Veřejně známý advokát je v noci nalezen na rušné lublaňské ulici v bezvědomí. Je nahý a celý pokousaný od psů. Když se jeho manželka probere z prvotního šoku, začíná řešit, jak zajistit, aby se podrobnosti o manželově případu nedostaly do médií. Okolnosti totiž naznačují, že manželovo zranění souvisí se zvrácenými sexuálními praktikami. Film je nejen sugestivním dramatem ženy, které se během jedné noci změní život, ale především zamyšlením nad chorobným strachem z veřejného mínění. Poukazuje na to, jakou moc mohou mít nad člověkem ti, jenž ovládají hromadné sdělovací prostředky.(Balkanfilm)
Život dobře situovaného manželského páru, profesorky a veřejně známého advokáta, se během jedné noci tragicky změní. Muž je po nehodě, ke které došlo za podivných okolností, nalezen na ulici v kritickém stavu. Zatímco manžel v nemocnici bojuje o život, pokouší se jeho žena Lea pochopit, co se vlastně stalo, a zachránit, co se dá... Děj sevřeného komorního dramatu, v němž pečlivě odstíněným hereckým výkonem exceluje Pia Zemljičová v roli duchapřítomné manželky, se odehrává během jedné noci ve slovinské metropoli. Renomovaný tvůrce ve svém devátém celovečerním snímku, inspirovaném skutečným případem, plasticky zpracovává vnitřní drama hlavní hrdinky, zároveň se však i v obecnější rovině kriticky zamýšlí nad vlivem společenského mínění a sdělovacích prostředků na naše životy.(MFF Karlovy Vary)
Veřejně známý advokát je v noci na rušné lublaňské ulici nalezen nahý a v kritickém stavu. Jeho žena se snaží pochopit, co se stalo, a uvědomuje si, že svého manžela vlastně vůbec neznala.(Vsetínský filmový maraton)
Námět slibující, ale zpracování zpackané. Nebo aspoň nenabízí nic z toho, co námět slibuje. Ve výsledku je to taková "plochá historka okresního formátu"... Špatné herecké výkony - čemuž dominuje hlavní představitelka (proboha, copak vážně nedokáže zahrát jedinou emoci?), scénář kulhající na všechny čtyři a režisér onanující nad "dokumentaristikou" (ve skutečnosti jen rozpaky a bezradnost - vystříhat momenty prázdného mlčení, zbude sotva polovina délky) než aby zatlačil na dildo...(21.10.2017)
Případ ztracenýho dilda a soudnosti. Ne, Slovinsko není Rumunsko. Ne, záběry na jedoucí vlaky atmosféru neudělají. Ne, apatické dialogy a dlouhá mlčení neznamenají hlubokou společenskou sondu. Bezradnost, ke všemu extrémně špatně natočená. #kviff2016(7.7.2016)
Pan režisér nám na začátku řekl ve třech větách o čem film je, no a pak jsme na to hodinu a půl koukali. Za mě stačily ty tři věty, zbytek byl promarněný čas. MFF KV 2016(7.7.2016)
[MFFKV - 2016] Filmy v karlovarské hlavní soutěží bývají často velmi nezajímavé a nezáživné. Ne vždy se podaří pořadatelům dotáhnout něco opravdu kvalitního nebo zajímavého. Noční život je toho příkladem. Režisér Damjan Kozole před filmem v několika větách shrnul všechno podstatné (prakticky vyspoileroval) a my jsme na to pouze hodinu a půl koukali. Ba dokonce načrtl některé aspekty filmu, které ač zněly velice zajímavě, tak se nakonec nekonaly nebo se vyskytovaly v takové míře, že je škoda o nich mluvit. Přesah sociálního dramatu do dnešní společnosti, kdy je virtuální realita důležitější než reálný život, se úplně nekoná. Nudné průměrné drama, které nedokáže odvyprávět ani to, co by chtělo.(11.7.2016)
-
Autoři se volně inspirovali skutečnou událostí („Aféra bulmastif“ alias „Aféra Baričević“), která jeden čas plnila titulní stránky slovinských novin a po mnoho měsíců vzrušovala veřejnost.
(Zdroj: Balkanfilm)
Slepejsek
Námět slibující, ale zpracování zpackané. Nebo aspoň nenabízí nic z toho, co námět slibuje. Ve výsledku je to taková "plochá historka okresního formátu"... Špatné herecké výkony - čemuž dominuje hlavní představitelka (proboha, copak vážně nedokáže zahrát jedinou emoci?), scénář kulhající na všechny čtyři a režisér onanující nad "dokumentaristikou" (ve skutečnosti jen rozpaky a bezradnost - vystříhat momenty prázdného mlčení, zbude sotva polovina délky) než aby zatlačil na dildo...(21.10.2017)
TETŘEF
Pět minut zábavy u dálnice.(25.8.2016)
Marigold
odpad!Případ ztracenýho dilda a soudnosti. Ne, Slovinsko není Rumunsko. Ne, záběry na jedoucí vlaky atmosféru neudělají. Ne, apatické dialogy a dlouhá mlčení neznamenají hlubokou společenskou sondu. Bezradnost, ke všemu extrémně špatně natočená. #kviff2016(7.7.2016)
pekl
Pan režisér nám na začátku řekl ve třech větách o čem film je, no a pak jsme na to hodinu a půl koukali. Za mě stačily ty tři věty, zbytek byl promarněný čas. MFF KV 2016(7.7.2016)
campix
[MFFKV - 2016] Filmy v karlovarské hlavní soutěží bývají často velmi nezajímavé a nezáživné. Ne vždy se podaří pořadatelům dotáhnout něco opravdu kvalitního nebo zajímavého. Noční život je toho příkladem. Režisér Damjan Kozole před filmem v několika větách shrnul všechno podstatné (prakticky vyspoileroval) a my jsme na to pouze hodinu a půl koukali. Ba dokonce načrtl některé aspekty filmu, které ač zněly velice zajímavě, tak se nakonec nekonaly nebo se vyskytovaly v takové míře, že je škoda o nich mluvit. Přesah sociálního dramatu do dnešní společnosti, kdy je virtuální realita důležitější než reálný život, se úplně nekoná. Nudné průměrné drama, které nedokáže odvyprávět ani to, co by chtělo.(11.7.2016)