Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marze
    ****

    Přínosné pro mě bylo vidět kolik času jednotlivé kapely pilování alba věnují, aby bylo kvalitní a také technický vývoj hudby, i když nikdo v dokumentu pořádně nevysvětlil, jak hudební technika funguje. To je vlastně příčinou tak velké hudební nadprodukce v současné době. Každý si může doma na počítači složit písničku a prodávat jí automatem na síti o jednom dolaru za stažení. Takto začínalo pár současných mladých hvězdných zpěvaček, které už nemají rockové začátky zpívání po barech jako jejich předchůdkyně.(13.1.2018)

  • Caszidy
    ****

    Neuvěřitelná studnice legendárních hudebních "fláků" a toho, jakým způsobem ovlivnily vývoj hudební branže a populární hudby vůbec. Opravdu skvěle zpracované. Pokud se chcete dozvědět možné i nemožné o hudebním průmyslu, pak tohle je ta pravá dokumentární minisérie.(16.2.2018)

  • Jenda
    *****

    První dva díly vynikající, poté kvalita a zajímavost témat lehce klesá, aby se pak vrátila k 5 hvězdám v posledních 3 epizodách(6.4.2017)

  • Hawaj
    *****

    Dost geniální překlad názvu anglického originálu. Rick Rubin je naprostej bůh. Všichni furt žvaněj o novým neotřelým originálním zvuku bla bla bla, superlativů jak nasráno, ale stejně jsou to borci i když jenbom přetalvili zvuk někoho jinýho. Sám Quinci Jones říká o Majklu Jaksonovi jakej to byl makiavelistickej zloděj a že Beatles byli strašný muzikanti. Ale o to nejde, jde o to zda se vám ta muzika líbí, zbytek ať si vyřešej muzikanti, producenti a právníci mezi sebou. Tvořit hudbu je těžký a snažit se o originalitu ježtě těžší. Originálem se totiž narodíte a ostatní se vás akorát snažej okopírovat. Pak už jde jen o to kdo s tém má dřív úspěch. Pak už vás kopíruje celej svět neoriginálních umělců co uměj hrát a zpívat 1000x líp než vy. V ten moment poznáte, že jste faákt dobrej ;) http://www.vulture.com/2018/02/quincy-jones-in-conversation.html(12.2.2018)

  • Ramirez85
    *****

    (Po prvním dílu): Pokud populární hudbu nejen rádi posloucháte, ale rádi o ní i debatujete a hlavně se o ní chcete dozvědět víc, než jen co zas za nový skandál ten a ten hudebník ztropil, je tahle dokumentární série přímo pro vás. To si jen tak sedíte a se zatajeným dechem visíte na rtech (nejen) George Martinovi, který popisuje, jak vznikala třeba taková Yesterday (která v začátcích zněla krapet jinak). Ale takových příběhů, kterak se formovala muzika, je tu hafo moc. A já už vím, že nechci být ani Johnem Lennonem, ani Mickem Jaggerem, já chci být George Martinem. Nebo aspoň Rickem Rubinem.(15.1.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace