Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Psychologické drama odehrávající se v malém provinčním divadle, do kterého přijíždí režisér z Varšavy nastudovat inscenaci Wyspiańského hry Osvobození. Svou práci ale odbývá, což je v rozporu s ambicemi mladého herce Krzysztofa, který chce odvést co nejlepší práci. (Festival nad řekou)

Recenze (3)

garmon 

všechny recenze uživatele

Těžkotonážní morální neklid, kde je opravdu vše špatně a byl jsem konfrontován i se svou vlastní malostí. Skvělí, neokoukaní herci. Snad jen to tlačení na pilu mi občas ubírá pocit, že to je jednoznačně plný počet. Jakoby byl ten zvolený časový výsek příliš romantický, filmový – faktické soužití a morálka jsou plíživé, šedivé, každodennost trvá déle než hodinu čtyřicet, očistná vyhrocení se nedějí ani za čtvrt století. A ejhle, zde je tu máme ve vícero podobách. Každopádně skvělý film, srovnatelný s podobnými opusy všech „velkých“ v Polsce. A nutně vzbuzuje otázku – kam se poděla Agnieszka v mezinárodních produkcích, jak se sama dívá na své rutinérství a marketing a kdo se nakonec schovává za jejími kostěnými obroučkami dnes. ()

M.Macho 

všechny recenze uživatele

Skvostná terapie pro skupinu "co našinec, to umělec", která by se jim měla denně promítat. Nadšení proti přiznání si, že člověk v řiti působí - natož se v ní sám ocitá. Studie zápasu vnímavého talenta s patologiemi provincionálního divadla, jež ho dokonale zlomí. Tolik rozkošné absurdní situace se třepotají v hereckých šatnách vyhaslých matadorů a div - plných závisti a malosti. Film za 4. Mírou ztotožnění - za 10. ()

Reklama

JayZak 

všechny recenze uživatele

Líbilo se mi, že z toho byl opravdu cítit ten morální neklid, divák mohl s hlavními postavami prožívat vztek a bezmocnost. Také se mi líbí jak Agnieszka pracuje s postavami, na každé vedlejší postavě záleží, a i když se na plátně objeví jen na několik sekund, tak má svůj jasný smysl; každá z nich jakoby měla svoje vlastní pozadí. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama