Komentáře uživatelů k TV seriálu (104)

  • Tosim
    *****

    Gillian Flynn to zase dokázala. Tak šest dílů seroš plyne sice neklidně, ale žádná zvláštní překvapení se nekonají a v posledních dvou částech vás všichni zúčastnění bijí šoky po palici. Jižanské maloměsto, nemocná hlavní hrdinka, amosférický vizuál se také počítá, ale konec tentokrát (bohužel?) přebíjí všechno ostatní. Jestli se někdy podívám znovu, nevím, ale dám vědět. 90%.(3.9.2018)

  • choze
    ***

    Strašně jsem se tím prokousával a ne, nestálo to ve výsledku za to. Na mě moc pocitové a nedějové. Po TERROR a CASTLE ROCK další seriálové zklamání roku.(4.10.2018)

  • Botič
    *****

    Silnej závěr plnej fyzického herectví, z kterého není dobře po těle. Nechápu, jak Camille po tom všem mohla vstát z postele a fungovat. Do detailu dotažená věc, která diváka celých osm dílů pomalu dusí, někdy celkem slušně i tráví, ale rozhodně nenechává v klidu. A ten brutální mezititulkový flashback na úplný konec?(27.8.2018)

  • castor
    ***

    Sarkasmus, kam se podíváš. Ospalé městečko plné přetvářky a mordy dívek v minisérii podle autorky Zmizelé. Poznáváme novinářku Camille, kterou šéf posílá do městečka Wind Gap ve státě Missouri, aby informovala o případu vražd dvou dívek. Nadstavbou článků má být skutečnost, že ze zapadákova autorka sama pochází. A z kterého pláchla. Ví, jak to v maloměstě chodí, většinu obyvatel zná. A dokáže si obstarat informace, které se k cizinci jen tak nedostanou. Panovačná matka, ponurá minulost, kostlivci zahánění sklenkou něčeho ostřejšího. Přesní herci, dusivá atmosféra, loudavé tempo. Dějový spád nepatrný, recyklace patrná. A spíš zklamání. Ve výsledku atmosférické, tísnivé a velmi dobře zahrané, ovšem scénáristicky hodně průměrné.(27.9.2018)

  • Spiker01
    ***

    Režisér úžasných Sedmilhářek Jean-Marc Vallée, autorka vynikajících předloh Gillian Flynn, nezklamávající HBO, kasovní jistota producent Jason Bloom a jako vždy přesvědčivá Amy Adams. Co se tak mohlo pokazit? Za prvé mi až do předposledního sedmého dílu přišlo, že by to tvůrci mohli a zvládli natahovat až do dvacátého dílu a moc jsem si nedovedl představit uspokojivé zakončení, ve kterém právě excelovaly loňské Sedmilhářky od téměř stejného týmu. Nakonec pro mě poslední díl byl vůbec nejlepší (ačkoliv jsem zaznamenal, že to mnoho lidí má přesně naopak), problém pro mě byl ten prostředek, který se šíleně táhl a málokdy mě naplno vtáhl do děje tím způsobem, že jsem si jenom vychutnával jemné příběhové niance, které logicky většinou nebyly nijak přehnaně vyhroceny pro zaujetí běžného diváka. Ostré předměty mají velmi úzkou cílovku a velká část recenzentů je z nich naměkko, mě to bohužel nijak zvlášť neoslnilo. Ještěže je to jen minisérie, v tomto ohledu to funguje výborně.(27.8.2018)

  • Aky
    **

    Zřejmě profesně, technicky dobře udělaný seriál, ovšem příběh na dvě hodiny se vleče hodin osm. Vyprávění se rozplizuje a zase splétá od nesrozumitelných sekvencí přes nekonečné záběry na tragické pohledy protagonistů až po naprosté banality. Vše končí v poslední vteřině naprosto nečekaným, ale také naprosto nepravděpodobným a neuvěřitelným závěrem, po němž si člověk řekne: proč jsem se na tak dlouho koukal?(15.9.2018)

