Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Raziel_cz
    *

    Dafuq did I just watch? Absolutní režisérská a scenáristická inkompetence. Že to bude laciné, jsem čekal. Že hned od začátku nebudu mít nejmenší ponětí, co se děje a proč se to děje, o něco míň. První hodinu na vás film neustále hází nové a nové informace... které ale nedávají smysl, s ničím nesouvisí a ani je k ničemu nepotřebujete. Je to fádní zápletka zabalená do chaosu monumentální expozice o státem financovaných supervěznicích (ve kterých nic nefunguje právě proto, že jsou financované státem), nadpřirozených vrazích, brainwashingu, mazání vzpomínek, hologramech, virtuálních realitách, dobru a zlu a nacistech. A nadto se to strašně snaží dělat nějaký komentář o využívání bezdomovců. Nebo tak něco. Prostě to vypadá, jako by si Harrison Smith byl vědom, že mu nikdo nezaplatí těch pět (nebo kolik) plánovaných sequelů, tak to radši všechno nacpal sem. Jestli si vážně myslel, že to bude fungovat, nevím. Co ale vím, je, že když vám jedna postava řekne, že dovede měnit a mazat a nahrávat vězňům nové vzpomínky a vy z toho chcete udělat závěrečný zvrat, možná byste měli přehodnotit, jestli v další scéně několikrát zdůraznit, že si hlavní postavy nic nepamatují. A taky, že když nemáte peníze na CG, možná nemějte ve filmu CG. A když nevíte, jak funguje psychologické profilování, EMP, gravitace a muzika, možná radši nemějte ani to. O nasvětlení radši nemluvě. Vlastně jediné, co tady funguje, jsou praktické gore efekty. Ty jsou fakt parádní. Samozřejmě jsou jenom v pár vteřinách, ale komu čest, tomu čest. Jinak mizérie. A je to smutné, protože to opravdu má (sice taky na pár vteřin, ale stejně) spoustu divácky vděčných obličejů a být to přímočarý survival akčňák o dvou agentech odříznutých v supervěznici, jejichž jedinou nadějí je baddest MF Kane Hodder, a mít to v ruce třeba John Hyams, který přímočaré akčňáky umí, mohla z toho být fajn kultovka. Takhle jsou tihle hororoví Postradatelní přesně to: postradatelní. A nejhorší je, že při všem tom bordelu film není ani zábavný. Jenom frustrující. A zajímalo by mě, jestli všechen ten bordel byl už v původní Hansenově verzi, nebo to – jestli omluvíte moji francouzštinu – domrdal až Smith (po nahlédnutí do jeho filmografie mám skoro jasno). Nejhorší typ braku – nudnej brak. A to "In a loving memory..." na konci je jak plivnutí do ksichtu.(13.5.2019)

  • Trevor
    odpad!

    Ak polovicu filmu strávite tým, že sa hráte s mobilným telefónom a pozriete si dokonca radšej sponzorovaný príspevok na Instagrame ako by ste sa sústredili na dej filmu, zrejme to vypovedá veľa o jeho kvalite. Nech si milovníci hororov tvrdia čo chcú a nech sa stretla akákoľvek "guru" zostava hororu, tento výtvor tromfol ešte aj produkciu štúdia Asylum a napriek tomu, že hodnotenie odpad udeľujem sporadicky, prvému tohtoročnému sa nevyhnem, ani keby som sa akokoľvek snažil. Harrison Kováč rovnako ako všetkých svojich filmoch opäť nesklamal a svoju latku drží naďalej vysoko.(11.1.2019)

  • JASON_X
    **

    Candymana Todda hned v první minutě viděti - v dobrý horror doufati a na něj se těšiti. To jsem ale ještě netušil, o jakou psychedelickou anarchii nakonec půjde. Nebudu to prodlužovat - tohle jsem opravdu, ale opravdu nepobral. Ale i tak jsem na to čuměl vcelku se zájmem, zvědav co z toho pojde... totiž vzejde. Několik záběrů bylo zajímavých, několik ženských pěkných, ale tipuju že scénárista, rejža i střihač byli na tripu. A nebo jsem už fakt vylízaná lopata.(10.1.2019)

  • George Stobbart
    ****

    "Death House" predviedol takmer k dokonalosti dotiahnutú ukážku klamlivej reklamy, keď sa prezentoval ako ultimátny hororový projekt drsného názvu (ha-ha), so scenárom Gunnara Hansena (ktorému ale stvárnenie Leatherfacea automaticky nedalo kreatívny patent) a s plejádou expendables-of-horror mien (z ktorých má však väčšina kvôli rozpočtu len mini-cameo). A komu nebolo jasné, že pôjde o regulérne trashové béčko hneď, stačilo pozrieť na trailer neskôr. Ja ale nemám problém hodnotiť ho pozitívne, pretože som žiadne nereálne očakávania k tomu nemal a malým, nedotiahnutým, hororovým nonsensom nepohrdnem. Obzvlášť keď si to v hlavnej úlohe drží Kanea Hoddera, ktorý je stále mojim najobľúbenejším killerom a v niektorých momentoch to ponúka naozaj šťavnaté a krvavé hororové výjavy.(6.11.2018)

  • Morholt
    ***

    Nápad dobrý, o tom žádná. Zpracování na hraně kategorií B a C k tomu sedělo jak pozadí na hrnec a potěšila i řada známých žánrových ksichtů. Jenže s tímhle se dalo udělat mnohem víc. Přes půl filmu se vlastně čeká, až se muklové vzbouří. Do té doby je to vesměs školení o tom, jak to ve věznici chodí, což je místy dost úmorné. Když se to pak konečně rozjede, je se na co dívat, ale ten pomyslný vrchol, tedy setkání se superkriminálníky, pro mě bylo zklamáním. Lehce nadhodnotím a dám 50%, ale především proto, že je to zase po nějaké době něco relativně nového.(10.1.2019)

  • Cortney Palm

  • - Gunnar Hansen, jehož snem tento film byl a napsal původní scénář,  před natáčením zemřel, ale ve snímku se přesto objeví díky digitální technologii. (Raziel_cz)

  • - Ranné verze scénáře obsahovaly scény a dějové linie původně určené pro sérii Saw. (Raziel_cz)

  • - Spekulovalo se, že by si ve filmu měl zahrát Robert Englund, podle jeho vlastních slov ale nikdy ani nedržel v ruce scénář. (Raziel_cz)