činí tak rychlá a správná rozhodnutí, až se zdá, jakoby ve středověkých fastfoodech k Happy Mealu přidávali moudrost světa. Bourvil je coby komediální přívěsek dost otravný, mnohem zábavnější je jeho zvířena, jinak ale film přináší přesně to, co od něj divák očekává: nekomplikovanou zábavu lehkým krokem kráčející po cestě, kterou mu vyšlapaly desítky podobných.(10.4.2013)

  • klúčik
    ***

    A.Hunebelle v dobe , keď sa točili takéto diela vytvoril ďalší klasický film z J.Maraisem. Scéna, keď Kapitán lezie do vezenia pomocou nožou je pekne natočená. Niekde som čítal, že J.Marais sa nedával v takýchto scénach zastupovať!!! Ale ja moc milujem herectvo iného francúzskeho génia Bourvila. Preto mám toto dielo celkom rád a dávam mu 60%.(1.10.2006)

  • - Při prvních důvěrných chvilkách Cogolina (Bourvil) a Giuseppy (Pierrette Bruno) skladba navazuje na jejich rozhovor. Obě postavy jsou však ve zcela jiných kostýmech. Cogolin je v červeném místo ve žlutém kabátci, Giuseppa vyměnila modré šaty s hnědými ozdobami za modré šaty s červenými vsadkami. (Jezinka.Jezinka)