Reklama

Reklama

Policejní kolt vzor 357

  • Francie Police Python 357 (více)
TV spot 1

Yves MontandSimone Signoretová, osamělý policista a žena stojící v pozadí. Dokonale rozehraný příběh osamělého policisty Marca Ferrota, který jako dítě vyrůstal v dětském domově. Při vyšetřování drobného deliktu se seznámí s mladou Sylvií, která se stane jeho milenkou. Ta má však tajného milence, který ji vydržuje a který ji při hádce zabije. Vše však svědčí proti nevinnému Ferrotovi... (Česká televize)

(více)

Recenze (38)

sud 

všechny recenze uživatele

Syrové kriminální drama plné osudovosti a nečekaných zvratů. Inspektor Ferrot ve výborném podání Yvese Montanda na vlastní kůži pociťuje naplnění starého úsloví o tom, že náhoda je blbec a že smůla se lepí na paty. Tempo vyprávění je sice poněkud nestálé, ale i když sem tam spadne řemen, další silná scéna jej nahodí zpět (za všechny prohlídka Sylviina bytu, kyselina, Ganay pálí Sylviinu fotku). Závěr u supermarketu je akční scéna par excellance. 80%. ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Dvaja muži zdieľajú jednu milenku. Doby komunít skončili, tak vzniká problém. Jeden sa ukáže byť žiarlivejší než ten druhý. Vybuchne. Ako tlakový hrniec. Dôsledky odnesie objekt jeho túžby. No podozrivým sa stane jeho sok v láske. Problém je, že obaja sú policajti vyšetrujúci túto vraždu. Navzájom o sebe len tušia. Do toho sa miešajú rodinní príslušníci (manželka policajta), kolegovia a iní zločinci. Skvelý námet zúročil režisér v ešte lepšom spracovaní. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Nápad "dva kolegové policisté jdou proti sobě, ale nevědí o tom" je dobrý, jenže film je hrozně utahaný. Nějakých čtyřicet minut se v něm neděje skoro nic, následuje hodinový zábavný a celkem hustý hon na někoho, a na závěr zase pomalejší dohra. Yves Montand se mi navíc do hlavní role moc nehodil (jeho nijak oslnivý herecký výkon vlastně zachraňoval dabing Luďka Munzara). Tři a kousek. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Navzdory všem morousům je to skvělý film. Montand v roli zkušeného policisty je více než uvěřitelný. Signoretová coby chladnokrevná ochrnutá žena je velice přesná. Miluji atmosféru francouzských kriminálek a zde se mi jí dostalo vrchovatě. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Policajný kolt je tak trochu schizofrenný film. Ak by som ho po prvej pol hodine prepol, už by som si na neho v živote nespomenul. Ak by som videl iba jeho rozuzlenie, čiže zhruba záverečnú polhodinu plnú zvratov, asi by som film vidieť celý nechcel. Lenže jeho prostredná časť je podľa mňa excelentná, ústredný nápad s dvoma vyšetrovateľmi, z ktorých je jeden vrah, druhý hlavný podozrivý, jeden o druhom nevie a ten druhý o tom prvom áno, je nápad, ktorý sa mal rozpracovať do nezabudnuteľnej klasiky. Lenže v spomenutej záverečnej časti akoby scenárista nevedel, ako príbeh zakončiťa tak prichádzajú k slovu zbytočné zvraty a prepálená akcia, namiesto prepracovanej psychológie a údernej pointy. Na konci som mal pocit, že som videl tri filmy v jednom. Našťastie mal režisér šťastie na Montanda, ktorý je uveriteľný v každom momente filmu a núti diváka mu držať palce až do úplného záveru filmu, pri ktorom si nikdy nie ste istí, čo bude nasledovať v jeho ďalšom momente. Občas je to trochu kontraproduktívne. ()

nascendi 

všechny recenze uživatele

Mám rád francúzske kriminálky zo šesťdesiatych a sedemdesiatych rokov, ale nemám ich rád bezpodmienečne. Preto sa policajnému pytónovi ušlo tak málo hviezdičiek. Bolo v ňom veľa momentov, v ktorých som ľutoval, že v neskorej nočnej hodine pozerám tak hlúpy film namiesto toho, aby som spal. Námet bol celkom dobrý, ale chcelo to veľmi presné sfilmovanie, aby výsledok bol vierohodný. To sa nepodarilo a nebola to iba zásluha hereckej nemotornosti speváka Montanda, ale celkovej rozháranosti príbehu. Akoby režisér nevedel, čo vlastne chce nakrútiť. Preto ma najviac potešili záverečné titulky. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Lehké zklamání.  Než totiž dojde na zločin je Policejní kolt jen nedotaženým romantickým dramatem o dvou rozdílných mužích, co si šlapou do zelí a jejich femme fatale, to se na mě nezlobte, nestojí ani za zlámanou grešli, ale budiž, každý máme jiný vkus a do toho nám leží v posteli Simone Signoret a  čeká na svou chvíli, která dlouho nepřichází, páč se oba muži musí dostat tam,  kde se jejich osudy protnou úplně jinak než by si oba přáli.   Jakmile se to tedy stane, stává se z Policejního koltu konečně ta správná napínárna, v které se ztrácí i několikero když ne hloupostí, tak řekněme podivností, třeba schovky mladé Sylvie jsem moc nepobral a spějeme  k finále, které je konečně reklamou na poctivou starou francouzskou školu. Čili slabší, ale čtyři. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Ne thriller, ale v podstatě noirek, protože jakkoliv je zápletka těžko uvěřitelná (příliš velká náhoda!), kousnout se to dá a Ferrot je ne vlastní vinou v prdeli jak významný český průmyslník se svou vzpomínanou obuví. Hudba je hodně divná, a skvěle pasuje. Plné hodnocení je za herecké výkony a neobvyklý námět. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Nebavilo mě to a nudilo mě to. Je to zbytečně dlouhé na tak jednoduchý a vlastně pitomý příběh, protože se tam v podstatě všichni chovají jako idioti, a to jen proto, aby to celé mohlo vypadat strašně komplikovaně, jako že se na hlavního hrdinu snáší všechno neštěstí světa. Přitom by stačilo, aby ta holka, když už byla rozhodnutá a v podstatě měla čemadan sbalený včetně fotek, policajtovi v parku řekla, že jo a jedou spolu pryč. Ale ona ne, ona nic neřekne, udělá scénu, aby ji náhodná maminka s kočárkem mohla vidět a potom svědčit, poldu naštve, ale pak náčelníkovi zas doma tvrdí, že odejde, šéfíka místo toho, aby práskla rovnou dveřmi, provokuje, no, tak si vykoleduje. Jenže já jako divák nechápu, oč té holce tedy vlastně je, protože i na ženskou "logiku" je to hodně mimo. Zpočátku jsem čekal, že je to od začátku nějaký komplot na toho hodného poldu, jak ho diskreditovat, ale nebylo to předem promyšlené. Navíc se Yves Montand do hlavní role nehodí - nejenom, že nemá co hrát a jeho postava je plochá a neživotná, ale hlavně tady už šel do let a těžko si představit, že se do něho zabouchne mladá holka. ()

borsalino 

všechny recenze uživatele

Klasický snímek sedmdesátých let, nicméně zásadně by to chtělo popohnat první a střední část, které trochu přešlapují na místě a v podstatě mají pouze za úkol rozehrát příběh. Film rozhodně nabírá dech v poslední třetině, kdy už je jasné, že tento příběh nebude mít šťastný konec. Yves Montantd však již podal lepší výkon než právě v tomto snímku. I tak poctivé tři hvězdičky. ()

evapetra 

všechny recenze uživatele

Příliš moc kostrbatých a nepravděpodobných zvratů v ději filmu neprospělo. Škoda, protože ta zápletka je moc dobře vymyšlená a neokoukaná. I když mám ráda Yvese Montanda, tady mi moc nesedl. Více mě zaujaly obě ženy, Sandrelli neotřelým půvabem a Signoretová vyzrálým herectvím a charismatem. ()

Kimon 

všechny recenze uživatele

Sedmdesátá léta francouzské kinematografie produkovala v oblasti krimi velmi slušné snímky. Policejní kolt bych ale mezi ně jistě nezařadil. Důvod? Toporný herecký výkon Montanda, kterého považuji za lepšího zpěváka než herce. Ta topornost se projevovala především v závěrečných akčních minutách filmu, kdy fyzickou výbavou herec již nestíhal a na mě osobně to působilo víceméně úsměvně. Herecké umění Simone Signoret mě také zklamalo a konečně scénář mi připadá nějak ušitý horkou jehlou. To jsou důvody, které mě přiměly hodnotit celkem malým počtem hvězd. Ty tři hvězdičky jsou přiděleny s "odřenýma ušima". Volba zbraní (1981) se režisérovi A. Corneau povedla lépe. ()

argenson 

všechny recenze uživatele

Vydechnout nebo přemejšlet není čas, sotva stíháte jenom zírat na tu kanonádu lahůdkově naservírovaných dějových zvratů. Bezchybný scénář, gradace jako prase a noblesní třešničkou na dortu je zajímavá postava Simone Signoret (s dabingem Jany Hlaváčové). ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Když dva muži milují jednu ženu (Stefania Sandrelli), nekouká z toho nic dobrého.. Yves Montand se mi v roli drsného policisty velmi zamlouval, s tou svou bouchačkou byl tak spjatý, že to na mě působilo reálným dojmem.. Simone Signoretová nepřehlédnutelná, kde se objeví, strhává na sebe pozornost a ač připoutána na vozík, vyzařuje z ní ohromná síla.. François Périer skvěle doplnil ústřední herecké trio, šéf zahnaný do kouta se musí rozhodnout.. Zdařilá kriminálka, byla jsem napnutá jak struna, jak to všechno dopadne.. ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

Příběh, jehož milostný trojuhelník mezi dívkou, policajtem a jeho nadřízeným končí vraždou dívky, je dost zajímavý a zaujal mne. Zvláště poté, co je dívka zabita nadřízeným, všechny důkazy svědčí proti podřízenému a děj se rozjede. Má i celkem zajímavý průběh. U toho se nešlo nudit.  Montand je skvelěj, Munzarův dabing lahodnej,  filmařina krásně nenápadná a přímočará. Není čas nic řešit, ani logiku. Jen si užívat příběh. Bavil jsem se hodně. Hold i poldové svoji atomovou továrnu na výrobu štěstí. První film tohoto školního roku (po pondělním opáčku Nevím, nic ale řeknu všechno na DVD) si nešlo vybrat lépe. Zaujala mě i mě neznámá Stefania Sandrelli jakožto pořádná Femme fatale. Napínavá jízda s milostným začátkem. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Milujem tieto stare francuzsko -nemecko-talianske filmy. Uz od cias filmov BS/TH. Surova drama az na podu, komisar vysetruje vrazdu, ale uvedomuje si, kam to az moze siahat a aj reqalne siaha. Simone Signoret bola vyborna dama, spolu s Yves Montandom film perfektne tahaju. Nuda nehrozi, atmosfera je grandiozna. Genialne, viac takychto filmov, len jaxi si myslim, ze sa uz netocia. Stari talentovani tvorcovia na tomto kontinente vymreli alebo brutalne zostarli. Mladych talentov este - jakz - takz v Europe jesto, ale stale mam ten zly pocit, ze ulietavaju a zaroven brutalne nadhodnocuju novodobe blbowoodske blijaky ako Tchor, Chappie, Kapitana Bangladesa a kopu dalsich . 100 % ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Osudová tragedie by neměla být lemována náhodami. Tady jich je až moc a celý příběh vyznívá chtěně a nepravděpodobně. Montand je nepřesvědčivý v roli tvrďáka s něžným srdcem, ale je to spíše vina scénáře, který rychle skáče z osudové lásky k filmu noire a zpět. Atmosféra sice houstne každou minutou filmu, ale je toho dosaženo nelogičností a drastickými metodami. ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Po nudnejšom zoznamovacom úvode v hlavnej úlohe s postarším policajtom sa príbeh prehupuje do polohy so zaujímavou a aj originálnou zápletkou. Divák s napätím čaká, ako to celé skončí, ako sa z nezávideniahodnej situácie hlavná postava dostane, ako vysvetlí zložité skutočnosti, ktorých je previazanou súčasťou. To sa však bohužiaľ nekoná, autori tým pádom diváka ochudobňujú. Namiesto toho ho krmia sekundárnymi záležitosťami v oblasti policajného vyšetrovania, čiastočne zvláštnym konaním oného policajta (demolácia bytu, zbitie nevinného svedka, sebaubližovanie) a tiež trápnou a pseudodrsnou akciou v absolútnom závere. Príťaž robí aj na triler pridlhá stopáž. Herec v hlavnej úlohe sa na postavu príliš nehodí, už má svoje roky za sebou, pomôcť nemôže ani nahodenie do koženej bundy a rukavíc. A to jeho teatrálne vyťahovanie pištole v podrepe s cieľom rýchlej streľby pôsobí zastaralo a u mňa iba vyčarovalo posmešný úsmev. Zápletka fajnová, ale celé to dupe slabšie a nedotiahnuté spracovanie. ()

charge 

všechny recenze uživatele

I přes kvalitního Yvese Montanda v hlavní roli, který zde ovšem moc kvalitní výkon díky hroznému scénáři nepředvedl, se jedná o šílenou nudu, která trvá ubíjející dvě hodiny, což je na tento příběh sakra velká palba. Téma milostného trojúhelníku v thrillerovém hábitu a problémů s ním už v polovině 70. let nemohlo přinést nic strhujícího a to ani s věhlasným hercem. Přestože je v ději přece jen náznak určité nápaditosti, nezáživnost a zbytečnost mnohých scén ho hravě potopila. 20% ()

Reklama

Reklama