Reklama

Reklama

Těžko zabráníte vstoupit něčemu, co už je dávno uvnitř. Michael Vartan, Erin Moriartyová a Nadine Velazquezová hrají v hlavních rolích vdovce, jeho dcery a nové ženy, kteří jsou připraveni začít nový život poté, co se přestěhují na poklidné předměstí. Když se ale kolem nich začnou dít podivné věci, vyjde najevo, že s jejich zdánlivě dokonalým domovem něco není v pořádku. Něco, co se skrývá uvnitř domu a v jeho zdech. Jakmile odhalí smrtící tajemství svého nového domova, riskují, že se stanou další kapitolou jeho děsivé historie v tomto psychologickém thrilleru, který vás přiměje dobře zvážit, kam se příště nastěhujete. (HBO Europe)

(více)

Recenze (117)

uiu 

všechny recenze uživatele

SPOILERY. V roce 2012 přišel film The Pact se zajímavou myšlenkou - co když všechno to vrzání, otvírání dveří, zhasínání a jiné nadpřirozené úkazy nedělá duch, ale člověk, který tajně žije za zdmi vašeho domu? V roce 2016 tohle oprášili v hororu The Boy a teď tu máme opět to samé. Rodina se přestěhuje do domu, kde před lety někdo vyvraždil celou famílii a předchozí famílie je nezvěstná, proč ne, dům snů. Zanedlouho sexy dcerka začne slyšet různé vrzání a v pokojíčku se jí samovolně přemisťují předměty, aby cca po 20 minutách na nás film vyrukoval s tou záhadnou zápletkou, že v jejich domě žije s nimi ještě někdo jiný. Pohnutky tohoto psychicky narušeného chlapce jsou ale zcela nelogické a v podstatě dělá jen to, co se zrovna scénáristům hodí. Pak jaksi nedává smysl, proč tedy hlavní hrdinku ze začátku ochraňuje (zabije oplzlého souseda), uspí ji a tulí se k ní v posteli - aby ji pak na konci honil a chtěl ji zabít. Tak ji měl rád nebo je chtěl vyvraždit jako předchozí rodiny? Who knows? Asi ani scénáristi tohle přesně neví. Přilákalo mě vysoké hodnocení verbala, který má na horory čuch, ale jaksi jsem poslední cca hodinu filmu už jen sledovala na notebooku ve zmenšeném okně, zatímco jsem hrála Candy Crash. ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Extrémně nepovedený horor, který se tváří 3/4 stopáže jako duchařina a používá všechny možné lekačkové klišé, aby na konci překvapil asi i sám sebe a naservíroval nám jakéhosi zmalovaného, tak trochu groteskního smradlavého podnájemníka. Škoda, že režisér nepřistoupil na variantu, že hororový divák není blbý divák. Mohl jít s pravdou ven už na začátku a naservírovat nám zajímavý thriller. Takhle je z toho směšný brak, který nemá s příběhovou ani hororovou kvalitou nic společného. 20% ()

Reklama

Campbell 

všechny recenze uživatele

Kopírka pardáního The Boy, tentokrát ale o dost chudší a nudnější. Co čekat? Příběh je nudný a nezajímavý, postavy ploché a herečka v hlavní roli? Příšernost na úrovni Megan Fox. Konec jsem tušil tak nějak od půlky. Navíc posledních 15 minut místo toho abych byl napnutej jsem se jenom pousmíval(hlavně nad blbostí otce). Je to srajda kterou jsem viděl asi před měsícem ale díky nevýraznosti jsem na ní i zapoměl. ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

"Vypij víno s rohypnolem [A nic dál? Proč?!], příšera se motá kolem. Funí, dupá v podkroví, za chvíli tě uloví. V každém domě bývá skrýš, jen počkej, však uvidíš! Když se zrůda z půdy spustí, bacha ať tě neošustí. Z kredence mu čouhá ruka, ve finále tě ošuká. Na podlaze, zezadu, to ti zkazí náladu."  No jo, v Americe staví domy divné, duté jako bambus. Dobré vědět (a počítat s tím). Jenomže bambus nebambus, nakonec prd. Nejdřív jsem se prokousával hromadou filmové vaty a pak se vytočil při protivném finále, kde po sobě rodinka furt dokola halekala, jak na Valašsku pastevci přes údolí, z kotáru na kotár. „Hano! Hano!“ „Mami! Tati!“ „Hano! Hano!“ „Mami! Tati!“ „Hano!“... jako kolovrátek. Příšeru to vytočilo do nepříčetnosti, což se jí ani nedivím, protože mě taky. Víc uječených výkřiků, víc strašidelný film, jasná věc. Škoda, jinak by to byly poctivé tři hvězdy, možná i víc. Btw, a kam se vlastně poděl ten ulovený slizák soused, to ho ten nezdravě bledý jinoch sežral? :-) Nebo kam tedy dal jeho tělo? Protože ten soused skvoter byl docela fajn, škoda ho. ()

t.mon 

všechny recenze uživatele

Hahah, klasický případ nedostatku zkušeností režiséra s tvorbou vážných hororů (Lesbian Vampire Killers nepovažuji za horor). Přitom v první půlce se atmosféra dala krájet a já byl navýsost spokojen, během druhé půlky ale začne předvídatelnost brát za své (spousta lidí tu odkazuje na The Boy a tento se nevyvíjí nikterak nepodobně), ale závěrečná honička je natočená dobře, dynamicky a s přehledem (připomnělo mi to polozapomenutý a poněkud průměrný Fertile Ground), na Erin Moriarty se hezky kouká a role uječené teenky se zhostila parádně. Konec neponechám bez zmínky, opět špatný, nedotažený, plně otevřený, což se například s endingem Flanaganova Hush nedá porovnat, SPOILER smrt Hannah byla asi tak stupidní řešení jako si při nedostatku sexu narvat do análu dřevěný kolík. NOT. Dojem zanechalo, doporučit můžu, ale z podobného šálku si určitě radši pusťe zmiňované The Boy a Hush. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama