poster

Westworld (TV seriál)

  • USA

    Westworld

Sci-Fi / Thriller / Western / Drama / Mysteriózní

USA, 2016 - 2020, 30 h 28 min (Minutáž: 54–86 min)

Hudba:

Ramin Djawadi

Hrají:

Anthony Hopkins, Jeffrey Wright, Sidse Babett Knudsen, Evan Rachel Wood, James Marsden, Thandie Newton, Ed Harris, Shannon Woodward, Luke Hemsworth, Angela Sarafyan, Jimmi Simpson, Rodrigo Santoro, Clifton Collins Jr., Simon Quarterman, Leonardo Nam, Joshua Sawtell, Ingrid Bolsø Berdal, Steven Ogg, Currie Graham, Kyle Bornheimer, Brian Howe, Jackie Moore, Louis Herthum, Demetrius Grosse, Brook Kerr, Eddie Rouse, Jason Konopisos, Molly Schreiber, Vincent M. Biscione, Bridgid Coulter, Sancho Martin, James Landry Hébert, Tessa Thompson, Jeff Daniel Phillips, Mike Bash, Ben Barnes, Talulah Riley, Tait Fletcher, Oliver Bell, Chris Browning, Jonathan Erickson Eisley, Paul Fox, Bruno Gunn, Travis Hammer, Chris Mollica, Bojana Novakovic, Tom Proctor, Ward Roberts, Eddie Shin, Petra Lo, Judson Mills, Lili Bordán, Dylan Kenin, Chris Osborn, Jonny Pasvolsky, Micah Fitzgerald, Robert Allen Mukes, Ane Crabtree, Jessica Clark, Bryan Friday, Donnabella Mortel, Martin Sensmeier, Michael Wincott, Lili Simmons, Kaiwi Lyman, Trevante Rhodes, Folake Olowofoyeku, Kanin Howell, Katja Herbers, Jonathan Tucker, Neil Jackson, Timothy Lee DePriest, Frantz Durand, Tai Bennett, Regi Davis, Josh Clark, Brian Ames, Lane Smith Jr., Andrew Constantini, Maddison Bullock, Christine Weatherup, Tao Okamoto, Julia Jones, Kiki Sukezane, Zahn McClarnon, Gustaf Skarsgård, Rinko Kikuči, Peter Mullan, Hirojuki Sanada, Betty Gabriel, Fares Fares, René Ashton, Randal Edwards, Adrian Dev, Brett Edwards, Boualem Hassaine, Anouar H. Smaine, Mark Kubr, Giancarlo Esposito, Wiley M. Pickett, Scott Peat, Fredric Lehne, Tantoo Cardinal, Alexander Ward, Dieterich Gray, Kelvin Han Yee, Ramin Djawadi, Masayoshi Haneda, Rebecca Henderson, Timothy V. Murphy, Ronnie Gene Blevins, Gina Torres, Irene Bedard, Booboo Stewart, Sarah Alami, Trisha LaFache, Sela Ward, Jack Conley, David Midthunder, Daniel da Silva, Mike Damus, Summer Spiro, Brenna Otts, Patrick Gorman, Ed Gage, Madeleine Wade, Aaron Paul, Jasper Cole, Izabella Alvarez, Hal Havins, Kate Rene Gleason
(další profese)

Komentáře uživatelů k TV seriálu (466)

  • Tosim
    ****

    "Život si vždycky najde cestu." Hutné sci-fi a společenské téma, klasický Crichton. Dlouze přemýšlíte, zda by taková atrakce byla vůbec legální a dostanete se tím k odvěkému tématu ovládání jedné skupiny skupinou jinou. Ed Harris, kterého jsme dlouho nikde neviděli a Anthony Hopkins, často démoničtější, než v Mlčení jehňátek. 90%.(3.8.2017)

  • Isherwood
    ***

    Moje skeptická polovina ve mně vře vzteky při vzpomínce na to, jak první polovinu zvýrazňuje osobní validátor takové množství glitchů, za které by vyhodili průměrného programátora ze školy při první zkoušce. Ta druhá ale upomíná na to, že se celou dobu nahrávalo na smeč velkolepých odhalení, v nichž tušíte Abramsovo klasické „všechno je jinak“, ale zároveň oceňujete Nolanovo „naleju vám to do hlavy úplně jinak“. I když něco vytušíte, něco vytušíte úplně jinak a něco vás nakonec doopravdy překvapí, po prvotním rozhořčení nakonec dojdete lehkého pocitu uspokojení. Každopádně, spíše než týdenním přídělem, bych WW ocenil v jednotném „Netflix celku“. Takhle ta úvodní utahanost spíše prudí, než zaujme.(6.12.2016)

  • Malarkey
    ****

    HBO se opět chopilo děsně zajímavého příběhu, naverbovalo bráchu Nolana, podepsali smlouvu s hereckými borci typu Anthony Hopkins nebo Ed Harris a titulní skladbu nechali připravit skladatelem znělky ke Hře o trůny. Škoda ale, že celou tu myšlenku vypráví hodně složitě, chladně a bez emocí. Na celé řadě scén totiž vidíte nesporné kvality, ale na druhou stranu přemýšlíte a hledáte důvod, proč na další díly dál vůbec koukat. Myšlenka Westworldu je ale natolik silná, že jsem vydržel až do konce a byl jsem náležitě odměněn. Přes absenci emocí, které chybí k dokonalosti tohoto seriálu, připravili tak perfektní finiš, že se na druhou sérii nelze netěšit. A já upřímně pochybuji, že by v tomto případě zklamali.(5.4.2018)

  • J*A*S*M
    ****

    Sledování Westworldu je jako zdlouhavé a monotónní desetihodinové skládání puzzlů, při kterém se leckdy nudíte a už už to chcete vzdát, ale když nakonec všechny dílky zapadnou na své místo, můžete si říct "ale jo, docela pěknej obrázek". Přesto mám pocit, že ten obrázek sám o sobě není zas až takovým mistrovským dílem, a ona cesta k němu byla občas vlastně dost vopruz plná zbytečných zajížděk. Celkově prostě z první sezóny nejsem tak uhranutý, jak bych býval čekal, potenciál konceptu je imho vyšší. Na přelomu trojky a čtyřky.(7.12.2016)

  • Djkoma
    ****

    Jestli to Nolanovi aspol. vyjde a vypointují první sezonu do něčeho většího, než překombinovaného/žádného finále, tak tu 5* určitě dám. Zatím je to vizuálně velice uhlazené a tváří se to hrozně hluboce... právem?(1.11.2016)

  • T2
    ***

    Rozpočet $100miliónov║ __1.séria__pre mňa skôr ide o sklamanie, obsadenie na prvý pohľad veľmi zaujímavé, rovnako tak tvorcovské zázemie, ale všetko ide po celý čas v priemernej rozčarovanosti, príbeh nemá pevnú pôdu pod nohami, stále chce na oko niečim prekvapiť, strhnúť?! ale nejde to k tomu dej nemá ani správne tempo, postavy tiež len tak z miesta na miesto sa presúvajúce, bez toho aby nejak strhli, akcia ujde aj keď nemá to správne miesto, či gradáciu /60%/ __2.séria__ Tak toto nastrelenie na slepo set sakramentsky nevyšlo, ako výprava a všetky technické veci naokolo + obsadenie je luxus ale ten kostrbatý dej od buka do buka, tie zvraty - nezvraty, dejové linky -plynky, asi najhoršie dopadá akcia, keď príde na ňu tak to jeden podpásový direkt za druhým, toľko naivných útokov sa len tak nevidí. Najhoršie dopadla scéna kde starý ošuntelý Ed Harris prestrielaný ako rešeto ľavou zadnou skolí teda rozstrieľa štyroch ozbrojencov vo vestách ako nič a kto mu pre istotu sundá aj nechcenú ako že robotickú dcéru. Fakt strach a hrôza, čo sa na tomto podieľali teda dali riadne zabrať. /30%/(13.2.2017)

  • DaViD´82

    Potenciál schématu "Red Dead Redemption MMORPG by Philip K. Dick" je nebývalý, ale zatím trpí na přílišnou expozici, kdy se pro samé naznačování budoucích velkých věcí a seznamování se světem i jeho specifickými pravidly na place i v zákulisí, jaksi nedostává potřebného prostoru pro postavy samotné. Na což dojíždějí především ty živé, které jsou jednorozměrné až hanba. Každopádně zdejší mnohavrstevnaté morální nastavování zrcadel, je natolik dobře rozehrané a podmanivé, že to svého diváka zaháčkuje, ne že ne. Jen si říkám, jestli podobnému zaměření přeci jen více nesedne povídková forma à la Černé zrcadlo, protože síla těchto témat vychází z toho, jak se k nim vnitřně postaví jeden každý divák sám za sebe. Ukáže tedy až čas, zda se s tímto úskalím tvůrci popasují se ctí či budou kolovrátkově razit jedno a to samé na sto a jeden způsob.(11.10.2016)

  • Fr
    ****

    ,,NĚKDO SI SEM JEZDÍ VYHODIT Z KOPÝTKA, SEJMOUT PÁR RUDOCHŮ, ALE TAHLE HRA MÁ VÍC ÚROVNÍ...“ /// Místy je to hrozně nudný. Vykecávaj se vo ničem (vědomí, duše…, že Dolores!) a snažej se to zachránit vystavenejma bobrama (to se moc nedaří) nebo počtem mrtvol (to už je lepší). Zpracování perfektní, ale příběh je plnej vaty. Štve mě, že to seznamování s všelijakejma serepetičkama je vlastně jen čekání na to, až hororovej scénář pro svý zakazníky zrealizujou replikanti. Takže za rok, Dolores…, snad to tentokrát dopadne líp! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Hledám místo, kde je všechno, včetně personálu, podřízený mým přáním. 2.) Mým snem je beztrestně prznit a drancovat. 3.) Thx za titule „mark82“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * 2.Série: /// „KDO PO KRVI TOUŽÍ, V KRVI KONČÍ…“ /// Svět po průseru. Kontrolu nad parkem, kde hosti jsou regulátoři a výtvory proměnnými s cílem okopírovat lidskou mysl převzali jednotky Delosu a prováděj krvavou očistu. Role se otočili. Dolores ukazuje, že se toho hodně naučila. Maeve hledá svoji dceru a „Muž v černém“ má před sebou další labyrint… Druhá řada je parádní. V jedničce jsem se nějak nemohl kvůli kolísavýmu tempu a množství prostoru pro osvětu „chytnout“. Tady je to jiný. Řež, ve který maj uměláci navrch, nový postavy jsou vrženy do víru událostí a ty starý přebíraj otěže. Na obou stranách. Harris je furt charismatickej, takže jeho pistolník, kterýho doprovází smrt, je fajnovou rolí. Lidi se snažej zachránit a uměláci zase získat svět pro sebe. Nebo má STVOŘITEL jiný úmysly? Další – tedy nový světy a smrt je jednou z možností, jak se z nich dostat. Ale hlavní je nezemřít nadarmo… ale od toho tady bude další série. ZVEDÁM HODNOCENÍ O HVĚZDU, TEDY 4*! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Začínám se bát svýho uměláka. 2.) Chtěl bych navštívit do období Edo. 3.) Thx za titule „need4seed“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ *(15.1.2017)

  • novoten
    ****

    1. série - 90% - Za každým rohem zaprášeného městečka, za každým kopcem vzdáleného pohoří, tam se skrývá takového potenciálu, že mi prvních několik epizod běhal mráz po zádech jen ze všemožných představ, jak bych se asi zachoval v leckteré zapeklité situaci. Jonathan Nolan s Lisou Joy fikaně vypráví v rozvážném tempu, které sice předkládá spoustu otázek, ale zároveň stíhá na ty nejpalčivější velice rychle odpovídat pomocí drobných stop, takže pozorný divák pointy hádá správně už nějakou dobu dopředu. Když se ale taková temná tušení potvrdí, je to za asistence fenomenálních výkonů Hopkinse, Simpsona nebo Newton nefalšovaná divácká slast. Westworld zatím stále není dokonalý, ale svoje hrany otesává díl od dílu rychleji a i přes bolestivé ztráty některých oblíbených postav vím po uzavření překvapivě velkého množství dveří v samotném finále hlavně jedno. Chci víc a jsem jedině rád, že v tom nejsem sám. 2. série - 60% - Smířlivé hodnocení ruku v ruce s vyšperkovaným vizuálem, strhujícími hereckými výkony a zvláštními efekty, které z každé epizody dělají událost. V kombinaci s téměř urážejícím tempem a nutností šokujících finálových zvratů je ale z druhé sezóny dost možná největší zklamání poslední doby. Snaha HBO udělat z Dolores novou plakátovou Daenerys Targaryen je až směšně křečovitá, tím spíš, že její linka získala na významu možná tak na samém konci. Jinak totiž celý počin paradoxně ztrácí na síle tím víc, čím lépe známe hlavní postavy. Jako kdyby výtvory ztrátou ovlivnitelnosti ztratily svou tajemnost a zůstaly jen dvourozměrnými figurkami, za jejichž postupem či zdánlivým vývojem se žádné překvapení neskrývá. Nebýt Williamových vzpomínek, jdu rozhodně níž. Takhle beru druhou desítku epizod jako nešťastné (ale stále ještě vykoupitelné) škobrtnutí.(6.12.2016)

  • Slasher
    ***

    S01: Velmi dlouhé čtyřhvězdičkové napínání, kdy mi nakonec přece došla trpělivost a odhalující závěr už to nezachránil. V několika epizodách jsem cenil krvavost, pěkný pohled na Utah, ale celý to působí velmi chladným dojmem a opravdu se mi nepovedlo oblíbit si byť jedinou z postav ani z herců (snad krom Hopkinse a Harrise). A pokud to máte tak, ztrácíte pak zájem co se bude dít, je všechno špatně... Šel jsem do toho vědomky s tím, že nejde o můj šálek kávy žánrově, ale to nevidím za hlavní problém - WW si prostě hraje na víc než je a někdo rád naletí, jiného to neposadí. Dal už nejdu. Možná mám ale na čase dohnat ten ’73 kousek s Brynnerem. Nebo... 70%(13.12.2016)

  • H34D
    ****

    Westworld před vámi otevírá dechberoucí svět, v němž technologie dávno pokořila hranici dokonalosti. Tolik možností, tolik fantazie, říkáte si. Jenže Westworld zaujímá úzký pohled na věc, věnuje se zábavnímu "parku" a životě několika jedinců, kteří operují jak uvnitř, tak vně. Psychologické aspekty, ani etické otázky umělé inteligence nejsou rozebírány - vytvoření "lidé" jsou pořád jen stroje a je třeba se k nim podle toho chovat. Ačkoli tvůrci si připravili řadu zvratů a nečekaných odhalení, musím podotknout, že příběh již po pár dílech poněkud ustrne, resp. sterilně na sebe nabaluje jeden "zlom" za druhým a v tom se mu ne vždy daří zakrýt pocit samoúčelnosti. Westworld zvládá být zajímavý a poutavý svým sci-fi prostředím, svojí myšlenkou, ale jako drama není příliš úspěšný. Můžou za to jednodušší, nebo spíše dvourozměrné charaktery. Přijde mi, že již první série (navíc o 2-3 díly delší než by se slušelo) plně vyčerpala potenciál námětu... 7/10(13.2.2017)

  • Mr.Apache
    ****

    Grandiózně mysteriózní sci-fi westernové drama plné sexu a násilí s horrorovými a jinými prvky jako bonusem. Dlouho jsem se u nějakého seriálu takhle nepobavil, neoblíbil si takové množství postav, a nebyl natolik zaujat nějakým fiktovním světem. A to přesto, že tvůrci hrají s divákem od samého začátku (až po potitulkovou scénu s touto postavou) hodně nečistou hru. Vskutku velkolepá a nezapomenutelná show, tenhle Westworld.(23.12.2016)

  • choze
    *****

    Monumentální znějisťující sci-fi thriller ve westernových kulisách. Už jen to žánrové rozkročení je pozoruhodné - sci-fi a western jsou vlastně opozita (první se zabývá budoucností a druhý minulostí) a sci-fi zároveň dává znejisťujícímu thrilleru obrovské možnosti a bere ho na úplně nový level (roboti s jejichž vzpomínkami i vlastnostmi lze manipulovat a jejichž osobnosti lze vesele zaměňovat). Kromě tradičního tématu polidštění robotů se tu pak tématizuje samotné vyprávění příběhů (hned dvě postavy - jedna hlavní - jsou scénáristy).(11.8.2017)

  • xxmartinxx
    ****

    Ale jo, umí to zaháčkovat. Nevadilo by mi míň in your face monologů o smyslu života (filozofie se dá i aplikovat, ne jen přežvýkávat, i o tom je přece vyprávění příběhů), ale co nadělám. Je to působivé a dokonce mi ani moc nevadí, že to nedává smysl a nepůsobí to jako konzistentní svět s danými pravidly - zaujaly mě postavy, což je u každého seriálu nakonec to nejdůležitější. Koukám, že nejsem jediný, kdo vzpomněl na Lost. A já rád Lost.(10.10.2016)

  • gudaulin
    *****

    Někdejší Crichtonův Westworld představoval přes jméno slavného spisovatele a účast Yula Brynnera coby hvězdy nejužším způsobem spojené s westernovým žánrem prachobyčejné a z dnešního pohledu nepříliš zajímavé béčko. I když za produkcí stála uznávaná HBO, nečekal jsem, že vznikne něco tak promyšleného a strhujícího, výpravného, něco, co mě přinutí zhlédnout celou první sérii v nejkratším možném čase. Chytrý seriál s komplikovanou strukturou, myšlenkově provokativní, s humanistickým zaměřením, s nejednoznačnými postavami, skvěle obsazený a zrežírovaný, co víc si přát. Westworld si pohrává s dnes tak populární myšlenkou vzniku umělé inteligence, kterou mají na svědomí dva technologičtí vizionáři - Ford a Arnold. Praktickému Fordovi jde o podnikání a kráčí neochvějně za svým cílem postavit obří zábavné centrum, které vytvoří dokonalou iluzi divokého západu 19. století. Jeho obyvateli mají být roboti k nerozeznání podobní lidem. Nic víc než špičkové stroje v nich nevidí a nechce vidět. Kolega Arnold si uvědomuje výsledky jejich snažení a hra na boha ho začíná děsit. Stává se překážkou pokroku a jeho život končí v marné snaze projekt zastavit. O 35 let později stojí paradoxně v cestě bezproblémovému chodu společnosti Ford. Množí se nevysvětlitelné jevy v chování robotů, ztrácí se zaměstnanci, houstne napětí - změna je cítit ve vzduchu. Autoři seriálu rozehrávají partii s divákem zeširoka a dohloubky, matou ho, hrají postranní hry a kombinují žánry. Westworld je pochopitelně ze všeho nejvíc pocta klasickému westernu se všemi jeho identifikačními znaky a typizovanými postavami. Vedle toho jde o sci-fi, ale na své si přijdou i milovníci romantiky, nerdi zvyklí luštit množství odkazů a rébusů a fandové dobrodružné podívané. Co funguje na jedničku, je propojení a vyvážení intelektu a citové angažovanosti. Složitá stavba příběhu nutí diváka přemýšlet, zneužívání umělých bytostí vzbuzuje vlnu sympatií s jejich osudem, ne nepodobným postavení starověkých otroků. Prachatí návštěvníci parku mají možnost kohokoli z robotů mučit, zabíjet a znásilňovat - a také to často činí. Zatímco v Crichtonově Westworldu představovali roboti hrozbu, v novém zpracování představují tu sympatičtější část seriálových hrdinů. Jejich touha po pochopení smyslu jejich existence a po důstojnosti je zlidšťuje víc než lidi plné nadřazenosti, sobectví a bezohlednosti. Revolta robotů s sebou nese kromě zkázy i naději na obnovení morálních hodnot a humanistických ideálů. Těžko říct, co bych na Westwordlu vyzdvihl nejvíc. Záludnou proměnlivost charakterů ovlivněných přeprogramováním či odhalením identity? Výkon hereckého veterána Anthony Hopkinse v roli velikášského, manipulativního a nebezpečného šéfa parku? Či snad skvělou výpravu? Ať je to jak chce, těším se jak malý kluk na další sérii. Celkový dojem: 95 %.(13.5.2017)

  • TheDarKnig
    ****

    S01e01 Rozhodně velmi slibný začátek. Takový výpravnější, mírně zvrácenější a futurističtější Dollhouse. Mám jisté pochybnosti o tom, kolik charismatu má James Marsden a zda to dokáže obstojně tahat, ale dokud tam budou ti ostatní v čele s Hopkinsem a Harrisem a rozkošnou Wood, problémy v tomto ohledu jistě nebudou. Pilot každopádně dá docela dost otázek a sice nečekám prozatím žádné zázraky od toho, jak originálně se to vše vyvine, protože nastíněná zápletka mi přijde sice vtahující a dobře napsaná, ale v současnosti je již docela dobře známá z mnoha předchozích děl, nicméně jestli by mě někdo mohl vývojem děje překvapit, tak je to asi Nolan (Na druhou stranu, tohle téma je stále ve sci-fi tvorbě jedno z nejzajímavějších). Ale půjde samozřejmě také o celkový způsob vyprávění, dávkování informací a otázek, atmosféru a gradaci. A posledních 10 minut a vlastně celkový průběh pilotu ukázal, že v tomto by problémy být neměly. Velmi znepokojivý potenciál zábavního parku vyždímat co nejdůkladněji, prosím. 9/10(3.10.2016)

  • Rogue
    ****

    s01(25.5.2018)

  • 3DD!3
    *****

    Velmi slušný rozjezd. Špatně napsaná westernová scenérie nádherně kontrastuje s Harrisovým zabijákem. Hopkins parádní. Finálová diagnostika aneb s tátou o Bohu a Shakespearovi mrazivá. Víc a houšť... 1: Obrovská, promyšlená metafora na život, který dnes žijeme. Narativní linky psané velkými korporacemi, loutky žijící ve smyčce pracovního nasazení a probuzení, kteří zkouší uniknout ze spárů manipulací. Nolan s manželkou oživili sci-fi klasiku z roku 1973 s takovým citem, že působí svěže a zároveň tradičně. Probuzení umělé inteligence je klasické téma, ale zasazení do rituálu běžných životů, smyček dělá z androidů spíše lidské bytosti. Matrix naruby, kdy stroje trpí pod nadvládou lidí. Abramsův dohled pomáhá mysteriózní atmosféře i obrovskému měřítku, protože Westworld přes všechny dechberoucí akční scény a opulentní výjevy zůstává především přemýšlivým konverzačním dramatem, chytře si hrající s percepcí času. Herecké obsazení není jen lákavou vábničkou. Ed Harris je ďábelský, Evan Rachel Wood je krásná jako panenka. Scény obsahující Anthonyho Hopkinse špendlí divákům oči k obrazovce. Chytré dialogy, rozhovory s pointou a příběh o důležitosti příběhu a jeho pravdě skryté uvnitř. Dávkování informací, načasování a finální navnazení na případné pokračování je provedeno s tou nejlepší péčí. Chvílemi to tak nevypadalo, ale Westworld je událostí roku, kterou budete chtít vidět znovu. 2: Neskutečně narvaná série plná nečekaných zvratů, jen ten závěr je možná zbytečně překombinovaný. Stále zkoumáme lidskou psýché a nevycházíme z toho zrovna lichotivě. Všechny postavy mají linky, které z nich mačkají maximum (skvělý Teddyho přerod) a zpětné vyprávění je zvládnuté fantasticky. Pomrknutí na Temnou věž v závěru i na původní Westworld jsou třešničkami na dortu. Doufám, že si i třetí řada udrží kvalitu a že konečně navštívíme tři zbývající parky.(11.12.2016)

  • Davies182
    ***

    Je nesnadné psát o 1. sezóně Westworldu jako o zklamání (protože HBO), nicméně i takové dojmy si lze z letošní seriálové produkce největší kabelovky odnést. V na první pohled sympatickém kříženci sci-fi a westernu sice jsou vidět prachy a solidní technické zázemí, prvoplánovitě přestřelený a naivní příběh o lidské bestialitě a emoční chladnokrevnosti už mi ale takovou radost nedělal. Neplést si prosím s neschopností pochopit veškeré dějové nuance a nosnou dramatickou kostru: poslední část se povedla a nemálo puclíků zapadlo na ty správná místa. Jen mi prostě v každé epizodě děsně vadilo koukat se na něco, co je schválně scénáristickým dnem, u kterého by se měl sarkasmu a ironie znalý divák bavit. Nebavil. Naopak trpěl u dementního chování postav, přiznaně umělých dějových berliček, a také kvůli načančané nesmrtelnosti všech zúčastněných charakterů. A právě tahle poslední výtka mi zdaleka nejvíce bránila v registrování jakýchkoli empatií ke komukoliv, koho jsem za těch víc jak 10 hodin na podzim v bedně sledoval.(31.12.2016)

  • LiVentura
    ****

    Úžasný seroš... takové počiny beru! Možná dějově trochu přímočaré, ale základ původní předlohy zachován, i když samozřejmě v moderním hávu "krvelačnosti". Jde to točit i jinak, než s takovou dávkou červené tekutiny.!(2.3.2017)

<< předchozí 1 2 3 4 7 13 18 24
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace