Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Privatizace podniku Central Energy pokračuje i navzdory tragickým úmrtím jeho dvou generálních ředitelů. O celé kauze pomáhá Petrovi informovat v médiích jeho kolegyně Marie z deníku Kontext. Společně sledují dvě firmy, které se účastní tendru – americkou EnergyStar zastupovanou výstředním milionářem Zpěváčkem a evropskou Puissance. Petr obdrží anonymní email s videonahrávkou zachycující žhářský útok. Následné pátrání po odesílateli emailu ho zavede až na charitativní aukci, kde narazí na záhadného původce videa, který ho nasměruje na další stopu sahající až do daleké minulosti. Marie se dozví o spolupráci ministra financí Horvátha, bývalého generálního ředitele Central Energy Tomana a lobbisty Zpěváčka, jejímž cílem bylo zmanipulovat privatizaci státního podílu v tomto energetickém gigantu. (HBO Europe)

(více)

Recenze (3)

Necrotongue 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tempo příběhu ve třetí epizodě lehce pokleslo, zřejmě to bylo tím, že se vše jen tajemně naznačovalo, takže se za celou dobu vlastně nikdo nic nedozvěděl. Sice jsem jednu hvězdičku ubral, ale i tak jsem byl v zásadě spokojen, protože se děj více točil kolem politiků a lobbistů, a to já můžu. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"Ať už to diriguje, kdo chce, tak do toho nešel nepřipravenej." Zato totálně nepřipravený je investigativec Petr, který pouze běhá za tajemně našeptanými návnadami a občas se přitom potká s cizí pěstí. Mě to pátrání nijak zvlášť nebavilo, novinářské problémy mne spíše otravovaly, ale na druhou stranu si užívám podlý úsměv státní zástupkyně Skálové, vševědoucnost protikorupčníka Šrámka a vynikajícího lobbistu Zpěváčka. Takže privatizujme dál a doufejme, že to bude o něco zábavnější. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (1)

  • Když Stella Němečková (Eva Leimbergerová) zjišťuje v registru vozidel majitele automobilu registrační značky 3AF 6364, vypíše systém i VIN kód vozidla začínající písmeny WF5, což znamená automobilku Ford v Německu. Hledaný vůz je ale Škoda Superb Combi, jejíž VIN musí začínat písmeny TMB. U vozu vyrobeného v roce 2012 by na 10. pozici VIN mělo být písmeno C, nikoliv O, které se nikdy nepoužívá. Ve výpisu je také v položce tovární značka chybně uvedeno slovo „kombi“ s malým písmenem „k“ namísto správného velkého „C“. (Martin_L)

Reklama

Reklama