poster

Cran d'arrêt

  • Itálie

    Caso 'Venere privata', II

  • Itálie

    Il caso della Venere proibita

  • USA

    Safety Catch

    (neoficiální název)

Mysteriózní / Thriller

Francie / Itálie, 1970, 87 min

Režie:

Yves Boisset

Předloha:

Giorgio Scerbanenco (kniha)

Scénář:

Francis Cosne

Hudba:

Michel Magne

Producenti:

Francis Cosne

Střih:

Paul Cayatte
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (3)

  • Martin741
    ****

    Tak nebudem tu pisat litanie, jednak sa mi nechce a jednak silne pochybujem ci sa to niekomu chce citat. Kazdopadne len tak trochu nadpriemerne poliziotteschi, Bruno Cremer mi viac ako sedi sedi ako maigret, do poliziotteschi moc nepasuje, trochu to dviha Mario Adorf, ktory je spravne drsny a zvlada aj akcne sceny. Ma super pomale tempo, to by verbalovi isto nevyhovovalo, ten ma rad drsne priamociare rychle filmy, tuna po rychlom tempe ani chyru ...... Skoda, ze na csfd vladne zas komentatorka bieda, teda nemyslim mainstreamove filmy, tam je komentarov na mraky, len u specializovanych filmov potom clovek rychlo narazi na komentatorsku biedu. Karel je u mna konspiracny picus, ktory veri veri na dementalne picoidy ako NWO, Kodenhove Kalergyho plany ...... 70 %(20.9.2020)

  • Karlos80
    ***

    Filmová adaptace románu Scerbanenco. Bohužel román neznám, nikdy jsem ho nečetl, možná škoda, protože nemohu srovnávat. Film ale bohužel nemá skoro žádné napětí a atmosféru, a na to já u filmu sázím především. Bylo to dáno asi především samotným scénářem, který kdyby byl více odvážný, mohl to být dost dobrý efektní psychologický thriller, snímek balancuje částečně i mezi giallem a noir filmem. Mladý Renaud Verley nepříliš výrazný-vůbec mě nebavil, Cremer výtečný-ale bohužel nebylo v jeho silách odevzdat a předvést tu víc, než co film sám nabízel, na okamžik zde můžeme obdivovat i krásu Agostini Belli, Mario Adorf v blond paruce, ve finále fantastický, škoda ale tak malé role, kdy se na obrazovce objevil tak cca na 5 minut ale nakonec v celkem duležité roli. Film je pomalý, je tu dobrá psychologie postav, film se cítí jako ryba ve vodě i v sociologicko/politické oblasti (prostředí), ale jako celek to na mě dojem moc neudělalo. Nejlepší momenty; prolog (sadomasochistická sekvence), některé noční sekvence, a závěrečná divoká automobilová honička nad jezerem. Mimoto byl tu i jeden téměř bezchybný sluha:-) Točilo se v Miláně, a pokud člověk toto město zná, tak ihned pozná kolik změn a zásadních opatření i toto město v rámci integrovaného plánu rozvoje města, přestavby a infrastruktury postihlo. Takže film je cenný i z historického hlediska. Důstojné retro, dobrý film pro nostalgiky, ale nic víc nečekejte, rozhodně nejde o žádné mistrovské dílo a nezapomenutelný film. 2,5/5*.(15.4.2012)

  • LiVentura
    *****

    Cremer mě vždy fascinoval vizuélním projevem před kamerou.(22.8.2008)