poster

The Bad Batch

Drama / Horor / Romantický / Sci-Fi

USA, 2016, 118 min

Scénář:

Ana Lily Amirpour

Kamera:

Lyle Vincent
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kaylin
    ***

    „The Bad Batch“ je snímek, na který se podívejte, pokud chcete vidět něco netradičního, intenzivního, se silnými postavami a drsným průběhem, který na vás dovede dopadnout hodně těžce. Sem tam film trochu vyměkne, ale stejně máte pocit, že je to něco pořádně drsného. Ale pokud se chcete podívat na hororový snímek, sáhněte raději po něčem jiném. Tohle je drsné, živočišné, ale ne hororové.(12.12.2017)

  • manonfire
    *

    "Artová dystopie," pravil kdosi a flákl filmu tři hvězdy. Pánové, pokud jsem přesvědčen o tom, že si film zaslouží nálepku "artový," nemůžu mu z principu udělit tři hvězdy. Art totiž není označením žánru, nýbrž kvality...víme, holoto? Takže pokud ho shledám artovým, nemůžu mu udělit hodnocení jakékoliv jiné, než maximální. Skutečný art je totiž věcí hodnou k pohledání, tudíž vyskytující se v množství zcela minimálním. To jen tak na úvod. K filmu, osobně se nedomnívám, že by šlo v tomto případě o art. Podle mého je Ana Lily Amirpour pouze neschopná kravka, privilegovaná už jen svým americko-íránským původem a rovněž zanícenou fascinací k ženským hrdinkám ve světě brutálního násilí. Zvláště po druhém zmíněném je obří poptávka, protože ženy chtějí snít a vrátit kdysi patriarchální společnosti veškerá dávná příkoří. Snaží se o to (mimojiné) skrze trend filmů a knih, jenž z kdysi tak zvané "růžové knihovny" pozvolna přešel kamsi k barvě krvavě rudé. Jen ta optika růžových brýlí zůstala stejná, jelikož nejapné jsou obě velmi podobně.... Z výše nastíněného je zřejmé, že trh i politicky motivovaná obec kritická byla jak předpřipravena k nezměrné adoraci tohoto snímku. Bohužel, režisérka toho využije jen částečně, neboť umí naprosté hovno. -(Přídomek "Naprosté" v tomto případě nemusí značit nutně celistvý exkrement ať už v okurkoidní či serpentínovité modifikaci, nýbrž komplexní označení kvality výměšku.)- Počítám, že porotci v Benátkách by The Bad Batch opravdu rádi vyhlásili vítězem v nějaké hodnotnější kategorii. Umělkyně ovšem vyplodila takovou ukrutnou dystopickou modernu, že to nešlo jinak, než skrze "speciální" cenu, udělenou za pozoruhodnou "jakožejinakost". Ta ovšem paradoxně trpí ukrutnou "těžko-fádností." Jo, a navíc je to nuda. Ale jen do toho dámy, bude se líbit. Já si dám raději Chalupáře. 20%(2.7.2018)

  • *CARNIFEX*
    **

    Tak toto bolelo. Takýto neskutočný potenciál z úvodu, “zavraždiť” tak extrémne nudným jadrom, a ešte viac nevýrazným záverom, to chce fakt dávku “talentu”. Pritom námet v pohode znesiteľný, hlavná hrdinka silno silne “jedlá”, soundtrack peckový, atmosféra sa zas “nesie” v skutku nesmierne podivnom duchu, čo rozhodne nie je bežnou záležitosťou, preto fakt nechápem, ako môže jeden film s toľkými kladmi, nakoniec vzbudiť dojem iba absolútne priemerného počinu ..(22.7.2018)

  • Soweek
    **

    Bad Batch rozhodně potenciál měl. Prostředí a námět nejsou vůbec špatné a herecké obsazení je více než zajímavé. Celý film ale padá na příliš dlouhé stopáži ( nebo chcete-li, příliš strohém ději ). Během filmu se neubráníte přeskakování nudných, absolutně zbytečných pasáží ( několik minut snímaná poušť, nekonečné a bezvýznamné pohledy z očí do očí apod ). I přes nízké hodnocení jsem ale tak nějak rád, že jsem ten čas filmu věnoval. Přece jen je to něco jiného, než další sterilní hollywoodské blockbustery.(15.7.2017)

  • misterz
    ***

    Tak toto je za dlhú dobu asi najzvláštnejší film čo som videl. Je jasné, čo tým chcel autor povedať, téma snímku je tu ako na tanieri, no to podanie divákovi ma až tak neoslovilo. Forma bola fajn, to hej, no príbeh samotný mohol byť predsa len trocha zaujímavejší, pričom by som pár zbytočne dlhých záberov zostrihal. Hneď by bolo menej nudy a divák by sa tak mohol lepšie vnoriť do post apo atmosféry, ktorá tu nebola vôbec zlá, miestami ma dokonca až nepríjemne zamrazilo. Tiež by som pridal na celkovej špine a brutálnosti krvavých scén (v tomto smere navnadil iba úvod, potom už nič). Celkovo však nie som výraznejšie sklamaný, lepší priemer. 65/100(15.1.2018)

  • - Většina komparzu a neherců pochází ze Slab City, tzn. stejné kalifornské komunity, kterou navštívil hlavní hrdina snímku Útěk do divočiny (2007) Chris McCandless (Emile Hirsch). Většina „Slabberů“ nepotřebovala žádný make-up ani další úpravy. (Caszidy)

  • - Vzhledem k faktu, že film byl natáčen v extrémních podmínkách za vysokých teplot a primárně v exteriérech, tak nebyla použita soundstage pro nahrávání zvuků. (Caszidy)

  • - Režisérka Ana Lily Amirpour má v oblibě klasickou tvorbu efektů. Hlavní designér make-up efektů Tony Gardner tak měl plné ruce práce. (Caszidy)