poster

Ostře sledovaný vlak (TV pořad)

Soutěžní

Česko, 2014, 25 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • riza-do
    odpad!

    Nechápu, proč si Relax vymýšlí pořady v hlučném prostředí, které nedokáže dostatečně odhlučnit a z pořadu je tak otravně slyšet převážně nezajímavé okolí. Jediným plusem na pořadu jsou pak stále se opakující reklamy sponzorů, takže není důvod nepřepnout.(17.2.2016)

  • K.I.N.G.
    odpad!

    Cabadaj převrátil Máchu, oprášil pavučiny a rozhodl se naskočit do rozjetého soutěžního vlaku, kde se hraje o závratné sumy v maximální hodnotě skoro až 10 000 Kč! Cestující jsou pak trýzněni jak otázkami, tak přítomností Honzy Tondy. No a než to Ducháček všechno zařídí a vy vyhrajete nějakou tu cenu útěchy, stihne vám tento starý slizoun, hrající si na moderátora, třeba i odprezentovat svoje neskromné názory jako všeobecnou pravdu, fuj! Celé to navíc působí jako velká nepodařená reklama už tím, že bez sponzorů by zřejmě tato zbytečná televize nemohla těch pár drobností v zatuchlých škatulách rozdat. Osobně jsem nikdy neměl moc rád cestování vlakem, ale po zhlédnutí tohoto pořadu z něj nejspíš budu mít fobii. Ostře sledovaný vlak patří do šrotu. 0%(25.3.2015)

  • Luky-7
    ***

    Cabadaj z toho má srandu,ale postarší nakydlá šikulka Žídků to prožívá jak první orgasmus. Občas dají otázky jak se řekne latinsky zajíc (LEPTUS) což je na takovouto triviální soutěž velmi záludná otázka. Že bych se měl za své znalosti provést vlakem z Ostravy do Brna mě nebere.(18.12.2015)

  • triatlet
    *

    Proč jsem nehodnotil odpadem? A) Otázka z bronzového kufru.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.B) Otázka ze stříbrného kufru.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.C) Otázka ze zlatého kufru.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(Ne)nápadná reklama. (Ne)nápadná reklama.(21.5.2015)

  • Opferlamm
    ***

    Tak jistě, je to jenom trochu elegantněji zabalený blok reklam. A i když je to smutné, jedná se vlastně o poslední vědomostní pořad u nás, mimo těžce přežívající AZ kvíz.(30.12.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace