Reklama

Reklama

Scénárista a autor mnoha dialogů Michel Audiard režíroval necelou desítku filmů. Jeho druhá spolupráce s Annie Girardot je příběhem gangsterky, která přesně plní název filmu Zbytečně nemluví, raději zabíjí. Šéfredaktor posílá svého fotoreportéra, aby přinesl fotografie z obyčejného života. Reportér se však z pracovní cesty již nevrátí. Vyšetřovatelé vyjíždí k domu známé gangsterky, aby zjistili, co se s reportérem přihodilo. Během krátkého výslechu zmizí i řidič policejního vozu. Začíná být jasné, že v okolí domu se ztrácí lidé takřka beze stopy. (Snorlax)

(více)

Recenze (5)

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Scénář a režie Michel Audiard, bála jsem, že budu zklamána, ale ba právě naopak. Annie Girardot opět uplatnila svůj nemalý komediální talent, báječně jí sekundovali pánové Blier v roli neurotického vyšetřovatele, André Pousse jako uhlazený komorník a naprosto neopakovatelný Michel Galabru coby kardinál. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Ehm, ehm, žeby francouzsko-italská konkurence pro Talíře nad Velkým Malíkovem? :D No, chvílemi to tak vypadalo, poněkud bizardní zápletka (což by nevadilo) v naprosto šíleném zpracování (což už otravuje) na čele s několika animovanými triky, které musely směšně a jako pěst na oko působit snad už v době vzniku (což z toho dělá bizardnost ještě větší). Smrtící strojek v opuštěné barabizně si řádí, všichni mizí beze stopy, ostatní kolem se zde chovají tak nějak stejně praštěně a v závěru se děj samože totálně překombinuje. Annie Girardot to chvilku i sedí, její pěvecké výstupy (narozdíl od těch Matuškovych v "Talířech" :)) se mi líbily, ale v jiných chvilkách se pak pro změnu zbytečně ztrapňuje. Celá tahle fraška mi opravdu nesedla, jedině Bernard Blier coby vyšetřující komisař zde v druhé polovině pozvedl úroveň. 40% ()

curil 

všechny recenze uživatele

Zkušený scénárista francouzských filmových komedií a kriminálních filmů Michel Audiard v jedné ze svých režií filmu, který splňuje oba žánry. Když hrají hlavní role Annie Girardot a Bernard Blier, nemůže jít o   propadák, i když tentokrát příběh balancuje na hraně. Trochu fantastický stroj na lidské ostatky, z nichž se vyklubou i ty "pravé" ostatky církevních celebrit, je také na rozhraní vkusu a nepomůže tomu ani libozvučná samba, když strojek dělá "řízy, řízy". Malinko mi připomíná naši "Adélu", když vyplivne nestravitelné zbytky a také za zvuků hudby. Tentokrát se dají dobře zpeněžit a Vatikán mlčí. S překladem bych si poradil jinak, volně "Méně mluví, více   zabíjí". ()

Reklama

Reklama