poster

Konec šňůry

  • USA

    The End of the Tour

Drama / Životopisný

USA, 2015, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    ***

    Konverzačka, která mě zastihla za asi nějaké špatné konstelace hvězd. Dialogy mi úplně nesedly, takové upovídané kousky od Richarda Linklatera mi lahodí mnohem víc, dvě postavy se procházejí a nostalgicky si vyměňují zdánlivě obyčejné myšlenky. Tady jsem velmi brzy rezignoval, což směrem k tvůrcům samozřejmě není úplně fér, ale i jak se dívám okolo, nejsem sám. Režie byla navíc hrozně ospalá, chyběla mi nějaká přidaná hodnota. Zatímco u minulé režisérovy zastávky, Kouzla přítomného okamžiku, jsem psal, že charaktery se neokoukají a výsledný dojem nesplyne se stovkami podobných romantických dramat pro mladší ročníky, tady bych se toho naopak velmi obával.(3.2.2016)

  • misterz
    ***

    Na takéto niečo musí mať človek náladu. V podstate sa vo filme nerobí nič iné len kecá a kecá.... Niežeby to boli všetko hlúposti, to nie, s niektorými vecami by sa i dalo súhlasiť, skôr väčší problém som mal s predstaviteľom hlavnej postavy - Jason Segel. Vôbec mi sem nezapasoval, jeho mimika bola otrasná, skoro až odpudivá. No a do toho ten otrasný dabing... Preto kto môže, tak tento film pozerajte iba v pôvodnom znení. Priemer. 60/100(29.8.2016)

  • filmsim
    *****

    Příklad filmu u kterého stačí pouze brilantní scénář a perfektní herecké duo, u kterého nevidíte herce, ale reálné postavy. Už dlouho jsem nenasával dialogy s takovým emočním vypjetím. Film po kterém jsem zůstal v dlouhém zamyšlení s nicotným pocitem uvnitř, na který jen tak nezapomenu. Jesse Eisenberg je sice skvělý, ale celý film si pro sebe s naprostou všedností krade Jason Segel, který mě poprvé zcela přesvědčil o svém hereckém umu. Hodinu a třičtvrtě dlouhý rozhovor mezi dvěma osamělými muži předstředního věku, který mě ani na chvíli nepřestal udivovat. 8.5/10(24.1.2016)

  • xxmartinxx
    **

    Nesnesitelně iritující film, který návodně staví geniální postavu a opájí se klišé představami o ztrápených umělcích, kteří "jsou napojeni na pravdu", a proto trpí. Je to svojí banalitou jak z nějakého beatnického nebo v žitě chytajícího snu mentálně tak půl století v minulosti, kdy by tahle dětinská prozřetelnost snad působila tak sexy, jak si autoři přejí. Vše by to bylo fajn, kdyby to Eisenbergův protagonista nějak vyzýval a stál proti tomu, ale on to jen z druhé strany stvrzuje. Sice se neustále mluví o zpochybňování mýtu, ale jde jen o slova, která ten mýtus nemohou narušit, naopak dokazují, jak nenarušitelný je. V tomhle světě existuje jedno pravé umění, jedna pravá genialita. Strašně zatuchlé. Poslední dobou jsem na filmy koukal spíš optikou toho, jak jsou natočené, než o čem jsou - tady mě hezky postaru prostě otravuje, co ten film buduje.(14.12.2018)

  • Lukoboss
    ****

    Konverzační drama, kde padne hodně slov, hodně vět, sní se hodně jídla, vypije pití a vykouří hodně cigaret. Ale hlavně je to tak hrozně moc civilní a přirozený, až jsem zíral. Oba herci jsou perfektní, jsou sví (resp. nepůsobí to uměle) a prostě si povídají o všem možným. Tak to celý vypadá. Hlavně mě překvapil J. Segel, kterýho především známe jako jeblýho týpka z HIMYM, ale pozor. On umí hrát i jiný věci a zatraceně dobře. Bylo to vlastně hodně smutný, osamělý a depresivní, přesně takový, jakej byl život D. Wallace (aspoň v poslední době).(27.11.2015)

  • - Jason Segel musel kvůli roli Davida Fostera Wallaceho přibrat přibližně 15 kilo, které ale poté úspěšně shodil. (Juditt)

  • - Nakrúcanie prebiehalo v Grand Rapids, v štáte Michigan a v Bostone. (Hudakfilms)