Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    **

    Dnes tu máme slečnu Bianku z Vatikánu. Kurva jedna vulgární!!! Úplně se červenám! *** Buonaserra, salute, Io sono Bianca Francesca Vergielli d'Italia, panna f rozpucchu - 26 anni, a jsem byla fyslanna come Nunzio speciale di Santo padre, abych ja sjistit pro Collegio Cardinalizio del Vaticano , ci byt signore Verball oprafdu takova anticristo e blasfemo porco, anebo jak fy šikatte bespošna sfině. A ja muset teť confermare, še na tom nebyt ani sblo di pravda! Ichnet po mio pšíjezd mě ten sfatty muš signore Verball pošadala, abych ja kleknout, ukasala mi jecho formidabile Spirito Santo a prafě mi tim Duchem sfattym odsadu měři chloubku mych chšichu a ja mottlim, ať obstojim pšed faccia del Dio! Jelikoš ora signore Verball nedosachnout na klafesennice jecho computer portatile, pošadalla mě, Bianca Francesca Vergielli, o critica cinematografica del film Il Labirinto - parte seconda. „Allora, signore Verball, ja myslet, že pizza mia uš byt tepla sufficiente a vy mochla sacit con procedure religioso! A nebat se mě pošadně placat po prdell, ja v klašter moc slobit, sasloužila to a poccani molto potšebovat!“. Ale spět k Il Labirinto! Nic nuovo od parte prima. Slaboducha defille naondulofannych chomoklat pokraciuje f další serioffa sracchce postapocalittico! Vy smíchat si Changrgejs con Divergenza, pšidat duo chrstě sombi a dostat další chloupa piccovina pro-o-o-o-o-o-o-o-o… „Tak se trocchu uklidnimme, signore Verball, lemme, lemme, per favore! Takofa velocita až na dorašenni, jste chrrr jako Santo padre pši exorcismo! Tak to my u nas ve Vaticano nedělat! Chšišnice musi byt Duchem svattym inizialmente dukladně a pomalu proutoupenna! Ale ja vam teď naslinit il prsto a vy mi ho pši tom můžete vrazzit do cundo secondo, nebo jak vy šikat do dvojcchi, to pši vymitani dost pomacha! Ale attenzione, signore Verball, Rituale romanum tvrdit, že až bude il Demone chtit ven, vy nesmět mě sapomennout pošadně ciapnout za cosi, sí?“. Takže, … pro debili infantile. Effetti speciali byt sice bellissimi a honiccka v città finito dokonce molto orgastico, ale to naturalmente zase nestačit, aby ze stupido insalata plagiario per imbecili sodomitici udělat pošadna hetero flak jako cieba Maximo del Pazza. „Sí! Sí! Sí! Fantastico, signore Verball, ja citit, že il Demone bude pronto ven a nastat cias na, jak my u nas ve Vaticano parlare, Salza di Tortellini! Vy teď pustit moje prdell, presto ciapnout za ty cosi, macckat bradavcchi, per favore, e pšepnout na velocita terminale. Precisamente, bene, bene, benissimo, signore Verball!!! Vy byt veramente il divino Esorcisto, Santo padre už vas nikdy znovu neexkomunikovat! Presto! Presto! O, Dio mio-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o……“.(8.11.2015)

  • Segrestor
    ***

    Jednu věc jsem nepochopil. Ehm, takže, pokud ve dvojce naznačí, že postapokalyptická společnost nutně potřebuje imunní děti na hormon, který léči pandemickou nemoc, proč je kurva v prvním díle zabíjeli v nějakým obludným labyrintu? Jako, dalo by se asi najít vysvětlení, ale to jsem z druhého filmu tedy nepobral. Proč jako měly projít takovou zkouškou, která je v drtivé většině eliminuje? K čemu byly ty zabité děti? Má snad léčivější hormon ten, který běhá nejrychleji? A to v případě totálního úhynu lidstva museli je fakticky eliminovat? Ve dvojce je pak tři prdele zbytečných dospělých vojáků a různých strážců... To je fakt unfér a divný. A dál, matně si vzpomínám, že konec jedničky naznačoval, že ten labyrint byl jen první kolo selekce, dál že budou hoši postupovat něčím dalším, ale to ani nyní zbla nenaznačili, labyrintovalo se jen tak mimoděk v klimatizaci a později pak v ruinách města, což je tedy chabá náhražka. Mimo jiné taky to působí, že první díl klidně být nemusel, nebo jinak, mohly to být dva různé filmy a ty by fungovaly, kdyby se to nějak zaonačilo. Vše ostatní tu celkem funguje. Trosky města a naháněčka zombiků byla fajn. Espozito a Gillen perfektní. Asi kouknu do knihy, nechci věřit, že by to byla chyba jen filmových tvůrců zejména scenáristů, tam je to asi na pyču mezi vakátem a tiráží. Uvidíme.(8.1.2017)

