poster

Únos aut

  • německý

    Car-Napping - Bestellt, geklaut, geliefert

  • slovenský

    Únos áut

  • anglický

    Carnapping

Komedie / Krimi

Západní Německo, 1980, 89 min

  • Osirius
    *****

    Únos aut je filmovým klenotem pro lidi, kteří zažili dobu, kdy na českých cestách byl vrcholem technického automobilového pokroku žigulík (a že si ho nemohl hned tak někdo dovolit). Když se někde náhodou objevil Mercedes, či BMW bylo to povětšinou s příznačným D na espézetce. Já tuto dobu zažil jako dítě a proto si pamatuji, jaký to pro mě byl svátek, vidět něco jiného než škodovky, moskviče, trabanty atp… a potom jsem viděl tento film… kde se to Mercedesy a Poršáky jen hemžilo a navíc šli tak krásně ukrást. Ve filmu jsou zachyceny nejlepší autařské kousky své doby a … a to mi ke spokojenosti úplně stačí. Spojeno s atmosférou doby, kdy vše mělo pevný řád, a věci dávaly smysl, patří tento film k mým „srdcovkám“. Pokud hledáte film, který je nacpaný akcí a automobilovými honičkami ve spojení s tunami pomačkaného plechu – tento si nepouštějte, neboť vás zklame.(14.12.2012)

  • RelaxMan
    *****

    Film jsem viděl po hodně dlouhé době a musím říct, že mě to prostě stále baví. Je to předchůdce " 60 sekund " s N. Cagem. Sice se v některých věcech hodně liší, ale to podstatné je prakticky stejné a to krádež luxusních aut na objednávku. Auta jsou pěkný, herecké výkony dobrý, lokality skvělý a musím ještě pochválit dabing Jiřího Schmitzera, kterému se mu opravdu povedl.(7.4.2011)

  • dobytek
    **

    Tak tenhle film si pamatuju z dětství, kdy to byl absolutní kult. Kdo to neviděl, byl totální lůzr. Jenom jsem si nemoh vzpomenout, jak se to jmenovalo a teď jsem na to náhodou narazil. No co k tomu říct? Mně tenkrát stačilo, že jsou tam ty super káry. Nevim, jestli dneska by se mi to tak líbilo. Zkusim to někde sehnat. Už jen kvůli tomu, že v tom hraje herec, co se jmenuje Hoven :-) Snad to neni ten slavnej Lord Hoven, co tady řádil v budově VŠE. 18.1. 2010: Tak jsem to teď viděl znovu a musim jít s hodnocenim dolu, protože v tom filmu se hlavně kecá a kecá a kecá... Na všechny ty kecací scény jsem nějak zapomněl a pamatoval jsem si jenom ty auta. Dokonce jsem měl pocit, že ve filmu byly i nějaký honičky a ono nic. Auta jsou opravdu zajímavý a třeba takový Monteverdi Sierra (vyrobilo se jen 20 kusů) asi v jinejch filmech neuvidíte, ale ty auta zůstaly naprosto nevyužitý. Chápu, že asi nebyly prachy na to, aby ty auta roztřískali na sračky, ale mně to připadalo, že se těch aut pomalu báli jenom dotknout. Většinou jsou auta jen tak někde zaparkovaný, maximálně můžete vidět, jak někdo jede v klídku po úplně prázdný silnici. Holt zase jeden film, kterej po těch X letech už nefunguje.(18.1.2010)

  • DruidKarel
    ***

    1309. hodnocený film: Lehká komedie z 80. let, která oslavuje šikovnost soudruhů z NSR. Film je snad jen přehlídkou krásných dobových aut a lehkého vtipu, kdy film působí až italsky komediálně. Rozhodně film nemůžu odsoudit, protože takovýchto filmů se natočilo spousta a jen málokterý z nich se takhle povedl. 3* jsou proto dostatečnou motivací všem, aby se na něj třeba jen zkusili kouknout. 3*(25.11.2012)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    "Promiňte, pane barone, že musíte vzít zavděk prostým policejním vozidlem, ale naše Ferrari nám bohužel odcizili." I policie může mít smysl pro humor, když luxusní vozidla mizí bez zanechání trasologických stop z ulic, parkovišť i autosalonů. Já si to tedy s falešným baronem von Dahlbergem užíval už v době, kdy se na novou škodovku čekalo na karimatce nejeden měsíc před Mototechnou a Porsche se dalo sehnat pouze v Tuzexu jako angličák. A dneska jsem si tu osmdesátkovou pohodu užil znovu, i když připouštím, že kdybych nebyl zasloužilý nostalgik, tak bych se asi tak dobře nebavil.(21.11.2015)

  • - Ačkoli nazvali celníci projíždějící bílý sportovní vůz Maserati, jednalo se o prototyp Mercedesu CW 311 z roku 1978. Tento vůz disponoval 12válcovým motorem o objemu 6,9 litru, výkonem 276 kW, maximální rychlost vozu byla 320 km/h a zrychlení na 100 km/h se událo za 4,9 s. Označení vozu 311 je odvozeno od koeficientu odporu vzduchu cx = 0,311. Mimo jiné, jedním z pilotů, kteří testovali tento automobil, byl i rakouský jezdec F1 Nicky Lauda. (DruidKarel)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace