poster

Tři billboardy kousek za Ebbingem

  • USA

    Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

  • Slovensko

    Tri billboardy kúsok za Ebbingom

  • Kanada

    Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

  • Nový Zéland

    Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

  • Velká Británie

    Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

  • Austrálie

    Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Krimi / Drama / Komedie

USA, 2017, 115 min

Komentáře uživatelů k filmu (149)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Martin McDonagh je zpátky a opět si přichystal originální,vtipný, drsný a zábavný příběh, který chytne za srdce. Herecky naprosto výborné- Woody Harrelson v roli šerifa, Sam Rockwell vedlejší policista a vynikající hlavní hrdinka Frances McDormand, která se vůbec s nikým nesere, hláškuje jak o život a ještě rozpoutá válku s policií. Film má příjemnou retro atmosféru z Amerického zapadákova,několik vtipných a zároveň silných scén a drží si slušné tempo, že se naštěstí divák nestihne nudit. Osobně bych uvítal více násilí obdobně jako v Sedmi psychopatech a možná vyhrocenější finále, ale jinak bezesporu kvalitní filmařina v každém ohledu, kterou by si letos nikdo neměl nechat ujít.80%(7.1.2018)

  • Matty
    *****

    Napsat a natočit drama, ve kterém skoro není scény, kde by někdo neřekl "bitch", "fucker" nebo "cunt" (a většina postav si o moc milejší oslovení ani nezaslouží), ve kterém vidíme provrtávání nehtu zubní vrtačkou a které je přesto vtipné, pravdivé a dojemné (téma nepřekonatelného žalu je zde podle mne zpracováno nuancovaněji než ve Wind River), považuji za umění. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri je pozoruhodně proměnlivý film a zatím ten nejlepší od Martina McDonagha (a to mám V Bruggách opravdu rád).___Chvílemi mě to sice iritovalo pro svou divadelnost (přesně načasované příchody postav na scénu, pauzy na smích, operní árie) a trochu infantilní snahu o nekorektnost, ale ten film zároveň nabízí tolik překvapení a tolik osvěžujících změn tónu a mají tak důmyslnou vyprávěcí strukturu (tři jsou nejen billboardy, ale také postavy, jejichž příběhy McDonagh rozvíjí a různě proplétá), že jde o přijatelné nedostatky. McDonagh zvolenou kompozicí a tím, že se podstaty dobírá mnoha oklikami, sleduje vyšší, podle pravidel nehraje jen proto, aby nehrál podle pravidel a byť to stylisticky není kdovíjaký skvost (v paměti utkví asi jen jednozáběrová scéna s naštvaným Rockwellem), stavba příběhu to alespoň v mých očích bohatě vynahrazuje. ___ V kontextu jeho dosavadní tvorby mi přijde pozoruhodné, jak si McDonagh opět pohrává s klasickými vyprávěcími konvencemi a diváckým očekáváním (rozhodně nečekejte přímočarý příběh o bezchybné hrdince, která překoná pár překážek, odhalí původce svého trápení a najde vnitřní klid), jenom tak činí méně explicitně než v Sedmi psychopatech, díky čemuž jsou postavy přes absurdní nadsazenost celého světa uvěřitelnější a film sděluje něco podnětného také o naší přítomnosti, nejen o fikčních světech. 90%(16.1.2018)

  • Cervenak
    ****

    Zhruba do polovice je to strašne skvelý film. Potom sa scenár totálne rozsype a od istého okamihu už príliš netuší, kam by mal smerovať. Našťastie to Frances a Sam svojimi výbornými výkonmi udržia nad vodou.(9.1.2018)

  • T2
    *****

    Rozpočet $15miliónovTržby USA $29,408,459 Tržby Celosvetovo $39,503,910Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ Režisér Martin McDonagh opäť dominuje v tom čo je najlepší, bezprostredná dravosť a dôvtipnosť scén ako na bežiacom páse. Tento krát som dosť spokojný že film berie ocenenia a zaslúžene. Je to dejovo pútavé, nechýbajú trefné scénky, ktoré dostanú do kolien, k tomu výborné postavy, ktoré sa neskutočne dopĺňajú. Rockwell je živel, postavu ma šitú na mieru a Frances McDormand sa tu vôbec nestratí a tiež exceluje. Gradácia deja až do konca, príbeh má odbočky, zvraty, záver taký aký som očakával, režisér sa pohral s našou predstavivosťou. /100%/(16.1.2018)

  • Rimsy
    *****

    McDonagh špičkově zvládá prolínání smutku, násilí a humoru, často i v rámci jedné scény. Skloubit rozdílné emoce na tak malém prostoru bývá těžké a třeba české filmy poslední doby suverénně ukazují, jak se to může nedařit. O to více stojí McDonaghův cit za vyzdvižení. Také postavy jsou skvěle napsané, což je patrné především v první půlce - v té druhé už je scénář žene do stále většího šílenství, což místy hapruje v rovině uvěřitelnosti, ovšem z hlediska dramatičnosti funguje. A jen tak mimochodem se daří vykreslovat vztahy na malém městě, přetrvávající rasismus i velmi rozdílné hodnoty zosobněné v jednotlivých postavách. Koláž zhruba v polovině je mistrovskou přehlídkou práce s příběhem, obrazem a zvukem. A samozřejmě Burwellova hudba, která místy připomíná westerny, jindy zase dává vzpomenout na jeho tradiční spolupráci s Coeny. Prostě velmi povedený film, zasloužené glóby a budu držet palce na jakékoli Oscary, které budou akademici McDonaghovu týmu ochotní udělit.(10.1.2018)

  • Gilmour93
    ****

    Stačí tři billboardy za městem, že místní policie blábolí a nemaká a věci se dají rázem do pohybu. Pravda, velmi nevyzpytatelného.. McDonagh si ponechal svůj specifický smysl pro humor, nejednoznačné postavy a dialogy prošpikované sarkasmem, navzdory trpaslíkům, co umí alibi na klíč, ubral na podivnosti a od slovutných Coenů si vypůjčil Ameriku, nesnesitelnou lehkost existencialismu, explicitní násilí s černohumorným ocasem a aby toho nebylo málo, tak i manželku. Všechny tři dopisy od šerifa Willoughbyho byly nádherné, ale od nich jako by autor nevěděl, jak se z toho kruhu láskyplné zloby vymotat. Možná to bude tím, že to prostě nejde..(16.1.2018)

  • xxmartinxx
    ****

    Jsem rád, že si McDonagh uvědomil, že nemusí stupňovat divnost. Sice tahle jižanská epopej není tak vybroušená jako to nejlepší od Coenů (a to stylisticky, viz. občas nevhodná hudba, ani scenáristicky, kdy některé věci jsou až moc "on the nose", třeba příchod nového dokonalého šerifa), přesto má hodně co to sebe. Uvědomuju si, že tohle je svým způsobem paralela k českým hořkosladkým komediím, kde se střídá bizarní humor s rychlými návaly emocí - a je vidět, že jakýkoliv formát jde dělat dobře.(8.1.2018)

  • Botič
    ****

    Neřekl bych, že to je to nejlepší, co přinesl loňskej rok, ale je to hodně silný a místy pěkně prorostlý černým humorem. Kdo by to byl řekl, co za emoce se dá vytřískat z kampaně o třech billboardech.(14.1.2018)

  • castor
    *****

    Velmi zajímavý režisér a držitel Oscara za kraťas Šestiraňák Martin McDonagh opět diváka několikrát přidusí smíchy, i když znovu servíruje smrtelně vážná témata. Sedm psychopatů mě v jeho podání překvapivě minulo, V Bruggách ale roky opěvuju. Tentokrát je zřejmě nejvážnější, ovšem znovu dokazuje, že umí napsat peprné dialogy a vše pozvednout uvěřitelnými zvraty. V zapadákově zvaném Ebbing totiž jedna matka zoufale čeká na alespoň nějaké zprávy o vyšetřování vraždy dcery, která zemřela v bolestech a liknavost kanceláře šerifa ji měsíce solidně štve. Vyřeší to svérázným způsobem, který rozvíří pestré události následujících dní. Je to vyzrálé, trefné, výtečně zahrané a vypointované s řadou lahůdkových scén. Neustále jsem čekal, co a kdy mě zklame, naštěstí se nestalo, i když je to mnohdy záměrně přitažené za vlasy. Pět hvězd nakonec (po dlouhé době) dávám nejen za výborný casting, ale především za to, že dneska někdo stále ještě umí napsat originální příběh. Oscara za scénář musí McDonagh dostat, jinak je něco špatně. Frances McDormand, Woody Harrelson, Sam Rockwell a John Hawkes válí, první jmenovaná si nějakou prestižní filmovou cenu za svou svéráznou bojovnici zaslouží podstatně víc než v případě Farga. 90%(6.1.2018)

  • Pilda17
    ****

    Silný příběh, který je zahraný famózně. První polovina grandiózní, druhá o něco slabší. Herecké výkony jsou bez chybičky, oceněný snímek zcela zaslouženě .. 8/10 = 86%(9.1.2018)

  • Rominator
    ****

    Mildred (Frances McDormand) je nespokojená s nulovým vývojem vyšetřování vraždy dcery Angely a proto pronajme tři dlouhou dobu nepoužívané billboardy. Nechá na nich vylepit vzkaz (RAPED WHILE DYING AND STILL NO ARRESTS? HOW COME, CHIEF WILLOUGHBY?) pro místního policejního šéfa (Woody Harrelson)... Parádní herecké obsazení v sestavě Frances McDormand, Woody Harrelson a Sam Rockwell. Ve své malé roli dokázala zaujmout Sandy Martin jako Dixonova máma. Samara Weaving (Penelope) vypadala v tmavých vlasech moc dobře. Jednu chvíli jsem přemýšlel i nad nejvyšším hodnocením.(31.12.2017)

  • misterz
    *****

    Krimi dráma ako lusk. Príbeh je premyslený, hoci vyznieva pomerne jednoducho. Čo je však hlavné, je netradične obohatený o veľkú dávku absurdity, ktorá často vrcholí do čierneho humoru. Ani o hlášky tu nie je núdza, miestami aj keď išlo o vážne a smutné témy, som nemohol potlačiť úsmev z tváre. Navyše tu je skvostné herecké obsadenie, hrajú tu hneď štyria moji obľúbení herci - F. McDormand, W. Harrelson, S. Rockwell a P. Dinklage. To všetko vytvára jedinečnú atmosféru malého mestečka kde sa pred divákom neotvára iba pútavé krimi pátranie po vrahovi, ale kde sa odohráva i zaujímavá osobná dráma jednotlivých postáv. Proste plný hrniec nápadov, ktoré spolu fungujú na jedničku. Plný zásah.(7.1.2018)

  • dr.horrible
    *****

    Videl by som to na oscar pre Rockwella, najlepší scenár a film. Keď nie tak škoda, každopádne si ten film zapamätáte. Komédia hrejivá jak znásilnená mrtvola.(15.1.2018)

  • *CARNIFEX*
    ****

    Krimi dráma s trpkou, komediálnou príchuťou, s množstvom gagov, originálnych “odjebov” či hlášok, čo len umocňuje celkové pozitívne pocity z tohto výborného filmu. Príbeh prešpekulovaný, od samotného úvodu, nenechá diváka len tak spustiť zrak z obrazovky, pričom nebyť určitých absurdných, za vlasy pritiahnutých pasáži, ktoré tak či onak, skvele zapadajú do celkového diania, zrejme by to ozaj bolo na plný počet. Takto veľmi silné, solídne “štyri” ..(3.1.2018)

  • HAL
    ****

    Udržet si to stejný drajv i v poslední třetině, přidám se s chutí k volání že je to film roku. Takhle.... tak trochu jiná Coenovka, kterou si Coeni přejí, aby sami natočili. 8/10(13.1.2018)

  • lamps
    *****

    McDonagh natočil film, kde zdánlivě otevřený závěr přímo skvostně uzavírá proplétající se mozaiku lidských činů a nechává diváka přemýšlet o tom, co právě prožil a co za tím vším má hledat. Neváhejte a běžte na to do kina, něco tak kvalitního už celý následující rok možná neuvidíte. Více zde(12.1.2018)

  • Vančura
    ****

    Až do cca. 51. minuty mě to v podstatě moc nebavilo a pořád jsem nechápal, proč zde ten film má tak vysoké hodnocení. Teprve když mi v tomto čase došlo, co se chystá vzápětí udělat postava šerifa Willoughbyho, vyvolal se ve mně obrovský údiv a zájem, který vydržel až do konce. A to i navzdory tomu, že moc nemusím Frances McDormand. Za sebe tedy nesouhlasím s názorem, který zde často zaznívá, že druhá polovina filmu je první než lepší - osobně to vidím přesně naopak. Jinak nejvíc mě tam asi bavila postava, kterou ztvárnil Sam Rockwell, a potom skvělý humor, kterým je dramatický děj oživen (ve své podstatě je to film primárně o bolesti - každá postava v něm nějak trpí, ať už fyzicky, nebo psychicky). Naštval mě ovšem otevřený závěr, který obecně považuji za zločin na divákovi. Celkově ovšem za mě nadšení a skvělý zážitek z dobře udělaného filmu.(15.1.2018)

  • Flego
    *****

    Keď si dá osamelá ukrivdená Mildred vylepiť tri bilbordy na málo frekventovanej ceste kdesi za zapadákovom Ebbingom, roztočí neuveriteľný kolotoč udalostí. Zahorklá žena, ktorej znásilnili a zabili dcéru, vyprovokuje miestnych policajtov a začne vojna proti nim. Skutočne sa dá hovoriť o vojne, lebo aj ona používa metódy, ktoré z nej ťažko môžu robiť kladnú hrdinku. Ale ako to býva, zlo plodí zlo a na konci dňa sú vinní všetci... Režisér a scenárista v jednej osobe stvoril originálny film so silným spoločenským presahom. Oceňujem nápad, ktorý naznačuje, že aj v americkom filme môžeme po viacročnom pôste očakávať originalitu, hoci musím podotknúť, že aj tu si scenár vypomohol malými, málo pravdepodobnými, barličkami. Filmové spracovanie je excelentné, technická stránka na vysokej úrovni. Obzvlášť skvelé je herecké obsadenie. Frances McDormand v úlohe nevábnej Mildred je vynikajúca, Woody Harrelson pozitívne úsporný a Sam Rockwell excelentný.(7.1.2018)

  • Janek
    *****

    Jestli tady letos chyběli nějací kvalitní poloCoeni, tak McDonagh to zastal velmi dobře. Billboardy stojí na scénáři, vyzrálém psaní, které je svěží, drsné, ale nikdy nesklouzne k prvoplánovosti. Stojí to i na výkonu McDormand, která by měla vrátit Oscara za Fargo a získat ho znovu, tentokrát zcela oprávněně. Líbil se mi vývoj postavy Sama Rockwella a celková nejednoznačnost, kdo je v tom filmu tedy ten správný. Oscar za scénář v kapse.(6.1.2018)

  • eLeR
    *****

    Výborne natočený film s originálnym príbehom, ktorého niektoré časti do seba zapadajú ako skladačka, ale ostatné zase vôbec nečakáte. Život je skrátka šialený. Frances, Woody, Sam ... Martin nemohol lepšie vybrať. Dokonalý soundtrack a opakovaniahodné scény.(7.1.2018)

  • DwayneJohnson
    ***

    Solidní drama s tradičně přesvědčivou Frances, které však v závěru kulhá na obě nohy. Nevím proč je zde žánr krimi a vůbec druhá část filmu mi přišla dost přitažená za vlasy. Možná to byl záměr, který já starý, nepozorný divák zase neprokouk, každopádně těch 87 procent mi připadá jako hodně nepovedený, aprílový žert.(7.1.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 5 6 8
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace