Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Vdovec a jeho synové žijí pouze z Angelou (Laura Antonelli), jejich mladou hospodyní. Časem v ní najdou zalíbení a začnou o ni usilovat. Angela je ale člověk zvláštního gusta, co se mužů týče... (Vilda)

Recenze (16)

Dionysos 

všechny recenze uživatele

Další film dokazující, že škatulky jsou občas úplně debilní. Člověk vidí: Itálie, 70. léta, komedie. A podvědomě čeká Villaggia, Sordiho nebo Spencera/ Hilla. Navíc se ještě předem dočte, že film je "erotický", a již si vzpomene, že v Itálii se od 70. a 80. let uchytily soft-porno filmy, které díky uvolnění mravů po sexuální revoluci těžily z nízkých pudů a očekávání diváků, čímž zakrývaly vlastní bezobsažnost. A pak si pustí "La Malizia" a dostane chytrý a místy zneklidňující film, ano, sice stále komedii, ale úplně jinou, než by se dle škatulek mohlo zdát. Příběh pokojské jako příběh ženy (jakožto rodu), která je svými měšťáckými pány využívaná dvojím způsobem. Jako sexuální objekt slouží pubertálnímu synovi k ustavení vlastní "dospělé" vlády nad ženským tělem i vůlí. Jako přitažlivá, poslušná a čistotná služtička je vhodná pro přízemního pohodlného a chlípného otce. Dvojí stvrzení ženy jako objektu mužské touhy a moci. Ale ani pokojská není bez viny - tam, kde ve filmu jedná svobodně (vždyť může dát výpověď, začít křičet atd.), se ukazuje, že kráčí vstříc vlastnímu osudu (manželství se starým kvůli penězům a postavení?). Na "italskou komedii ze 70. let" je také výjimečná kamera V. Storara. ()

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Jako, uplne pitomy to neni a je tam krasna Laura (a taky treba Tina Aumont), ale...... Prvni pulka (kdy se chlapi dvorej krasny Laure) vypadala na prijemnou lehce erotickou komedii, ale druha pulka (kdy se zacnou chovat agresivne a vlastnicky, a Lauru vlastne neustale ponizuji) me nejak znechutila. Takze napr., kdyz trinactiletej pubertak porouci dospely sluzce at se svlikne, a ona ho na slovo posloucha...nevim nevim. Tenhle druh "legrace" me moc nebavi. (nejde o vekovy rozdil, ale o to chovani..) A to pomijim podivnou vlastnost Laury v tom, ze si flirtuje zcela dobrovolne s celym muzskym osazenstvem domu, cili 8-60let...??? Nakonec udeluju podprumer, mozna jsem to nepochopil, nevim...je mi to jedno. Myslim, ze treba Edwige ma ve sve filmografii lepsi komedie, a taky bez prehnanych perverzit. 3- ()

Reklama

Feacher 

všechny recenze uživatele

Na jednu stranu hrozně jednoduchá, bez příběhu, až taková laciná a přímočaře pudově zaměřená záležitost. Na druhou stranu poklidný a jemný romanticko-erotický film se satirickou, resp. komediální podstatou, který je veden přenádhernou a milou herečkou, přičemž se v celém filmu objevují mnohdy velmi zajímavé myšlenky a psychologické pochody všech postav. Na 5* to není, ale poctivé 4* si u mě Malizia získala! ()

Vilda 

všechny recenze uživatele

Opravdu zvláštní dílo. No že je tady uvedeno jako komedie to člověka asi zmate a že to je erotický film jsem se dozvěděl až po shlédnutí při čtení komentáře od Flego. Nepopírám že jsou tam scény nabité erotičnem, ale také musí člověka zaujmout psychologie hlavních dvou postav. Trochu mi to připomíná Knoflíkáře. Každý má svou úchylku. Opravdu zvláštní film. 80% ()

fragre 

všechny recenze uživatele

Cha, vždycky jsem myslel, že erotický film znamená jen jiný název pro film soft-pornografický (tedy pokrytecky pornografický - jehož typickým představitelem je Emanuela), ale tento film se tomuto zařazení vymyká. Ne že by půvaby Laury Antonelli (a její podvazky) zde nehrály důležitou roli, ale ten film je opravdu vtipný a utahuje si z mužské nadrženosti obecně a z italského machismu zvláště (jakož i potažmo z pokrytectví "srdečných" příbuzenských vztahů). "Happy end" je opravdu ironický. ()

Galerie (27)

Reklama

Reklama