poster

Osamělá

  • USA

    The Confines

  • USA

    The Abandoned

  • Velká Británie

    Confined

Horor / Mysteriózní / Thriller

USA, 2015, 86 min

Režie:

Eytan Rockaway

Scénář:

Ido Fluk

Kamera:

Zack Galler

Hudba:

Max Aruj

Producenti:

Jeff Rice

Scénografie:

Akin McKenzie

Kostýmy:

Sarah Maiorino
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • JASON_X
    **

    Těžké hodnocení. Film začíná vcelku uspokojivě, jako průměrný tříhvězdový mozkovýplach s omletou zápletkou, s jednou sympatickou a zajímavou holkou a s jedním arogantním pitomcem, kterého máte od první chvíle chuť mlátit do hlavy paličkou na maso (samozřejmě tou kovovou stranou). Postupně ale děj klesá víc a víc ke dnu scénáristického šílenství a demence, no a když už je opravdu nejhůř a vy si říkáte "no odpad! tomu nedám jen proto, protože už jsem viděl/-a ještě větší sračky", tak vám tvůrci naservírují vcelku dobrou pointu, která předešlé scénáristické peklo rázem vrhne do trochu jiného světla... No ale to už je pozdě, protože vaše divácké utrpení je ještě čerstvé, vy rezignovaně čumíte na titulky jako bluma a říkáte si: "Stála mi ta předchozí hoďka něco za to?" No, mně tedy ani ne.(2.7.2016)

  • GrungeChild
    *

    Tváře umouněné od popela, přiléhavé tílko a sexy křivky v nesnázích, ale zápletka to není. Prázdný dům, neposlušné kamery, luk a kamizola, ale strašidelné to není. Mrtvá dítka, krvavé šrámy po stěnách a samovolně poskakující židle, ale horor to taky není. Co je to, děti? Ne, Popelka bohužel nikoli, jen další tuctová, zbytečná a hloupá vykrádačka. Ovšem jednu hvězdu musím nechat Jasonovi. Ten takřka rezonující kokotismus, který z něj doslova sálá, ten prostě musí být vrozený. Příště chci film jen o něm, jak celou noční šichtu se zarostlou bradou lemtá jednu plechovku teplýho piva za druhým, to bude konečně kule drásající podívaná. 1*(15.1.2016)

  • ricci.s
    ***

    Duchárske horory môžem, a aj keď je väčšina z nich na jedno kopyto, mne stačí sa párkrát vyľakať a som celkom spokojný. V tomto prípade sa to ale nesplnilo. Spočiatku to vyzeralo nádejne. Atmosféra tmavých tunelov, svetlo baterky a pocit, že niečo sa ukrýva za rohom, funguje relatívne dobre. Avšak môj záujem by sa zvýšil až vtedy, keď to "niečo" aj aspoň občas vyskočilo. A toto mi chýbalo. A pritom detskí duchovia mali vždy potenciál, no režisér to vôbec nedokázal využiť, vlastne sa na nich ani nepokúšal nejako zapracovať. Ten melodramatický záver, ktorý mal diváka akože prekvapiť, už šiel úplne mimo mňa. Celkovo priemerný horor na jedno pozretie (minuloročný Last Shift bol podstatne lepší).(17.1.2016)

  • J*A*S*M
    **

    To se člověku snad ani nechce věřit, že v roce 2016 se ještě někdo navážno pokouší strašit duchy opuštěných dětí, aniž by k tomu přidal něco víc než nejdebilnější rozmluvy nejdebilnějších postav a ještě mnohem víc debilní, nemohoucí, bezradnou pointu, kterou by se dal ukončit libovolně takřka jakýkoli horor. V ní je tedy alespoň náznak zajímavého, že happy end na jedné straně není happy endem na straně druhé. S tím by ale film musel pracovat úplně odlišně, aby to mělo nějaký emoční dopad.(16.1.2016)

  • kingik
    ***

    V hlavních rolích sexy single máma, vozíčkář, bezdomovec.... a duchové, noční můry, vidiny, nebo holka magor? No však sami uvidíte, co z toho nakonec vyleze. Na práci nočního hlídače se moc žen nehlásí. Julia by v ní snad mohla najít zalíbení, kdyby jí její dojem nekazilo hned několik faktorů. Její nadřízený starší kolega je tak trochu podivín, který ale svoji práci vykonává velmi zodpovědně, po rozlehlé budově, zejména v její nedokončené části, se pohybují divné přízraky, a vůbec se zde v noci dějí divné věci. Je to ale dobře placený flek, tak co. Olalá, až o něco později zjistíme, že celý film stavěl na jedné velké pointě, která sice vzhledem k předchozímu ději nedává dostatečný smysl, nicméně divák má dost dlouhou dobu na to, aby ji, byť třeba i přibližně, vytušil. Nedá mně to, abych nenapsal, že vlastně vše, co je ve filmu k vidění, je už v žánru hororu dostatečně překonané, a to ve všech příslušných kategoriích, kategorie béčkové, céčkové, případně ještě nižší nevyjímaje. Proto je tedy od tvůrců hezké, že se tak snažili, ovšem to, s čím přišli, zde nejednou bylo v různých obměnách. Film je v podstatě o dvou hercích. Sledujeme jejich bloudění v labyrintu chodeb, jejich rozhovory u monitorů s bezpečnostními kamerami, občasný výjev či zjev ve spoře osvětlených prostorách, to je náplň, která tvoří většinu děje. O postavách téměř nic nevíme. O budově se záhy dozvídáme, že v ní bylo sanatorium, v němž byly děti, s nimiž se ne zrovna lidsky zacházelo. Neokoukaná Louisa Krause musela na diváky nějak udělat dojem, takže od poloviny filmu jde její pracovní uniforma dolů, nástup hlásí vyprsené tílko. Jason Patric nešel do trenek, je upoután na invalidní vozík, což ho nikterak v pohybu(bu) nelimituje, neb jízdu i přesuny z vozíku zvládal brilantně. Jak je na tom film s bububu a s budliky budliky, to už je v takových lehce atmosférických intencích. Kupodivu, i přes snahu kamery, se to k velkým lekacím scénám nedostane, příjemný dojem kazily jen pohybující se židle, které v jedné scéně směšně "obklíčí" Jasona Patrica. Rozuzlení se dá odhadnout, tvůrci je několikrát až příliš okatě a průhledně předloží, pozorného diváka to neošálí. Tedy pokud si u toho nezdřímne, ono to nemá žádné grády, tempo je celkově pomalejší. Film vyznívá po technické stránce extrémně levně. Nebylo na dobré masky duchů, přízraků, speciálních efektů je poskrovnu. Nezbývalo nic jiného, než aby to herci v hlavních rolích vzali na sebe a začínajícímu režisérovi Eytan Rockawayovi tak výrazně pomohli v jeho hororovém plahočení. 60%(19.4.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace