Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladý ing. Ruda Koníček (M. Nohýnek) si přivádí domů novomanželku Kristinu (J. Pokorná), někdejší servírku, která má za sebou jistou minulost. Tu před manželem tají. V Praze se dostane do vily, tchyně (J. Štěpničková) je vdova po „nóbl“ člověku. Udržuje styky s lepšími lidmi a nelibě nese vpád obyčejné dívky do její domácnosti. Jakkoli se Kristina snaží matku získat, ta se obrací proti ní a poštve i syna… (Česká televize)

(více)

Recenze (7)

Pitryx 

všechny recenze uživatele

Jo, příběh z války v tom zamíchaný, ten tam přesně chyběl. Takže do celkové nudy přibude další. V každém případě dávám dvacítku za scény mezi tou „elitou“ která si hraje na pány světa.      ()

zdeny99 

všechny recenze uživatele

Komorní televizní inscenace, ve které perlí Jiřina Štěpničková coby nenávistná budoucí tchýně. Především když sedí na gauči s hlavou v rukách a stěžuje si: "Jak jsi mi to mohl udělat. Servírka, barmanka. Štěstí, že se toho tatínek nedožil".... Místo toho, aby byla ráda, že si syn našel takovou ženskou, tak jim rozbijí šťastný vztah a pokouší se jim rozmluvit i dítě s tím, že jeho otec jej měl až po čtyřicítce. Nejvíc jí ale vadí, že je holka z děcáku a prej proto nebude mít pochopení pro rodinu. Byla to hrozná pí*a tahle stará Koníčková, ale Štěpničková to zahrála parádně. Je to vyloženě televizní film, založený na hercích a jejich dialozích. I proto nevadí, že se jedná o černobílý snímek se špatnou kamerou. [8. hodnocení, 1. komentář, -%] ()

Reklama

lubospoti 

všechny recenze uživatele

Začátek trochu nudnější, ale postupem času se začíná odvíjet docela slušné psychologické drama. Možná místy trochu patetické herecké výkony, ale jinak solidní snímek. ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Slušné manželské drama, ve kterém prim hrají Jiřina Štěpničková coby nevraživá tchýně, žena, která kdysi žila v lepších poměrech a je zvyklá rozhodovat za všechny a za všechno, a Jaroslava Pokorná v roli její snachy s neomalenými způsoby a kompromitující minulostí. Hry Heleny Benešové, ať už televizní nebo rozhlasové, se pokaždé vyznačují velkým smyslem pro dramatickou gradaci a s důrazem na psychologické pozadí událostí. V tomto případě nelze než poděkovat za znovuodvysílání této neprávem pozapomenuté inscenace. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama