poster

La La Land

  • USA

    La La Land

  • Slovensko

    La La Land

  • Kanada

    La La Land

  • Nový Zéland

    La La Land

  • Velká Británie

    La La Land

  • Austrálie

    La La Land

  • Irsko

    La La Land

Drama / Romantický / Muzikál / Komedie

USA, 2016, 128 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • JohnnyD
    ****

    Po Neon Demon a The Nice Guys tretia tohtoročná óda na L.A. Rok 2016 nemohol skončiť príznačnejšie ako filmom o posadnutí nostalgiou a snahe žiť v zidealizovanej minulosti. Pozerá sa na to skvelo, piesne sú chytľavé, kulisy krásne farebné, občas je to aj vtipné (I Ran!), ale nesie si to so sebou klasické vady muzikálov ako riedky dej a prepálenú stopáž. A niekedy zlý lip sync.(1.1.2017)

  • Gemini
    *****

    Návštěva kina v zásadě neplánovaná (aneb když se někdo nečekaně nabídne na hlídání příšer), ale o to příjemnější. Troufám si říct, že jsem si z aktuální nabídky nemohl vybrat lépe:) Oscar za hudbu bez debat, za kameru proč ne, za režii no dejme tomu, za film roku ehm;), ale vážně, pro Emmu Stone naprosto a bezvýhradně ANO! A ano, byly tam ještě nějaké drobné další ceny, že... a na rozdíl od nějakých Lvů se zdá, že byly všechny zcela na místě:) Ale abych tomu dal nějaký náznak řádu - La La Land je zcela zjevně poctou klasickým hollywoodským muzikálům, ovšem pozor, není to s ním zdaleka tak jednoduché, jak by se mohlo zdát z traileru, z fotek, nebo z úvodní (famózní) scény. Emma Stone je tu jak zjevení z jiného světa, to jakou škálu rozpoložení dokáže vyčarovat (a že se tu docela hodně jede na detaily), a jak dokonale balancuje na hraně mezi kráskou z časopisu a ne moc fotogenickou holkou od vedle, to samo o sobě je na Oscara. A to se ještě doplní humorem, tradičně výborným Ryanem Goslingem (to jeho potřesení hlavou nad piánem v poslední scéně je jako jeho proměna z Ides Of March), chemií ústřední dvojice "jako z muzikálu", špičkovým špičkováním v konverzacích, humorem (J. K. Simmonsi, ty ďáble;)), tanečními aranžmá, těmi přepáleně sytými barvičkami, kamerovými prostocviky, cestou pro auto, "dospíváním", "zaprodáním se", pochybnostmi takovými i makovými, projekcí dokonalého světa, a tak vůbec... prostě jsem se asi zase zamiloval. A teď mě omluvte, jdu zkontrolovat děti, jednu úžasnou (teď zrovna) zrzku, promyslet jeden zítřejší případ, a říct si, že asi fakt nemám důvod litovat žádného z rozhodnutí na těch křižovatkách, které jsem doteď prošel. 100 % a možná se na Zpívání V Dešti zase podívám o něco dřív, než jsem myslel. I když kousky z něj jsem viděl právě včera v La La Landu.(6.3.2017)

  • D.Moore
    ***

    Spíše taková hra na muzikál, na můj vkus příliš umělá a za srdce nechytající. Dobrá hudba, ano, zručně zrežírovaná taneční čísla, správně kýčovitá výprava a kouzelná Emma Stone... Jenže nebýt (zaplaťpámbu působivého) finále, nezbavil bych se za celé dvě hodiny pocitu, že se tady někdo pouze efektně předvádí, plní si sen natočit něco, co bude vypadat jako to, co už se netočí, a tak nějak při tom zapomíná na diváka.(17.1.2017)

  • Isherwood
    ***

    Neupírám tomu vnitřní energii a impozantní technické zpracování, ale při vší vůli nejsem ochoten zkousnout fakt, že muzikálová intermezza tomu vlastně škodí (druhá polovina, která se bez nich víceméně obejde, je mnohem lepší té první) a ten opulentní kýč, rámující příběh jakože naivních, ale v mnoha ohledech sebestředných narcisů, vlastně tepe v mozku do receptorů protivnosti s úderností bubeníka s aspergerem. Od Chazelleho chci jakoukoliv žánrovku, kde bude hudba pouze prostředkem, nikoliv účelem, vzhledem k věku má unikátní schopnosti.(5.1.2017)

  • Malarkey
    ****

    Muzikál popravdě není a nikdy nebude můj šálek rooibosu. Na druhou stranu je ale Damien Chazelle hodně velké lákadlo, které by bylo škoda nechat si ujít. Už kvůli dokonalému Whiplashi. La La Land má totiž i přes obyčejnou zápletku naprosto krásná taneční čísla, perfektní pár v podobě Ryana Goslinga a Emmy Stone, velice pěkné písničky a téměř dokonalou závěrečnou scénu, kterou by si neměl nechat ujít žádný milovník filmařiny, který tvrdí, že filmy jsou tu především proto, aby nás bavily. Celý film ale nemá jen těchto pár nej, on také zároveň dokazuje i to, že Damien Chazelle je nejen precizní filmař, ale i obrovský milovník jazzu, u kterého se dá předpokládat, že do budoucna nám ho s radostí ještě párkrát vnutí. A mně to teda vůbec vadit nebude.(22.1.2017)

  • - Kvôli úvodnej 6 minútovej scéne bola diaľnica 2 dni uzavretá. Vystupovalo v nej 30 tanečníkov. Väčšina ľudí a áut v pozadí boli dotvorení pomocou počítačovej animácie. (readan)

  • - Ve scéně, kdy jsou Mia (Emma Stone) a Sebastian (Ryan Gosling) ve Warner Brothers studiu, si můžeme všimnout, že má Mia svou kabelku na levém rameni. V dalším záběru ji však má na pravém. (orkadimenza)

  • - V scéne v štúdiách Warner Brothers hovorí Sebastian (Ryan Gosling) o Hollywoode: "they worship everything and value nothing" (v preklade: uctievajú všetko a nevážia si nič). Túto vetu v skutočnosti povedala Ryanovi Goslingovi jeho partnerka Eva Mendes a ten ju po dohode s režisérom Damienom Chazelleom pridal do scenára. (lobdoska)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace