Reklama

Reklama

Nounai Poison Berry

  • Japonsko 脳内ポイズンベリー (více)
Trailer

Obsahy(1)

Ičiko je třicetiletá nezaměstnaná žena, která v baru potkává Rjóičiho. I když se jedná o mladého hocha, pořád na něj musí myslet – až tak ji okouzlil. Mezitím v jejím mozku vládne pět různých postav: Jošida, Išibaši, Ikeda, Hatoko a Kiši. Jejich schůzky o tom, jak by se situace měla dál vyvíjet, jak by se Ičiko měla zachovat, jsou velmi vášnivé. Jošida předsedá jako hlava porady, Išibaši je zase ve všem optimistický, na rozdíl od Ikedy, která je neuvěřitelná pesimistka. Hatoko si chce zase užívat „právě teď a tady", kdežto Kiši se stále obrací do minulosti. Jak takový sněm bude ovlivňovat rozhodnutí Ičiko? Nemluvě o tom, že jí vyzná lásku dobře situovaný Oči... (Zíza)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (1)

Tsuki 

všechny recenze uživatele

Je to vlastně něco na způsob Inside Out (V hlavě) (ovšem vykrást to ten film nemohlo, jelikož oba vyšly ve stejném roce). V hlavě hlavní postavy "zasedá" několik charakterů, z nichž každý zosobňuje nějaký názor a postoj k životu. Do toho sem tam ještě vkročí tajemná postava, u které je na divákovi, aby si domyslel, co symbolizuje (já si ji ztotožnila s lidským egoismem a vášnivou touhou po něčem). V průběhu filmu jsem se trochu bála, kam to všechno bude směřovat, ale nakonec jsem byla opravdu mile překvapena. Nejenom, že se filmu povedlo výstižně zobrazit realitu nefunkčních vztahů a zároveň taky realitu zmatku v hlavě (navzájem se přebíjející myšlenky a pocity), ale co je důležitější, celý ten příběh o zmatených lidských pocitech a nejistotě v partnerském vztahu nebyl nijak samoúčelný. A to je právě to, co se mi nakonec líbilo nejvíc - vyústilo to v plnohodnotný závěr, který přinesl rozuzlení i katarzi. Chtě nechtě jsem pak musela myslet na to, že tento film dost možná ztělesňuje zásadní rozdíl mezi japonskými a českými filmy s tématikou partnerských vztahů. Zatímco ty japonské vedou k něčemu smysluplnému, ty současné české naopak většinou zůstanou pouze u trapného omýlání nějakých vztahových problémů (často nevěry atp.) bez skutečného řešení. Je to právě nějaká ta hodnotná myšlenka, které si u japonských filmů většinou cením. A toto je jeden z těch filmů. ~(4,3)~ ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama