poster

Osamělá

  • USA

    The Confines

  • USA

    The Abandoned

  • Velká Británie

    Confined

Horor / Mysteriózní / Thriller

USA, 2015, 86 min

Režie:

Eytan Rockaway

Scénář:

Ido Fluk

Kamera:

Zack Galler

Hudba:

Max Aruj

Producenti:

Jeff Rice

Scénografie:

Akin McKenzie

Kostýmy:

Sarah Maiorino
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • J*A*S*M
    **

    To se člověku snad ani nechce věřit, že v roce 2016 se ještě někdo navážno pokouší strašit duchy opuštěných dětí, aniž by k tomu přidal něco víc než nejdebilnější rozmluvy nejdebilnějších postav a ještě mnohem víc debilní, nemohoucí, bezradnou pointu, kterou by se dal ukončit libovolně takřka jakýkoli horor. V ní je tedy alespoň náznak zajímavého, že happy end na jedné straně není happy endem na straně druhé. S tím by ale film musel pracovat úplně odlišně, aby to mělo nějaký emoční dopad.(16.1.2016)

  • ricci.s
    ***

    Duchárske horory môžem, a aj keď je väčšina z nich na jedno kopyto, mne stačí sa párkrát vyľakať a som celkom spokojný. V tomto prípade sa to ale nesplnilo. Spočiatku to vyzeralo nádejne. Atmosféra tmavých tunelov, svetlo baterky a pocit, že niečo sa ukrýva za rohom, funguje relatívne dobre. Avšak môj záujem by sa zvýšil až vtedy, keď to "niečo" aj aspoň občas vyskočilo. A toto mi chýbalo. A pritom detskí duchovia mali vždy potenciál, no režisér to vôbec nedokázal využiť, vlastne sa na nich ani nepokúšal nejako zapracovať. Ten melodramatický záver, ktorý mal diváka akože prekvapiť, už šiel úplne mimo mňa. Celkovo priemerný horor na jedno pozretie (minuloročný Last Shift bol podstatne lepší).(17.1.2016)

  • JASON_X
    **

    Těžké hodnocení. Film začíná vcelku uspokojivě, jako průměrný tříhvězdový mozkovýplach s omletou zápletkou, s jednou sympatickou a zajímavou holkou a s jedním arogantním pitomcem, kterého máte od první chvíle chuť mlátit do hlavy paličkou na maso (samozřejmě tou kovovou stranou). Postupně ale děj klesá víc a víc ke dnu scénáristického šílenství a demence, no a když už je opravdu nejhůř a vy si říkáte "no odpad! tomu nedám jen proto, protože už jsem viděl/-a ještě větší sračky", tak vám tvůrci naservírují vcelku dobrou pointu, která předešlé scénáristické peklo rázem vrhne do trochu jiného světla... No ale to už je pozdě, protože vaše divácké utrpení je ještě čerstvé, vy rezignovaně čumíte na titulky jako bluma a říkáte si: "Stála mi ta předchozí hoďka něco za to?" No, mně tedy ani ne.(2.7.2016)

  • Tuax
    **

    V pasáži kdy byla dole poprvé hlavní postava sama, na mě doléhalo určité napětí a bylo to fajn. Jenže to bylo v tomto směru jediné takové místo, jinak nuda a nebo příliš překroucené, překombinované. Nic jsem od toho nečekal a nkonec ani nic nedostal, protože finále se snaží být na efekt, jnž když to nemá na čem stavět, tak je to na nic. Na jedno podívání se to dá už díky tomu prostředí velkých prostor, ale to podzemí a ta výpravnoost se mi mco nepozdávala. Jason Patrick byl fajn a dost to ještě zachraňuje, ale Louisa Krause, to bylo hrozné. Neznám ji, ale na první dojem a setkání s její hereckou postavou, hodně špatný dojem. Tou budovou, prostory to mělo zajímavý potenciál, ale upíchnout se i v takovém prostředí opět k ústavu pro... kdo by na tokovém místě patrně ještě za jeho existence stavěl luxusní bytovku? Nevím no.(29.6.2016)

  • Morholt
    **

    Sem tam se ukázala slušná atmosféra opuštěného domu a Louisa Krause mi jako hlavní hrdinka docela vyhovovala, ale to je tak všechno. Aby film se strašidelným barákem mohl fungovat, je potřeba přidat něco navíc. Mátožné a často zbytečné bloudění po chodbách s občasným nefungujícím zjevením není to pravé ořechové. Nehledě na to, že když někdo točí film čítající víceméně jen dvě postavy, chce si to dát s nimi trochu práce. Samotný závěr s pointou mi pak přišel trochu navíc a do celkového pojetí mi vůbec nazapadal. Jeden z těch nepovedených filmových debutů. 30%(18.1.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace