Reklama

Reklama

Raubíř Ralf a internet

  • USA Ralph Breaks the Internet (více)
Trailer 10

Obsahy(1)

Ve filmu Raubíř Ralf a internet opouštíme Litwakovu videohernu a vydáváme se do rozsáhlých, nezmapovaných a vzrušujících vod internetu, na kterých udělá Ralfovo raubířství pořádné vlny. Známý videoherní záporák Ralf a jeho malá poruchová kamarádka Vanilopka von Šmak musí podniknout riskantní cestu po světové počítačové síti a najít náhradní část do Vanilopčiny videohry s názvem Cukrkáry. Cestou se Ralf s Vanilopkou setkávají s webovými občany neboli Webčany, mezi které patří například internetový podnikatel zvaný Yesss, který je hlavním algoritmem a duší trendové stránky „BuzzzTube“. (Falcon)

(více)

Recenze (319)

Adasin 

všechny recenze uživatele

Nejzábavnější zpodobnění internetu široko daleko, přesně, jak slibovaly trailery, hlavně ty pop-upy a reklamy vůbec, ty mě dostaly. Díky povedené animaci to vypadá nádherně a Jackmanův soundtrack se k tomu skvěle hodil. Co do příběhu, bavilo mě to, dokud nepřišlo klasické "rozhádali jsme se a pak se zase udobříme" - celou dobu bylo jasný, že se nakonec dají dohromady, uvědomí si svoje chyby a odpustí si, a pak to, jak tam Vanilopka začala zpívat jak ty ostatní princezny, to mě zklamalo, přesně to jsem doufala, že zrovna tady neuvidím. Ale princezny, ty se povedly, hlavně, jak si sehnaly nové oblečení, konečně to někdo udělal :-). Víc než princezny a internet mě potěšilo, jak Ralf s Vanipkou jezdili v Tronovi (hře) - v Tronovi ovšem byla zavirovaná oblast - chce tím snad Disney něco naznačit? A že se o Tronovi nezmínili už v jedničce? P.S.: Z nedostatku lepší možnosti, jsem byla na dabingu a musím říct, že nebyl vůbec špatný, hodně fórků se povedlo, na druhou stranu, "Kde seš, Tronííííku?" mě bude strašit ještě hodně dlouho. 7/10 ()

Davered 

všechny recenze uživatele

Nostalgicke kouzlo a jednoduchost prvniho filmu nahradila nabobtnala oda na konzumerismus a stadovou mentalitu. Celovecerni reklama na produkty studia Disney a jeho obchodnich partneru. Ne nahodou se jedna z hlavnich postav rozplyva nad "krasou" prelidneneho urbanistickeho pekla - v kontextu snimku, ktery prezentuje prispevky na instagramu jako umeni patrici do galerii, uz moc hloubeji klesnout nejde. To vse v "pribehu" pospojovanem oslimi mustky v podobe nespocetnych macguffinu, klise, pseudofilozovani, a umeleho sentimentu. ()

Vxxx 

všechny recenze uživatele

Užila jsem si to mnohem více, než první díl. Bylo to vtipné a roztomilé a jsem ráda, že jsem to viděla v kině. Určitě si film někdy pustím znovu. Určitě mi uniklo plno Easter Eggs. 5* ()

SaNcHeZ_cz 

všechny recenze uživatele

Dvojka Ralfa a Vanilopky je vlastně docela fajn, nicméně ony úkroky směrem k běžnějšímu animáku a absence výraznější nápaditosti jsou na filmu zatraceně znát. ti co se bavili u jedničky se budou bavit i tentokrát, žádné obdobně velké věci ale tentokrát nečekejte. Je to celkem škoda, neboť dvojka je vlastně ve všech ohledech obětí úspěchu jedničky. Tohle je totiž vlastně jen lehce nadprůměrný animák s originální tématikou, kterému chybí trochu více nápadu, originalních a vůči konkurenci se vymezujících prvků a především nějaký výraznější záporák. ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Bohužel kouzlo prvního dílu tahle moderní splácanina naprosto a zcela postrádá. Ralph s Vanilopkou míří do Internetu, který je až příliš současný a tyhle postavičky do toho prostě moc nezapadají. V krátkosti: Přišlo mi, že je tam mnoho zajímavých nakousnutých nápadů, ale všechny zůstaly zcela nevyužity. Dokonce i Disneyovské princezny, které se pak ještě úplně mimoňsky mihly na konci. Velká škoda. Fakt že jo. ()

Praxis 

všechny recenze uživatele

Slabší než jednička, jak to tak v klasických sequelech bývá, nicméně jakmile se Ralf dostane na ty internety, hned se začnou dít věci. Příběh víceméně jednoduchý, průhledný, nějaké to poctivé poselství tam musí být také, takže budeme všichni přátelé. Ale dospělí se převážně musí zaměřit na ty tuny eastereggů (Darkweb) okolo, pak si to užijí ještě více. A nejzábavnější scéna celého filmu? Asi ta na konci po titulcích :-) Aneb jak si Disney udělá srandu ze všech těch filmů, které mají jenom trailerové scény a do filmu je nedají. Jo a taky do bylo dost dlouhý. Zkrátil bych dobrých 15 zbytečných minut. 60% ()

ArsenalEagle 

všechny recenze uživatele

V první řadě bych chtěl jen říct, že je škoda, že pokračování přišlo po dlouhých 6 letech a přiznám se, že jsem si z jedničky pamatoval jen holou kostru. Samotný příběh je o malinko slabší (čti natahovanější), jenže extrémní množství popkulturních narážek a geniálních nápadů (Spam, Disney, dark web, vyhledávač...), které prostě nesmírně baví. Srovnání s Ready Player One je namístě, dalo by se říct, že jde o verzi pro mladší publikum. Což ale zase asi není tak úplně pravda, protože dost toho menší děti prostě nemusí pochopit. Ralf tak balancuje mezi generacemi diváků a přicházejí tak i slabší místa, která jednomu či druhému publiku nesednou. I přes to jde o výbornej vtipnej animák plnej originality, barev a svěžích nápadů. Navíc po fantastické mezititulkové scéně jsem neměl daleko narvat plnou palbu. ()

Laxik 

všechny recenze uživatele

Možná největším „problémem“ může být, že si druhého Ralfa zamilují hlavně takzvaní mileniálové. Starší generace, které internetem nežijí, se budou ztrácet. A dost zmatené budou jistě také děti. Ty si film sice jistě užijí, ale zejména ty mladší většinu vtipů a odkazů nemají šanci pochopit. Homo Interneticus však chrochtá blahem a lajkuje ostošest.Více v recenzi. ()

JJ.Gibson 

všechny recenze uživatele

Raubíř Ralph je pro mě srdcovka. Bohužel druhý díl, jak jsem přepokládal nedokázal plně navázat na jedničku. Možná to ani nešlo, sám nevím. Asi by se mi líbilo, kdyby na internet vyrazilo více avatarů než jen Ralph a Vanilopka. Poměrně dobře rozebraný internet, který si sám ze sebe dělá srandu, mě bohužel tak neoslnil, jak bych si představoval. Ale špatné to nebylo, nápad tu byl, fajn animace. Může být... ()

blackrain 

všechny recenze uživatele

Tvůrci filmu mají opravdu velkou fantazii. Tak takhle nějak funguje internet. Konečně nám to někdo ukázal. To je moc dobré vědět. Raubíř Ralf neztratil nic ze svého kouzla. Pořád je to pašák. Potěšily mě ty vyskavovací reklamy. Už tam chyběl jen náš zelený emzák. Ten by se v tom blázinci moc krásně vyjímal a jak by tam zapadnul. Pobavilo. Bylo tu pár geniálních věcí, že mi z toho poklesla čelist. Synovec byl nadšený. ()

Kaluž 

všechny recenze uživatele

Tak si říkám, že se v tom všem pomrkávání na odrostlejšího diváka formou popkulturních odkazů a vtipných webových interpretací jaksi pozapomnělo na smysluplnou naraci. Vážně. Ten film je dutej jako hlava Ariel. ()

Derek 

všechny recenze uživatele

skoro dve hodinu je zabijacka dlzka a to plati dvojnasobne pre animovany film, ktory sa dejovo musi prisposobavat mladsim divakom. par slusnych vtipov (ala emoji movie ale v porovnani s nim vam nieje trapno), ale podobna rutina ako prvy ralph... ()

Blackhand47 

všechny recenze uživatele

Každý může udělat film založený na popkultuře, ale jen málokdo se asi odváží být v něm i sebekritický, jako to v tomhle případě udělalo Disney. Princezny vytahující klišé? Ano. Mezititulková scéna, jež si dělá legraci z propagačních materiálů? Žádný problém. Ale i když film obsahuje milion odkazů na všechno možné, nedaří se mu zakrýt hlavní příběh, který až tak zajímavý není. Dějová linka se záchranou videohry navíc skončí vlastně v půlce filmu a následně naskočí další, v níž Ralf pochybuje o svém přátelství s Vanilopkou. Jelikož jsem se však náramně bavil všemi těmi narážkami, nemůžu se na film vůbec zlobit. Tvůrci ty scénky prostě nějak dohromady poslepovat museli. 80% ()

Hamaradža 

všechny recenze uživatele

Druhý Wreck-it Ralph by bol rád iný ako nostalgická jednotka, chce byť aktuálny, chytro odkazujúci na internetovú kultúru memes, jednoznačne tešiaci skôr svojho násťročného/dospelého diváka. Robí tak však natoľko vypočítavo, ako i odtrhnuto od súčasnosti (s 10 rokov starými memes) a s (ani detskému divákovi) nič nevypovedajúcim a prekombinovaným scenárom, tak na kolene zbúchaným za jedno popoludnie, že po ňom ostáva na jazyku skôr pachuť nepotrebného, nevtipného cringu, veľko-štúdiového produktu upomínajúceho minuloročný emoji movie. Disneyovské princezny sa dajú brať ako kreatívne búranie štvrtej steny, alebo ako onanistický trapas. Ja volím skôr za B. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

Ralf a Internet splňuje všechny atributy dvojky,takže nabízí větší svět,zběsilejší akci a celkově se prostě snaží být větší.A stejně jako u jiných dvojek to ani tady neznamená že je to lepší.Druhý Ralf celkem v pohodě šlape zhruba do 2/3 a nabízí velkou smršť nápadů,které jsou ve výsledku většinou velmi dobré.Nejvíc odzbrojující je návštěva "disney worldu" a setkání s disney princeznami.Bohužel ve finální fázi,jakkoliv se snaží kupit akci na akci začíná filmu docházet dech a začne být trochu unávným,Normálně bych asi volil 3 hvězdy,ale díky již zmíněným princeznám přidám čtvrtou..70% ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Wreck-It Ralph (part I.) bol absolútne unikátny a originálny animák, a tak by bolo pre mňa obrovským prekvapením, keby sa mu tento sequel dokázal rovnať. Samozrejme, že nie, ale aspoň si to udržalo svoj štýl s vynikajúcim prevedením. Hoci sa celý tento animák viezol na vlne originality Ralpha spred 6 rokov, tak nápad s prienikom z retro herne do sveta moderného internetu bol znamenitý. Internetové prostredie, kde sa Ralph a Vanellope ocitli, bolo doslova prepracované a všetky tie odkazy na populárne stránky a aplikácie boli skvelé - vidno, že na tomto si dali tvorcovia naozaj záležať. Avšak najväčším problémom tohto celého animáku bol teda skôr samotný dej, ktorý ma v tomto prípade až tak moc neupútal. Áno, posolstvo bolo pekné, ale aj tak... Nevadí, tak či tak to bol výborný animák (nie až tak dobrý ako "jednotka", ale aj tak stále kvalitný nadpriemer). ()

Související novinky

Raubíř Ralf zdolal kina

Raubíř Ralf zdolal kina

26.11.2018

Pokračování Raubíře Ralfa Ralph Breaks the Internet vstoupí do tuzemských kin bohužel až v lednu, v zámoří ale mezitím sympatická disneyovka otevřela za úctyhodných 84,6 milionů dolarů v rámci pěti… (více)

Reklama

Reklama