• topi
    **

    Pokus o natočení problematické závislosti na fetu nedopadl moc dobře. Hlavně ty herecké výkony jsou žalostné, jediný Tomáš Juřička je věrohodný, jeho postava feťáka je dost nechutná. Jinak žádná sláva. Přece ale jen má tahle inscenace zvláštní kouzlo polistopadové doby a do příběhu se ta atmosféra pěkně obtiskla. A hudba mě občas připomínala mistra Jozefa Revalla!(4.8.2016)

  • Pitryx
    *

    Tak já nevím, pana Cimického jsem čítával vcelku rád, ale co z toho udělala paní Besserová, to je tedy síla. To už nemohla paní režisérka napravit, ani kdyby sebevíce chtěla. Napsala motanici, kde náhoda je hlavní pomocník, a kde kriminalisté moc dělat nemusejí. Ten konec je praštěný, nu, zase náhoda. V každém případě díky hercům z toho nevznikl totální propadák.(6.6.2017)

  • Peabody
    odpad!

    Upřímně řečeno nevím, za co bych dával jedinou hvězdičku, možná kdybych byl holka tak za Pavla Rímského a jeho krásný hlas, ale toho je tady pomálu a navíc nejsem. VJ hraje feťačku kolem které se motá zmalovaný Tomáš Juřička, ona pak vleze do postele slušňákovi Marku Hamanovi (naprosto nevýrazný nevím kdo). Pak ho vezme na velmi srandovní fetparty (stylem jak si scénárista představuje ...), on ji miluje a brání přímo Proti všem, pak je tam léčebna, kde se taky fetuje a protekční synáček se tam chechtá primáři do ksichtu, kolem bloumá Jandák v jedné se svých standardních nudných policajtských rolí se Zdeňkem Žákem, ani jeden nemá co hrát. Bez rychloposuvu a psaní vedle by si člověk hodil mašli ne z tragického osudu, ale z nudy, která tam je. Proboha nikdy víc, já doufal, že to bude aspoň sranda, ale ani to ne, prostě leklá ryba. .(4.8.2016)

  • gudaulin
    *

    S odstupem let je na tomhle televizním snímku zajímavá snad jedině účast Jana Cimického, známého odborníka na problematiku toxikomanie coby autora předlohy. Film vznikl sice na samém počátku 90. let, ale nese čitelný rukopis tvorby předchozí dekády. Vznikl z výchovných důvodů jako varovnání před drogovou závislostí, má jalovou kriminální zápletku a naivní schématické postavy. Co se na něm podepsalo nejvíc, je zoufale neumětelská režie Anny Procházkové, která místy posouvá snímek na hranici grotesky. Vše podtrhují neslané, nemastné herecké výkony s čestnou výjimkou Tomáše Juřičky, kterému bych toho feťáka z fleku věřil. Drogové problematice se předlistopadová tvorba dlouho vyhýbala a jedinou světlejší výjimku představoval film Pavučina, který by ale dnes jen těžko obstál, přece jen zub času zahlodal. Kdo chce vidět dramaticky dobře zpracovanou feťáckou látku, ten se musí poohlédnout po západní kinematografii. Celkový dojem: 15 % za dobovou osvětu.(26.3.2018)

  • argenson
    *

    Pokus o drogovou tématiku vyšel v československé televizi málokdy přesvědčivě, jako kriminálka je to taky dost zoufalost. Disponuje to ale několika nechtěně vtipnými momenty, kdy chlapec balí dívku větou: "Mám doma rozkládací lehátko" a ráno při odchodu z lehátka to korunuje replikou: "Já už musím jít, v lednici je mlíko nebo tonik." Nezachrání to pěkné epizody hereček starší generace (Hegerlíková, Rosůlková), takže jako celek to shrnuju, že všechno z roku 1990 je špatný.(7.9.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace