poster

Začít znovu

  • Francie

    L'avenir

  • Německo

    Alles was kommt

  • Slovensko

    Začať odznova

  • Velká Británie

    Things to Come

Drama

Francie / Německo, 2016, 98 min

Scénář:

Mia Hansen-Løve

Kamera:

Denis Lenoir

Producenti:

Charles Gillibert

Střih:

Marion Monnier

Scénografie:

Anna Falguères

Kostýmy:

Rachel Raoult
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • vydumnica
    **

    Dost slaby film. Privela zbytocnych dialogov, citatov, filozofie. Miestami som sa v kine nudila. Film vo mne nevyvolal nijake emocie, s postavou som neprezivala jej problemy. Z kina som odchadzala trosku sklamana. Kladne hodnotim len pekne prostredie, hudbu a za najlepsi moment filmu povazujem zaber na novorodeniatko, bolo krasne. Film ako taky nema pre mna ani nejaku hlboku myslienku a ten vztah profesorky a byvaleho ziaka bol velmi zvlastny. Hlavna postava mi ani nebola az taka sympaticka...Dve ale take slabsie hviezdicky.(27.6.2017)

  • Dont
    ****

    Ne úplně snadno stravitelný snímek plný filozofických myšlenek a hledání životní cesty a spokojenosti. Film tak trochu nikde nezačíná a nikde nekončí, ale vedle vitality životem zkoušené hlavní postavy mě zaujal třeba i humornými scénkami pro odlehčení nebo krásnými pohledy na francouzské Alpy či Bretaň se slušivým hudebním doprovodem. Isabelle Huppert tato role skvěle padla, přestože je starší než filmová postava. Festival francouzského filmu, Lucerna.(25.11.2016)

  • johnny01
    ***

    Film měl v první části nakročeno ke krásné romanci, kde mohla Nathalie opravdu začít znovu, ale další vývoj zůstal zklamáním; volání „Pandora!“ hraničí se směšností až trapností. Nathalie je zahrána vynikajícím způsobem, prostředí, kde se film odehrává, je nádherné, ale scénář zůstal filmu velmi dlužen.(12.4.2017)

  • Gregor_Samsa
    ***

    Taková nadžánrová pseudofilosofická o životě přemítající záležitost, která napíná diváka jemně kladeným očekáváním, že se *něco* stane, aby se nakonec nestalo vůbec nic. Jako v reálném životě. Takže za tohle palec nahoru, stejně jako za přiblížení prázdnoty světa intelektuálů – byť to asi tvůrci nezamýšleli, tohle mě dost srovnalo a posunulo. Půlku knihovny nechám ve starém bytě a radši koupím kvalitní červené, to posune kvalitu mého života o notný kus dál. Zvládla to vlastně holka všechno správně... jen mi přišlo, že si ten život tak nějak odžila na půl plynu. Ten její žáček se snažil žít o dost víc, skoro už měl fousiska jako Che, ale nakonec, paradoxně, ta jeho prázdnota mohla být o dost větší. Ale to jsme neměli možnost poznat. Trošku podobné filmu Sils Maria – ale ten mě zneklidnil. Tenhleten spíš ne. PS Nakonec mě nejvíc dostalo, že v Lázních na lodi jazyk prvních návštěvníků, co zrovna odcházeli, byla francouzština... [60%; 2016-12-12 Kino Dlabačov](12.12.2016)

  • Flakotaso
    **

    Stříbrný Medvěd za režii? No nevím, je to celé hodně křečovité, neživotné, podivně sestříhané, nepomůže ani klišovitý Schubert uprostřed filmu, jehož klavírní písně jsem slyšel už v x filmech od režisérek. Velmi opatrně to nakousává zajímavé témata, ale stejně se to přesto věnuje mnohem více "postavě" tlusté, staré kočky, než mnohému nabízenému. Jinak má stačit, když se občas objeví na děj násilně naroubované jméno Adorna, Horkheimera nebo Rousseaua a že v pozadí každého druhého záběru je narvaná knihovna - tolik asi k osobitosti a domnělé intelektuálnosti mistryně jalových filmů Hansen-Love. Na poroty světových festivalů jalovost a bezvýraznost ale asi bohužel stačí. Spíše horší tři hvězdy.(30.11.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace