poster

Cop Car

Thriller

USA, 2015, 86 min

Režie:

Jon Watts

Hudba:

Phil Mossman
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • bourec
    odpad!

    Další vyvrhlý hovno nýmanda,kterej si chce hrát na umění.Já těmhle blbům říkám děti Jirky Menzela,spisovatele Vaculíka a Mirky Spáčilový.Už leccos napověděl film Clown,což mohlo být při správnym naložení se scénářem dílo roku na poli hororovýho žánru jako takovýho.Ale nebylo.A film o dvou parchantech,co sebrali auto kokotovi Baconovi(Kevine,mám tě rád,ale tohle je opruz) je tak utahanej ,nudnej,plnej takovýho toho nezavislýho herectví,že mě po půlce začala naskakovat vyrážka.Pak sem to vypnul.A jak to skončilo.Asi titulkama ,ne!Tak sem to odhadnul.0%.(11.6.2016)

  • Gilmour93
    ****

    Nenechavé děti, zlý polda, stejně zkažený obsah kufru, jedna uvědomělá občanka a několik střetů nepravého času s nepravým místem. Měl jsem z toho pocit, jako by se Coeni chopili Stand By Me.. Jon Watts po šaškovské transformaci znova přesvědčil o svém talentu. Pomohl si „outdoorovým“ feelingem amerického venkova, nepředvídatelností spojenou s absencí doslovnosti, ztvárněním toho jak dětské vidění světa legračně obrušuje drsné hrany reality či Wiggumem Baconem, který se svým kartáčem pod nosem už od pohledu vzbuzuje dojem, že kromě kokainu má doma i porno s šestiletými chlapci a ve stáji oblíbenou ovci, které se každé ráno ptá, zda ji má za a) vyvést na zelenou pastvinu, dát napít pramenité vody a pak se s ní něžně pomilovat a nebo za b) jí to hned a tvrdě udělat na místě a věřte nebo ne, ona mu vždycky odpoví bé.. Cop Car je přesně ten druh filmu, u něhož nářky místních uživatelů nad nudou de facto znamenají doporučení..(20.8.2015)

  • Zeck
    ***

    Křivý fízl má další běžný den v práci. Vedle příkazu od velícího kolik peněz z pokut má pro stanici vybrat, má i osobní a lehce nevšední povinnosti v pomáhání a chránění společnosti. Musí zakopat vlastnoručně zavražděné mrtvoly dvou dealerů a kompliců, díky kterým získal zlaté cihly, prachy v hotovosti a několik kilo solidního heráku, což kolegiálně uschoval pod podlahou svého vlastního domu. Zdálo by se, že se jedná o další fádní den českého politika, ale nepatrné rozdíly zde přece jen jsou. Místo krabice od vína je zde robustnější plechová krabice s mrtvolou v kufru, se kterou jak náhodu ujedou dvě děti na státovku provětrat své stále nefunkční koule, když zakopává opodál tu druhou, a hlavně, Kevin Slanina není žádný zženštilý doktor, ale pořádnej tvrďák, takže místo infantilního brečení, že ty mrtvoly do té krabice dal někdo jiný a on si jí jen nese domů bez znalosti obsahu, hodlá celou situaci rázně řešit. Nejprve si musí dát maratonský sprint od místa zakopání mrtvoly až k nejbližšímu osídlení, tam šlohnout auto, s tím se dostat domů, doma spláchnout do hajzlu veškerý herák, sebrat cihly a prachy, připravit falešnou občanku na cestu do Mexika, kdyby to prasklo, vytáhnout několik nelegálně držených samopalů pro likvidaci každé překážky, přesvědčit své kolegy, že se nic neděje, je v autě a normálně hlídkuje a nebohé kleptomanské adolescenty najít a v případě potřeby eliminovat. Zdá se to jako skvělý příklad toho zábavného druhu thrilleru, ve kterém se hlavní postavě během jednoho dne úplně všechno posere a on to musí na hranici nervového zhroucení za pochodu řešit a zachraňovat, že? Tak přesně takový ten film není, tahle zábavná část totiž zabere patnáct minut celé stopáže a ten zbytek čumíme na dvě děti jak si hrají s policejním vybavením. 55%(3.9.2015)

  • Big Bear
    ****

    COP CAR - to je název jak z nějakého videofilmu z nejchtovnějších osmdesátech :-). A já se bavil skvěle! Někomu možná nesedlo to rozvláčné tempo, pomalé a táhlé jak prérijní roviny amerického středozápadu. Ale do takovýchto lokací táhlé vyprávění zkrátka patří... čas na těch zaprášených silnicích přes něž se kutálí uschlé bodláčí běží jinak... Film nás hned ze začátku seznámí se dvěma desetiletými grázlíky, kteří prchli z domova a brouzdají se uschlou prérijí k horám v dáli. Náhle však najdou opuštěný policejní vůz i s klíčky a tak se rozhodnou si cestu trochu zpříjemnit. Je to asi sen každého kluka zařádit sis s Police Cruiserem.. Tohle auto má navíc vše co kluci chtějí vyzkoušet.. Zbraně, policejní pásky nevstupovat, neprůstřelné vesty, houkačky, rádio... i náklad v kufru o který má zatracený zájem šerif Kretzer, který si od auta jen na chvilku odskočil a jemuž patří. Kretzer není takovej ten hodnej taťka polda s koblihou a tak maj klucí zatracenej průšvih.... Tohle byl celkem slušnej novodobej western, akorát v moderních kulisách. Film zahaproval snad jen jednou a to ve chvilce kdy šerifa kontrolovala moto hlídka, divím se, že jej v tom prdelákově neopoznala... Kdyby film skončil závěrečnou bitkou, asi bych šel ještě o hvězdu výš. Já se nenudil ani minutu a naopak až neočekávaně jsem byl často napjatý, protože hlavně ke koci se jednoduchá zápletka začne šmodrchat.. Bacon opět potěšil! Protect and Serve! :-). Dávám 4 pytle heroinu. * * * *(1.10.2015)

  • kingik
    ****

    Do rukou policejního šerifa Kretzera se není radno svěřovat. Na ochranu obyvatelstva ho moc neužije, sere i na dodržování tradičních policejních metod. Když mu do rajonu vlezou dva desetiletí kluci, co jsou na útěku z domova, je to to poslední, co by ke své špinavé práci potřeboval. Zdánlivě opuštěné hlídkové policejní auto, které si chlapci přivlastní, se stane předmětem vyjednávání. V jeho kufru se nalézá něco, co by navždy zhatilo šerifovu zářnou kariéru. Maník se zakrváceným obličejem, který je tím "překvapením" z kufru, dozajista diváka neuzemní. Rozhodně však tenhle nízkorozpočtový thriller dostane diváka do úzkých. Ten si nebude moci vybrat, komu fandit. O žádné z postav se totiž nedá prohlásit, že by měla vyloženě kladný rozměr. Vše stěžuje fakt, že o nikom nevíme víc, než je bezpodmínečně nutné.Je na divákovi, jaký přístup k daným postavám zvolí, jestli jim dá sympatie, anebo mu budou ne úplně jednoznačné charaktery lhostejné. Takže divák ani neví, jestli je muž z kufru hajzl nebo oběť. O klucích toho také není moc známo, jen se letmo dozvíme, že jejich sociální poměry nejsou moc dobré a zbývá šerif, který je maniakální už od pohledu. Na začátku nejdříve v tichu houštiny odklízí mrtvolu, posléze se zbavuje balíčků drog, následně vyráží po stopě kluků. Finále je příjemně zběsilé a neodhadnutelné. Tempo filmu je celkově pomalejší. Na neotřelé story mě bavila její nevyzpytatelnost. Paradoxně nevyzpytatelnost postav mírně kazila příznivý dojem. Jejich jednání bylo kolikrát v rozporu s danými okolnostmi. Režisér si na to nedal pozor, a když už postavy po několikáté neudělaly to, co by z racionálního hlediska udělat měly, už to začalo být rušivé. I přes výkyvy scénáře, jsem byl s režijní prací stoupající hvězdy Johna Wattse, spokojený. Žádná přemíra nočních scén, aby se vyvolalo napětí, znepokojivou a dusnou atmosféru dokázal zařídit i ve dne. Produkující Kevin Bacon odvedl temnou postavu šerifa, která film táhne. Své ženě Kyre Sedgwick věnoval roličku na dispečinku policejní centrály. To její hlas vychází z vysílačky. Ani ostatní se herecky neztratili. Výsledkem je zvláštní thriller, který postupně nabírá na obrátkách a je natočen v příslušně nezávislém rozměru. 80%(19.8.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace