• D.Moore
    ***

    Neskutečně utahaný rozjezd a nevyužitý velkorysý prostor, který by si ústřední fiktivní pár zasloužil jen v případě, že by zažil něco zajímavého nebo alespoň trochu zajímavějšího. Bohužel nezažil, takže mě nudil. Naštěstí zhruba druhá polovina byla opět skvělá, protože se už soustředila na lidi a události skutečné, zejména na úžasného Vlastu Buriana Vladimíra Javorského a jeho kolegy a blízké.(22.1.2017)

  • Pierre

    Ach jo. Tak i napodruhé to nevyšlo. Naopak, bylo to snad ještě horší. Po dějové stránce je tento díl docela dramatický. To co na Buriana přichystali Němci, je kruté a ďábelské. Nedá se to přece zfilmovat takhle suše, bez atmostféry. Hm, víme pane režisere? Bohéma je prostě odpad. Nemá absolutně žádnou atmostféru, překombinovaný děj. A o tom jak do toho paní scénáristka motá rok 1968 a fiktivní postavy s fiktivními událostmi, radši pomlčím. Má jenom geniálního Vlastu Buriana (počkat, on je to Javorský.) Velmi dobrý výkon. Jinak další katastrofa z produkce České televize. Nezbývá než si odškrnout další zklamání. P.S. Ještě si někdo stežuje na Lídu Bárovou?(23.1.2017)

  • Nach
    ***

    Je to nadějné, zajímavé, potenciální, kdyby.... kdyby nebylo těch dvou imaginárních postav, které prostě nemají dobře vykreslenou psychologii a tudíž mi přijde, že jsou pro celek přebyteční. Nebo za to může druhá polovina, která byla prostě o tolik lepší. Javorský jako Burian nezáří.... žhne jako slunce, které spálí vše ostatní. Je geniální tak, že mě začalo mrzet, že jsem doposud bral jeho hereckou osobnost jako druhořadou, což byla má velká chyba a kaji se za ní. Robert Sedláček je silný v intimnějších scénách, kde může vyjít napovrch trocha toho minimalismu, kde si tento tvůrce je jistější. Zatím jedeme ve stylu minulé epizody, tedy střídmé, průměrné hodnocení balancující na dvou až třech hvězdách. První polovina byla za jednu až dvě. Druhá za minimálně čtyři. Přesto se těším na třetí epizodu. 60%(25.1.2017)

  • Marigold
    ***

    Problém stejný. Herecky působivé momenty a morální dilemata zašlapaná úmornou hudbou a nefunkční dramaturgií, která se motiv kolaborace a národní pohromy snaží zesílit spojením s rokem 1968, kde ale seriál působí ještě strnuleji. Burian v Rozhlase = jeden z Javorského nejlepších momentů. Vedle toho ale spousta balastu. Prostřihávání soulože a rasového projevu na konci těžkopádný režijní fail.(23.1.2017)

  • Flexaret
    **

    Drama Vlasty Buriana se střetává s čím dál tím více samoúčelnou linkou s Lilly Královou (Gollovou-Baarovou?). Dále stále více vystupují Sedláčkovi režijní limity (silnější je v komorních scénách, přesto někteří herci místo přirozeného výkonu jen suše deklamují). Hromadné scény se mu ve většině případů rozpadají pod rukama.(22.1.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace