Reklama

Reklama

Fotky zítřka

  • USA Time Lapse
Trailer

Tři kamarádi objeví stroj času, který pořizuje fotografie ze čtyřiadvacet hodin vzdálené budoucnosti. Začnou ho využívat k tomu, aby vyhrávali v dostihových sázkách. Všechno jde hladce, dokud nezačne být jeden chamtivější než druhý... Tři kamarádi kolem dvacítky najdou v domě zmizelého souseda obrovský fotoaparát. Na pořízených snímcích jsou zachyceni v situacích, které nepoznávají. Přijdou na to, že se jim události na fotkách přihodí až za čtyřiadvacet hodin. A tak je napadne, že by tenhle úžasný vynález mohli využít pro vlastní účely. Začnou v dostizích sázet na vítězné koně, jejichž jména se objeví na obrázcích z budoucnosti. Bookmakerovi ale začne brzy připadat série jejich výher podezřelá a trojice přátel bude muset použít přístroj k tomu, aby si zachránila život. (Cinemax)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (73)

honajz2 

všechny recenze uživatele

Začne to naprosto skvěle, ale postupem času je to čím dál tím víc hloupější a překombinované. Jinak by to mohla být skvělá sci-fi s dost zajímavým námětem, ale podivné to začne být už od příchodu mafiánů a pak to jde skutečně jen dolů, až to vyvrcholí úplně pitomým zvratem v závěru. A vlastně i funkčnost toho stroje času přestane později dávat smysl, jako vše ostatní, nelogičností je zde víc než dost. Podmanivou atmosféru a můj zájem si to udrželo až do konce a už jen kvůli tomu nemůžu říct, že by to bylo špatné, navíc tenhle námět o fotkách ukazujících budoucnost mám fakt hodně rád, ale povedlo se to jen na půl. 3* ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Slušná ukázněná scifi. 1) Základní axiomat je absurdní, nelze přece přesně napodobit, co se stane. Nicméně scénáristé respektují nastolená pravidla, ať už jsou jakkoli nesmyslná, a tím vzniká ukázněný film, který se příjemně sleduje navzdory kostrbatému finále. Tomu, kdo bere scénář s řadou nesrovnalostí vážně, lze doporučit tuto analýzu. _____ 2) Režisér a spoluscénárista Bradley King svou celovečerní prvotinu vážně vzal: The most important lesson I learned was that I was capable of directing a feature film._____ 3) Zamlouval se mi 24letý George Finn (Jasper) i jeho protihráč 27letý Matt O´Leary (malíř Finn)._____ 4) Vysloužilý vědec si postavil instatní fotoaparát očividně filmařům natruc. Fakt, že Polaroid ukončil výrobu svých filmů šest let před vznikem našeho snímku, chytrému napoví a hloupého trkne. A tak potrkaní technici vyrobili snímky digitálně, ve Photoshopu je pak barevně upravili, na eBay nakoupili staré fotky, vystřihli jejich vnitřky a vsunuli vytištěné digitální fotky do polaroidovských rámečků._____ 5) Nejlepší otázku k filmu jsem našel na IMDb: Is this based on a true story or somethin?_____ 6) Rozumný koment: maddy****. ()

Reklama

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Jakýsi stroj, který fotí budoucnost a jeho kamera je namířena na jedno okno jednoho bytu. A vy čekáte, kdy se, kuwa drát, začne tohle nějak rozjíždět a dávat větší smysl, než ta pitomá zápletka tří dětí z onoho snímaného bytu. A on je konec, debilnější než to, co se dělo předtím, a nic záživného ani zajímavého se neděje. Tohle není pořádně ani Direct-to-DVD, jako spíš Direct-to-TrashBin. Na druhou stranu jako jakási zájmová činnost a koníček při škole proč ne, hlavně aby si autoři uvědomili, že už k filmu, jakémukoliv, nemají strkat prsty. ()

Khumbac 

všechny recenze uživatele

OBSAH: Muž domovník, co rád maluje, žije s přítelkyní a kamarádem v jednom bytě. Jeden nájemník v jejich bytové jednotce neplatí nájem a ani si nevybírá schránku. Vstoupí tedy do jeho bytu kde na zdi objeví fotky jejich pokoje a fotku s jejich plánované párty která se má uskutečnit zítra. Objeví velký fotoaparát, který dokáže fotit budoucnost. Jak s takovým strojem naložit? Jak naložit s kauzalitou času? Tohle nemusí dopadnout dobře... ()

PavelVanekArt 

všechny recenze uživatele

„Nikdy nevyjebávej s časem." Ale ať čas vyjebe s náma, že. Filmy o časových paradoxech, smyčkách a cestování mám rád. Je tu vynikající Predestination, nadprůměrné Welcome to yesterday a katastrofální Next. V roce 2014 se vyskytlo komorní sci-fi drama Time Lapse. A až na pár detailů to není vůbec špatný. Trojice přátel, malíř, flákač a malířova buchta, objeví tajemný fotoaparát, který dělá fotografie o 24 hodin do budoucnosti. Rozhodnou se přístroj využít pro své osobní účely. Vydělávat prachy, malovat obrazy. Fakt originálně trávený čas. Jenže přístroj nejde přenést a míří jim přímo do obývacího pokoje z domu odnaproti. Pak se ale začnou objevovat zvláštní fotografie. Dobře, ne až tak zvláštní. Objeví se i kus násilí, jenže to nějak nestačí. Vcelku originální věc, ale viděl bych to spíše jako knihu než jako průměrný film. Po celou dobu stopáže mě to drželo v napětí, bavilo mě to a netroufal jsem si odhadnout konec. Bohužel to skončilo klasicky „přítomnost je už v hajzlu, zlepšeme alespoň našim druhým já budoucnost." Nebudu Vám tu popisovat jak funguje čas a prostor, sám o tom vím prd a při troše hloubání na to sami přijdete. Prostě nesmíš měnit předem nastavenou budoucnost, osud, říkejte si tomu třeba chleba s máslem, je to fuk. Všechno je předem nalajnovaný a hrdinové si to bohužel uvědomují. Herecky to bylo dobrý, uvěřitelný. Sympatickej casting (v malířově osobnosti jsem se skoro viděl, flákač byl jak parodie na Vojtu Kotka a ta holka... byla prostě holka), kolikrát nápaditý střih. Rušivě působilo snad jen prolínání scén. A těch několik detailů, které to sráží k průměru. Časový kraviny, co Vám budu vykládat. Jako film na půlnoční promítání to sedlo, ale zřejmě na to za chvilku zapomenu. Čas je sviňa no. Tak s ním nevyjebávejte. 3* a.k.a 55% ()

Galerie (90)

Zajímavosti (7)

  • John Rhys-Davies nakrútil dve scény zobrazujúce pána Bezzeridesa. Tieto dve scény nakoniec z filmu vystrihli, filmári sa Rhys-Daviesovi ospravedlnili, ale uviedli jeho meno v záverečných titulkoch. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi blízky epizóde Twilight Zone (1959–1964) . V epizóde A Most Unusual Camera (S02E10), odvysielanej v roku 1961, zlodeji ukradnú fotoaparát z obchodu a zistia, že dokáže fotiť udalosti v blízkej budúcnosti a pokúsia sa ho použiť na víťazstvo v dostihoch. (Arsenal83)
  • Na uvedenie tej správnej atmosféry v istých okamihoch sa použil podmaz podobný ako vo filme Donnie Darko (2001), teda pieseň "Mad World" (Gary Jules). (Arsenal83)

Reklama

Reklama