poster

La La Land

  • USA

    La La Land

  • Hong Kong

    星聲夢裡人

  • Slovensko

    La La Land

  • Irsko

    La La Land

  • Kanada

    La La Land

  • Nizozemsko

    La La Land

  • Nový Zéland

    La La Land

  • Austrálie

    La La Land

  • Velká Británie

    La La Land

  • Belgie

    La La Land

Drama / Romantický / Muzikál / Komedie

USA / Hong Kong, 2016, 128 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • T2
    *****

    Rozpočet $30miliónovTržby USA $110,856,924Tržby Celosvetovo $229,718,489 Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ režisér Damien Chazelle sa formuje v novú nádej hollywoodu, jeho muzikál je krásnou prehliadkou citov a chytľavej hudby, pohladí, poteší, jedine čo by som upravil, tak minutáž, možno by som ubral asi 20min a bolo by to dokonalé, potešilo, záver silný /90%/(27.1.2017)

  • HoneyBunny
    ****

    La La Land je jednak přezdívka pro Los Angeles a jednak označení pro mentální stav někoho, kdo neví, co se kolem něj děje. A to sedí. Tenhle film je milostným dopisem L.A. - už je to dlouho, co to tomuhle městu na filmovém plátně takhle slušelo. Chazelle mu totiž dal zasněnou atmosféru letní noci, kterou je těžké si nezamilovat. A hlavní hrdinové jsou zároveň snílci, kteří jdou tvrdohlavě za svými sny. Jak ale na konci oni i diváci zjistí, i splnění snů něco stojí. Chazelle je skvělý režisér a má můj velký obdiv, že ve svém věku (31 let!) dokáže vytvořit takhle profesionální a sofistikovaný film. Zklamala mě průměrná pěvecká čísla (kromě dvou hlavních motivů je těžké si zapamatovat jiné songy), ale Gosling s Emmou Stone podávají skvělé výkony a i díky jejich vzájemné chemii krásně funguje romantická - ale nepřeslazená - složka filmu. Chazelle si totiž udělal čas na to, aby vztah hlavních hrdinů pěkně pomalu rozvinul. (SPOILER:) O to víc se mi nelíbil časový skok na konci filmu, kdy je divák nucen si některé věci domyslet a zvlášť postava Mii z toho nevychází dobře. Je konec realistický a hořkosladký? Ano, splnění snů zkrátka něco stojí. Ale já si připadala ochuzená o kus předtím pečlivě vyprávěného příběhu, jako by někdo z knížky vytrhl deset stránek. To ale nic nemění na tom, že stejně jako u Whiplashe je konec La La Landu tím neefektnějším z celého filmu. 80 %(5.1.2017)

  • Tom Hardy
    ***

    Nejslabší z oscarových adeptů na nejlepší film. Hravost a iluze vydřená bez toho, aby vytvořený svět v rámci vlastních pravidel dával smysl. Mám z toho pocit, že vypustit hudební čísla, drželo by to pohromadě lépe, což je u muzikálu dost fuck up (ale zase by tím nevynikla vpravdě fantastická kamera). Pro výborné herce a odvahu uhnout na konci od běžného konceptu to přesto v hodnocení vytlačím nad průměr, přestože jsem xkrát během projekce váhal, že to nedokoukám.(7.3.2017)

  • tron
    ****

    „Nikto mi nebude hovoriť, čo mám robiť.“ – „On ti to práve povedal.“ – „Lebo som mu to dovolil.“ Whiplash mi moc nesadol, no hoci je La La Land od rovnakého režiséra, je o džeze a o jeho prispôsobovaní sa dobe/novému/mladému publiku, bavil ma nový film Damiena Chazelleho o čosi viac. A to pritom muzikály nijako extra nemám v láske a Emma Stone mi nikdy nebola ktovieako sympatická. Atmosféra je príjemne retro, odpovedá tomu aj výprava, kostýmy... Ryan Gosling je švihák a fešák a cameo tu má aj tradične podarený magor J.K. Simmons. Žiadna z tanečno-speváckych scén ma nezasiahla, ale musím uznať, že mnohé z nich sú kvalitné, len to skrátka nie je moja šálka kávy (to o hviezdach alebo o tete z Paríža). No veľmi veľa tomu dáva fajn vzťah ústrednej dvojky a realistický a preto silný koniec. 20% navyše za to, že sa to veľmi páčilo pani manželke. A za koniec. Každopádne, Ryan už v minulosti hral vo vydarenejšej romanci. Vy viete, v ktorej.(5.7.2017)

  • Spiker01
    *****

    Jubilejní stý komentář u tohoto kousku začnu tím, že se jedná o, stejně jako loni u the Big Short, nejlepší film co jsem letos zatím viděl. HAHA a nyní i bez humoru mohu říci, že ačkoliv nejsem muzikálový nadšenec a krom Moulin Rouge jsem nic zásadního neviděl, La la Land mě k sobě připoutal už od nápaditého začátku a ačkoliv se závěrečný akt poměrně táhl, úplně závěr mě zase téměř natrvalo zarazil do nekomfortní sedačky pražské Lucerny. Miles Teller byl v režisérově prvotině Whiplash skvělý, ovšem zde si ho naprosto nedokážu představit a bez výtečného dynamického dua by ten film byl né-li poloviční. Ryan Gosling je, co se týče uvěřitelnosti a určité neprůhlednosti, jistota a ačkoliv jsem s ním už viděl několik filmů, do kterých se příliš nehodil, absolutně si nedovedu představit nikoho lepšího, kdo by tak výborně a flexibilně sekundoval oscarové Emmě Stone, v jejichž obřích kukadlech jsem se ztratil hlavně v Birdmanovi a nejen tam. Druhým středobodem filmu je vymazlená choreografie v kombinaci s režisérskou vůlí natočit něco neotřelého a zároveň bezprecedentního, jejíž každý záběr ladí a koresponduje s výtečnou kamerou, která jestli toho zlatýho plešouna nezíská, tak už fakt nevím (získalo! :D). Tomuhle nemůže konkurovat ani dvojnásobný vítěz Roger Deakins ani Arrival jakožto největší želízko v ohni. Damien Chazelle se u mě stává dalším filmařem, u něhož budu sledovat každý nadcházející projekt, ať už bude o čemkoliv. 9/10...[4.1.2016_ČSFD projekce_kino Lucerna](5.1.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace