Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kingik
    ****

    Zzahrajte mi tu moji! V hnusné fašizoidní zemi, kdy je jen otázkou času kdy budeme zotročeni, a bude nám z toho hodně pocitově EE(T) a kouřit budeme už jen "pékádéčka" v hospodských hajzlech, cigaretám totiž dávám rok, maximálně dva, ještě bych rád platil za vzduch, tak s tím něco udělejte, fungují takové filmy velmi útěšně a mají v sobě ždibec (rock n´rollové) svobody. Producent Petr Šiška (ve filmu si připsal roličku "sekuriťáka") dodal fajn balsám, k tomu dodal neotřelý námět i scénář, jen bych ho maličko pokáral za to, že do filmu nacpal vše, co jej v životě obklopuje. Krom toho, že je duší rocker, je také náměstkem ředitele Šlágr tv, což neopomenul, ve filmu je tak vedle rockového života k vidění i slyšení podřadná (pop) hudební produkce, folklor i jeho kamarádi (rodinný klan Leška Wronka, dcera, manželka a další). Já sice jsem hrdým fanouškem zmíněné hudební stanice, zásadně ji nepřepínám, v kroji trávím půl dne, hudební cd duo Jamaha zásadně skupuji už v předobjednávkách (ve filmu nás poctí také svojí přítomností), jenže film měl být hlavně oslavou staré rockerské slávy, tudíž se spojení rozdílných hudebních žánrů, mladých popových hvězdiček, přítomnost Jarka Nohavici, mladé i staré rockové krve, nemálo ve filmu mele. A hlavní výtka směřuje rozhodně k tomu, že pokud se jedná o hudební film, neměl by za jejich protagonisty zpívat někdo jiný. Za Patrika Děrgela zpívá Peter Cmorik (ve filmu dostal i menší roli), zpívá v češtině, slovenský akcent je však znát, Pavla Kříže hlasově jistil Roman Izzi Izaiáš, Michalinu Olszansku nadabovala Hana Vagnerová, nazpívala Marta Jandová. Pokud ve scénáři k českému filmu má být lascivní scéna a role plná sexuality, režiséři se budou obracet na služby Michaliny Olszanske, které od dob role Olgy Hepnarové chybí v jejím filmovém sexuálním rejstříku už jen felace, ve filmu byla výrazná, odpustil bych si ten její piercing v nosní přepážce. Hned to vylepším tím, že se jedná o nejlepší film Dušana Rapoše od dob Fontány pre Zuzanu, možná i nejlepší vůbec, z vizuálního hlediska určitě, ten po letech zaznamenal režijní comeback, který má zajímavě provázané postavy, dobrou hudební složku a manželský přívěsek v podobě hvězdy jeho filmů, kdysi sličné Evy Vejmělkové. Děrgel není herecké kopyto, nehrál by určitě v ND, jeho kytarista a frontman Robin by už potřeboval se svojí kapelou hudebně prorazit i vyrazit z prostorů zkušebny, tudíž přistoupí na nabídku slizkého zpěváka s uměleckým pseudonymem Majkl Boss (Martin Dejdar), který by zase potřeboval oživit svoji upadlou hudební dráhu, uspořádat společné koncertní turné. Oba se dají pod producentská křídla brutálně přísného producenta Schwartze (Maroš Kramár) a odjedou do hudebního kempu v horách, který se svojí přítelkyní (Michalina Olszanska) provozuje rocker tělem i duší Izzi (Pavel Kříž s šílenou image), co svoji hudební kariéru dávno pověsil na hřebík, ale jako jeden z mála pamatuje zlaté časy rock n´rollu, autonehoda, o níž se moc nedozvíme, na něm ale zanechala psychické následky. A následně se vrší podrazy, intriky, milostná vzplanutí, fetiš sex, hudební čísla, komediální i tragikomické i vyloženě smutné scény. Tvůrci nacpali do filmu komixové malůvky ala Saudek, to už trochu bylo moc, ale také celebrity, které budou mít komické výstupy - Mareš s Hezuckým jako policisté, Jakub Kohák jako německý parašutista, bohužel jejich výstupům chybí vtipná pointa, když už nic jiného, aby se dalo prohlásit, že ve filmu nebyli zbytečně. Okatý Product Placement jistily pánské obleky. A nevyšel comeback "četařky Babinčákové", zradilo ji špatné předabování Jitkou Smutnou. Ve výsledku se jedná o pohodový počin, ne vždy kompaktní, kterému by prospěly kosmetické úpravy, ale svoje hudební myšlenky předal schopně. 7/10(5.10.2017)

  • Mia...
    ****

    Zajímavá zkušenost byla, že jsem seděla v kině v pouhých devíti lidech, víc jich nepřišlo. A já ani nevím, jestli prohloupili nebo ne. Do kina mi ten film přišel nic moc, ale jinak se mi velmi líbil. Bavil mě a hudba byla naprosto skvělá. Občas tam byly takové amatérské výstupy a velmi mě mrzí, že v hudebním filmu se herci nezpívají sami, ale pořád to nějak nedokáže smazat ten fakt, že mě to bavilo ... a ta příroda, ach :))(4.3.2017)

  • GeusX
    **

    Důvod proč se na film (dobrovolně) dívat? Několik pěkných chytlavých songů. Chcete se pousmát nad karikaturami, ztvárněnými Dejdarem a Křížem. Vidět product placement (nejen) na známou pálenku, který je jinak bezdůvodnou úplnou propagací alkoholu. Testovat svou vůli dokoukáním celého filmu, který nemá pořádný logický děj a je jak neochucený guláš ze soji místo masa, až do konce. 1,5 hvězdy(28.1.2018)

  • Rockerman
    ***

    Mám ke kapele Doga trochu zvláštní vztah. Přes svého mladšího brášku, který hrál v této skupině v její prapůvodní sestavě a podílel se i na jejich debutovém albu, jsem měl možnost poznat Dogu trochu blíže. Nestal jsem se jejich skalním fanouškem, ale i po bratrově odchodu ze sestavy jsem jim fandil a tu a tam jsem si něco od nich poslechl. Něco se mi líbilo, něco ne. Izzyho si vážím pro jeho zapálenost rockovou muzikou, kdy vydržel první roky, kdy se jim tolik nedařilo a dotáhl to k respektovné kapele na naší rockové scéně. Svou zarputilostí mi připomíná Aleše Brichtu. Pro výše uvedené proto nemohu být k filmu objektivní. Jasně, že to má velmi děravý, až chaotický scénář. Na druhou stranu jsou tu naše milované Beskydy, hezké holky a celkově pozitivní vyznění filmu. Pavel Kříž asi není úplně nejlepší volba na roli Izzyho ( ale to jsem si myslel, i když hrál Hitlera), ale snažil se a působil nostalgicky, dojemně, vtipně. Hezký fór byl název kempu " Take it Izzy camp". Celkově se tedy ta "amatérština" dala zhlédnout, ale pomohl by tomu lepší scénář.(29.10.2017)

  • Master19
    *

    Hvězdička z lítosti... Je to sice hezké si za hromadu peněz udělat radost, ale ke koukání to fakt není. Reálně je to odpad! jak vyšitý. Pro Petra Šišku mám slabost a některé jeho projekty oceňuji velmi kladně. Ne tak tento. Úvodní záplavu product placementu střídá záplava patos placementu, což je možná ještě horší. Dobrou hudbu přebíjí příšerná a divák se marně snaží něčeho chytit, přičemž mu zdatně podkopává nohy zmatečný střih a sebeparodické repliky. Když už bych se začal rozněžňovat, začne se s bohem a je to zase v pytli. Myslím, že jsem dokázal rozklíčovat mnohé, včetně "básnikovského" pohledu Štěpánka a píšťalky, ale přesto si myslím, že to nemůže být prostě myšleno vážně. O to více oceňuju skutečného Izziho, který si jde na svůj vlastní pohřeb, genialitu Jarka Nohavici a ... a ... a už nic. Už u závěrečných titulků jsem měl nutkavou potřebu pustit si Choking hazard. Jako ten film!(27.10.2017)