  • kingik
    ***

    Pupíšci moji, celé se to má takhle. Pinďour Thomas s vizáží pouličního prostituta se i se svojí růžovou partou dostal z deště pod okap. Jejdanánky! Musí pro nebezpečnou organizaci C.H.A.O.S. ušít pestrobarevné ochranné oblečky (jsou trendy a in), aby se už nikdy nikdo nenakazil moc zlou nemocí zvanou Buzerantie, která po sobě nechává moc ošklivé lidičky, které mocinky křičí a dožadují se soulože ve fázi rozkladu. Všichni musí podniknout rychlý útěk do hor, kde je bezpečno, neboť zde sídlí početná armáda Pravá ruka, co tak úžasně umí pohonit pyje imunních růžových lidiček. A zásadně nehoní levou rukou. To máte smůlu, nebude to honění s pocitem jak od cizího. Wes Koule má koule a moc príma to zrežíroval. Ti, co mají rádi homixy, budou úplně vedle. Homix je speciální žánr, v němž počet chlapců převažuje nad děvčaty. A počet chlapeckých análů převažuje nad poševními vchody. Vše je, na rozdíl od předešlého dílu, invenčnější, barevnější, výpravnější, už nehrozí, že je děj svázán jednotvárností prostředí, dvě třetiny mají spád i dynamiku. Nebude se líbit závěrečná třetina, která přepne do laciného a silně seriálového módu, který naruší budovanou strukturu také tím, že celé to pořádně a růžově nevygraduje. Pupíšci, nevěšte hlavu, že závěrečná fáze připomíná prostředím skalisté exteriéry jugoslávských indiánek. Prostě asi tvůrcům došly penízky. Už se zde trochu víc tlachá, bombastické vyvrcholení není dopřáno, a tak ten tlumený výstřik do ruky ubral filmu bodíky. Ale jo, spokojenost by mohla být. Film trvá dvě hodiny, nešlo udržet vše na patřičné úrovni po celou dobu. Kdo nechce být homo, má zde Kayu Scodelario. Kdyby se trochu opláchla a přišmrncla, byla by sexy. A není tedy divu, že ve stavu, v jakém se nachází, se na ni žádný z chlapců nevrhne. Možná by z toho zápachu a celkové nedbalosti o zevní rodidla vrhl. Takže i po tomhle druhém dílu zůstanete s jistotou homo. A už si pozvolna připravujte pyje na další díl, který se rýsuje. U nás moc zástupců homixů nenajdete. Třeba "My z konce světa" nebo "Kamarádi". A vida, Pinďour Thomas připomíná Tondu Navrátila zamlada. Tak vidíte, jak je ten svět filmových homoboys malý. 60%(9.11.2015)