  • k212
    ****

    Miniseriálová adaptace literárního debutu Gillian Flynn je pro mě osobně snesitelnější než román sám. Díky zákonitostem filmové narace totiž ubylo hodně kruté doslovnosti (v románu deklamované vágně a nudně) a přibylo prostoru pro zajímavé charaktery (Vickery, Curry a Jackie O'Neill). Minisérie by dle mého snesla o jeden-dva díly méně, byla by dynamičtější, takto je to hodně pomalá atmosférická pocitovka, která hodně sází na rozporuplnou hlavní hrdinku (balancující na hraně diváckých nesympatií), její neutěšené rodinné vztahy a na repetitivní zobrazení buranského venkova. Velmi zajímavá je opět práce se soundtrackem, který organicky doplňuje vnitřní svět postav, který záměrně ostře kontrastuje s ruchovou bezhudbovou složkou. Vlastně jsem si tuhle one woman show Amy Adams vcelku depresivně užila a díky jejímu hereckému pojetí Camille zaokrouhluji nahoru!(3.9.2018)

  • Ant
    *****

    Čeho se Vallee dotkne, promění se ve filmové/seriálové zlato a v tomto případě dost možná taky seriál roku. Kniha měla své mouchy... nedotažené postavy, urychlený konec. Seriál tohle vše spravil a ještě vylepšil. 8 epizod čistého filmového blaha. Valleeho psychadelický střih, hudba a režie. Geniální výkon Amy Adams a Elizy Scanlen. Led Zeppelin. "Don't tell momma".(2.9.2018)

  • Vodnářka
    ***

    Přijet po mnoha letech k rodičům bývá vždycky komplikované, návrat novinářky Camille je však hodně jiný level. Hysterická matka, co ji nikdy nedovedla milovat, pokrytecké pohledy maloměstských sousedů, chlad, uzavřenost a dvě zabité holky. Na povrch vyvěrají krutosti a rány minulosti, které zanechaly na duši o něco víc jizev, než si Camille vytvořila na těle. Tma, alkohol, vzpomínky a stejně odtažitý vyšetřovatel Richard. Příběh se však rozjíždí neskutečně pomalu a zadrhává na dlouhých, až trapně emotivních opileckých představách Camille a podobně rozplizlých flashbacích minulosti. Chybí mi lépe rozehrané vztahy mezi hlavními postavami a více vykreslené postavy vedlejší. Ty se jen v náznacích vynořují v pozadí těch hlavních. Přitom samotná zápletka i herecký výkon Patricie Clarkson, Amy Adams a Chrise Messiny jsou skvělé. Jen by potřebovaly lepší ostatní charaktery nebo výrazné krácení stopáže. Hodně silné tři hvězdičky, na čtyři to ale nestačí.(16.9.2018)

  • InJo
    ****

    Ostré předměty mohly být stejná pecka jako Sedmilhářky (J.-M. Vallée) nebo Zmizelá (G. Flynn), kdyby nebyly tak šíleně natažené. Klidně bych podepsal vše dobré, co se o téhle minisérii píše a říká (skvělé herecké výkony, působivá pochmurná atmosféra jižanského maloměsta, jistá režie, dobře zpracovaná témata důsledků traumatického dětství, sebepoškozování atd.), ale tahle story na téměř osmihodinovou stopáž prostě není dostatečně košatá (přičemž dějově i tematicky bohatší Sedmilhářky se dokázaly perfektně vměstnat do "pouhých" sedmi epizod!). Jsem přesvědčen, že pokud to měla být minisérie, tak čtyřdílná, maximálně pětidílná. Nejraději bych však tuhle látku viděl zpracovanou v klasické filmové podobě (viz Zmizelá). Je mi to hrozně líto, ale Ostré předměty jsou z výše uvedených důvodů pro mě zatím největší letošní seriálové zklamání (přestože úplný konec byl skvělý, skutečně silný a překvapivý, a tudíž celkový dojem nakonec nezanedbatelně pozvedl). 70 %(28.8.2018)

  • Hortensia
    ****

    Flashbacky, mžitky před očima, úmorné léto na maloměstě, rozverné holčiny na bruslích, fleky od potu na šatech, mnohoznačné zneklidňující pohledy.Vtahující postavy. Režie a střih. Předloha je velice slabá, ale režisér kouzí, s čím to jde. Seriál zajímavý do té míry, do jaké se ponoříte do jeho nedějové atmosféry.(29.8.2018)

  • Chrustyn
    ****

    Extrémně zamotané, plné náhodných flashbacků a málo co vysvětlující. Ale také působivé, atmosferické, skvěle napsané a hlavně výborně zahrané všemi zúčastněnými, které však výrazně převyšuje moje oblíbená Amy Adams, ve své životní roli.(8.10.2018)

  • dO_od
    ****

    // ...takže, jestli jsem to správně pochopil, ženský jsou psycho, mámy obzvlášť, a alkohol je jediný způsob, jakým všichni dospělí v Americe řeší své problémy. Je to všechno? Okay, no, za mě takhle asi dobrý. 8/10(30.8.2018)

  • nirvana91
    *****

    Knihu som čítala a pred zhliadnutím, som si ju po rokoch zopakovala - úžasné čítanie, odporúčam. Ale k seriálu - ja mu nemám čo vytknúť. Síce mi tam chýbali niektoré myšlienkové pochody Camille, ale myslím, že tvorcovia sa s tým ľahko popasovali cez jednotlivé obrazy, útržky, scény.. A bola som znechutená a mala som zimomriavky rovnako ako pri čítaní. Plusom bol rozhodne výber hudby. Asi pri treťom či štvrtom intre som sa pozastavila nad tým, že je nejaké iné. To som ešte pri inom seriáli nevidela, tiež chválim :) Atmosféru navodili perfektne. A ja Camille v podaní Amy proste milujem!(30.8.2018)

  • Tatannka
    *****

    Přiopilá, nihilistická reportérka přijíždí do rodného jižanského zapadákova, aby psala o brutálních vraždách dvou místních teenagerek. Brzy je jasné, že část zdejších nijak netouží vědět, kdo je vrah a i pro nás je to v pořadí až druhá otázka - tou záhadou je podivný vztah Camille s matkou a úloha její mladší sestry v místním neštěstí. Pomalá, dusivá atmosféra letního horka na americkém Jihu připomíná seriál True Detective, ke kterému Sharp Objects tvoří zajímavý protipól. Zatímco Woody Harrelson a Matthew McConaughey v nejchudším státu americké federace naráželi na nejnižší formy lidské existence, tentokrát sledujeme starou slávu amerického Jihu, jejímž tradičním vzorcům se Amy Adams v roli Camille snaží unikat. Nakonec se ukazuje, že jsme sledovali potměšilý horor - o tom, že ženy nemusí být z podstaty hodné a pečující, ale mohou být, stejně jako muži, pragmaticky, zvráceně zlé.(17.9.2018)

  • GodComplex
    ****

    Necekane prekvapko. Skrze vsechny dily velmi prijemna indie electro hudba, jak ve sluchatkach Amy Adams (ktera byla mimochodem super), tak na konci kazdeho dilu v titulkach. Takova zenska verze Temneho pripadu. 7/10(6.10.2018)

  • erased
    ***

    Nespokojenost vytýkám jen a pouze sobě - řemeslně jsou Sharp Objects na vrcholu současné tvorby. Jen se mi prostě nedostaly pod kůži. Určitě jim ale někdy dám druhou šanci.(13.9.2018)

  • Mikita
    *****

    Já neměla pocit, že je to nějak zbytečně natahované. Každý díl byl něčím zajímavý a flashbacky pomohly zamotávat hlavu i rozmotávat příběh. Je pravda, že by na některé detaily mohl být kladen větší důraz a mohlo být malinko víc průběžně vysvětlováno finále, ale celkový dojem mi to nekazí. Po Temném případu a Sedmilhářkách další skvělá volba HBO. Ponurá a mrazivá atmosféra, pochroumané postavy a skvělé herecké obsazení. Na jednu stranu detektivka, ale více psychologické drama.(2.9.2018)

  • Kaluž
    ****

    „Don’t tell mama.“ Rodinná dramata, traumata a jiné bolístky servírované formou detektivního thrilleru vsazeného do kulis amerického maloměsta kdesi v Missouri? Ano, prosím! Finální twist se sice už v dobré polovině série odkopal a já už jen čekal, kdy to přijde, ale i tak je to lahodná, byť místy krapet rozvláčná, podívaná. A to obzvlášť díky precizně obsazené (a notně zjizvené) Amy Adamsové i zajímavému námětu.(18.9.2018)

  • Patw
    **

    Radši si přečtěte knihu. Možná, že kdybych knihu nečetl, líbilo by se mi to víc.(29.8.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 5 6
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace