Nastala chyba při přehrávání videa.
  • rigby
    **

    Příběh má obrovský potenciál. A hlavní dvojice Dejdar a Lábus také. Jen je škoda, že režisér to takhle zapíchl. Film je v jeho pojetí vhodný maximálně jako televizní film, který toho divákovi moc nedá, maximálně trochu zmatku. Příběh je značně kostrbatý, bez vypointování jednotlivých scén. Mnohé scény jsou tam navíc, postrádají většího smyslu. Stejně jako plejáda známých herců i neherců. K čemu to všechno je, když je to takovým nedbalým způsobem promrháno? Velká, velká škoda.(27.1.2019)

  • zette
    **

    Magnusek nikdy nebude patrit mezi nejlepsi ceske rezisery, coz vsak u nej ocenuji je vyber temat. Dialogy sem tam drhnou, ale vytrvalost nekolika "dulezitych" lidi odtrhnout od sebe dva cleny rodiny je vykreslena celkem dobre. Labus podal dobry herecky vykon, i kdyz mu to jeho role usnadnila. Vejmelkova je porad hezka zenska. Urcite se u nas rocne natoci daleko horsi filmy, nez tohle.(29.10.2019)

  • Mrkvič
    **

    Magnuska mám rád a opět mu nelze upřít dobrý námět. A jako vždy, u toho to končí. Scénář je příšerný a asi aby film stál minimum peněz, trvá necelou hodinu a půl a na spoustě scén je znát, že měly potenciál někam gradovat (hlavně v závěru a nebo scény s Magnuskem). Podobně je na tom herecké obsazení. Občas Lábus i Dejdar do svých rolí zapadli, ale většinou jsou totálně mimo. Hlavně, když se takový Dejdar snaží hrát něco, co mu není vlastní. Komický pohled. U Lábusova retarda je to ještě horší. Na vině ale nejspíš bude nízký rozpočet a určitě časté hlášení režiséra "dobrý, docela se to povedlo, jedem další scénu". V Magnuskových filmech často hrají staří vysloužilí herci, kteří s euž ve filmech mco neobjevují. Opět tu má ansábl parádní. Ale padesátiletá běhna hraje pětatřicítku? Dejdar tu má mít také čtyřicet let. No. Zase to vypadá strašně spěšně.(8.4.2020)

  • Olík
    **

    Ajajaj, už je to tady zase….Tomáš „svíčková s dvaceti“ Magnusek dává k dobru (nebo spíše ke zlu) další ze svých poselství budoucím generacím. Už při hodnocení „Oscarového trháku“ Modelky s.r.o. (r.2014) jsem se zmínil, že nepatří ke skaním odpůrcům tohoto XXXXL brouka Pytlíka…každopádně v tomto případě amatérismus opět zapíjí dožínky ve velkém. „Sorry jako“, jistá podstata se rozhodně nedá upřít, ale pokud se nemýlím Magnuskovo sdělení má mít formu celovečerního filmu…..no a filmařina rozhodně vypadá jinak. PS: Pane Dejdar, kdyby vám nezbyl ten Bart, tak to fakt můžete jít zabalit.(6.2.2019)

  • ZHODNOTITEL
    **

    U pana Magnuska rozhodně pokrok. Byť je stále mnoho věcí na vylepšování. Musím přiznat, že mi Lábus ani Dejdar nakonec v takových rolích nevadili, přestože je znám spíš z veselejších rolí. Nakonec snad celému filmu nejvíc ublížil závěr, který na mě zapůsobil trochu amatérsky. Tedy, nevíme co s koncem, hlavní postavu zabijeme a všem aby to pochopili to ještě napíšeme do závěrečného shrnujícího titulku, buch, titulky.(26.1.2019)

  • - Ještě před premiérou promítal Tomáš Magnusek nedokončenou verzi filmu hostům a návštěvníkům svého penzionu a muzea Viktorka, aby získal ohlasy a dojmy diváků. (Jantar2)

  • - Film se promítal i v zahraničí, např. v Kalifornii. (tsatsiki)

  • - Samotné natáčení probíhalo hned v několika lokacích, které jsou srdeční záležitostí nejen samotného režiséra, ale i Martina Dejdara. „Natáčelo se ve východních Čech, v Orlických horách. Byli jsme v Chrasti u Chrudimi, kde se narodil Martin Dejdar, i tam, kde žiji já, což je Náchod, přesněji do Jaroměře,“ popsal místa režisér Tomáš Magnusek, kde točili celkem 20 natáčecích dní. [Zdroj: tojesenzace.cz] (sator)