  • maddy
    ****

    Maze Runner: Cesta tam a zase zpátky. Prvý Maze Runner bol minulý rok príjemným prekvapením na poli young-adult adaptácii, ktorý sa nesnažil prvoplánovo zapáčiť mladému publiku (modeli a modelky v hlavných úlohách, riešenie povinného milostného trojuholníku a pod.), ale namiesto toho vsadil kartu na dobrodružnú sci-fi jazdu labyrintom. A vyšlo to! Dvojka s totožným tímom pred i za kamerou vsádza na to isté, akurát tentoraz sa tu namiesto labyrintu behá v spustošenom postapokalyptickom svete a navyše so zombíkmi. Kto však nevidel prvý film nemá zmysel sa Scorch Trials zaoberať. Film začína presne v momente cliffhangeru z minula a nezdržuje sa predstavovaním postáv, ani pripomínaním vzťahu medzi nimi. Od úvodu sa naskakuje na akčnú jazdu počas ktorej postavy neustále putujú odniekiaľ niekam a počas ich cesty sa stretávajú s novými nepriateľmi a/alebo ľuďmi. Dobrá hodina, až hodina a pol Scorch Trials je tak jedna dlhá akčná scéna, v ktorej postavy utekajú raz z obchoďáku plného zombíkov, druhý krát z vyprahnutej púšte plnej bleskov, z laboratória, zo skladu, z kanálov, rozpadnutého mrakodrapu a pod. A aj keď je to celé predvídateľné, nijako originálne a plné klišé, tak to napodiv funguje. Režisér Wes Ball bol pre sériu skvelou voľbou a aj keď sa inšpiruje všade možno od videohier ako The Last of Us po filmy ako World War Z, Dawn of the Dead (remake), Resident Evil: Extinction, I Legend, tak to je inšpirácia účelná, kde dokazuje, že iba nevykráda, ale akčné remeslo má silne zovreté v rukách. Akcia má totiž v jeho podaní neustály spád, je dostatočne napínavá, adrenalínová (viď napríklad taká na prvý pohľad obyčajná scéna zošmyknutia sa popod dvere je vo Wesovom podaní strhujúcim momentom) a vďaka obmene prostredia, aj situácií nikdy nestihne ani na moment nudiť a tak nakoniec ani nevadí, že je celé dianie postavené na kope smiešnych náhod, kde sa každá situácia vyrieši na poslednú chvíľu znenazdajky zachránením nejakou postavou, objavením novej cesty a pod. To všetko navyše žmýka rating PG-13 na maximum, a aj keď tu samozrejme nie je žiadna krv alebo akákoľvek brutalita, bez ktorej sa film hravo zaobíde, tak množstvo scén vyslovene akoby vypadlo z regulárneho hororu (vrátane jednej skutočne infarktovej ľakačky). Až do príchodu na akúsi psychedelickú párty tu všetko šľape ako hodinky a prvá hodina/hodina a pol Scorch Trials pôsobí akoby uplynula za necelých desať minút. Následne však má dôjsť aj na aký taký dej a udržať mizerný scenár na pútavej úrovni má problém už aj samotný Wes. Následne začnú pribúdať pomerne naivné dialógy, do príbehu vstupuje množstvo nových postáv, až nimi začne byť film prehustený a motívy/vzťahy medzi postavami sa začnú zbytočne komplikovať, až sa nakoniec neoplatí nad celým dianím radšej ani zamýšľať, pretože z toho asi ani nič nedáva veľký zmysel. Problém stredných (alebo v iných prípadoch predposledných) dielov sfilmovaných knižných sérií sa premietol aj sem a tak zatiaľ čo prvý Maze Runner mohol lákať na pútavé mystérium okolo predmetného labyrintu, v záverečnom by sa divák mal dozvedieť zmysel celého diania, tak stredná časť iba rozširuje konflikt do väčších rozmerov a je iba pojítkom medzi predstavením konfliktu a jeho uzavretím, ale ako samotný film v podstate nemá začiatok ako taký, ani žiaden záver, ani výrazný prínos pre dej. Postavy sa tu prejdú niekoľkými napínavými (a zručne natočenými) momentmi, rozhodnúť sa ísť niekam a následne zase späť, ale divák sa takmer nič nedozvie, nič sa výrazne neozrejmí a kto sa pokúsi hľadať v príbehu nejakú vnútornú logiku, tak sa pravdepodobne spáli, pretože ono to celé s najväčšou pravdepodobnosťou veľký zmysel dávať nebude. Wes Ball sa jednoducho musí držať v mantineloch young-adult predlohy, ktorá prišla s jedným nápadom a či v rámci vystavaného sveta dáva zmysel sa už nezaoberá. Kto sa od toho dokáže odpútať, tak v rámci žánru ho tu čaká to lepšie, čo young-adult adaptácie dokážu ponúknuť. Rovnako ako v prípade prvého filmu, aj v prípade Scorch Trials totiž platí, že keby tu postavy neboli teenageri, ale dospeláci, tak celý film funguje bez jedinej zmeny a nijako inak sa nesnaží zapáčiť práve teen-publiku, akurát nepremýšľať ako celý ten svet funguje (a že v tom labyrinte boli v podstate vo väčšom bezpečí, s vypestovanou stravou a obklopený zeleňou, než vonku, takže pochybujem, žeby niekto robil takéto experimenty a radšej tam neutekal do bezpečia! btw a kedy by také zariadenie stihli vôbec vybudovať, keby vypukla podobná zombie nákaza?). No vďaka dravej réžii, strhujúcemu tempu, dobrej hudbe, mnohým skvelým momentom, výborne napínavým scénam a nijako neotravujúcim postavám nuda ani v najmenšom nehrozí. Dobre zvládnuté režijné remeslo tu totiž rapídne prevyšuje remeslo odvedené na príbehu, pretože ten tu takmer nie je, a keď je tak sa nad ním neradno hlbšie zamýšľať. Vo výsledku tak rovnaké ako prvý film, iba bez toho mystéria okolo labyrintu, zato však s fajn postapokalyptickým svetom a zombíkmi. CELKOVO: 3,5* (7/10)(24.9.2015)

  • Davies182
    ***

    Fajnová dobrodružná sci-fi, se kterou mám jeden zásadní problém: končí totiž na začátku. V tom smyslu, že od příběhu přeci jen očekávám postupnou gradaci směrem ke strhujícímu finále, ne aby scénárista vyplýtval tu nejlepší akci v polovině stopáže, a pak se duplo na brzdu. Úvodní hodina nového Labyrintu je jedna velká akční scéna plná napínavých útěků odněkud někam, v té druhé už se pak ale jen mlátí prázdná sláma v podobě papírem šustících dialogů. Finiš šíleně nezáživnej s několika prvoplánovitými výbuchy namísto jakékoli katarze. Rozdíl mezi zábavou a nudou nebyl nikdy propastnější.(11.9.2015)

  • - Vzhľad a správanie nakazených bolo inšpirované úspešnou videohrou „The Last of Us“. Rovnako ako niektoré dejové prvky,  napríklad putovanie imúnnych, hľadanie "Pravej ruky" či lieku. (peter.kralik)

  • - Auto, na ktorom sa skupina vydáva do hôr s Jorgem (Giancarlo Esposito), je Chevrolet Suburban. (Laslo)

  • - V jednom záběru zmizí deka na rozbitém okně, kterou tam předtím dala Teresa (Kaya Scodelario). (moznazitra)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace