poster

Into the Inferno

Dokumentární

Velká Británie / Německo / Kanada, 2016, 104 min

Režie:

Werner Herzog

Scénář:

Werner Herzog

Hrají:

Werner Herzog, Maurice Krafft (a.z.), Katia Krafft (a.z.)

Producenti:

Lucki Stipetic

Střih:

Joe Bini
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • shushee
    **

    Čekáte sopky a dostanete severokorejce :((7.2.2018)

  • Furmi
    ****

    Vynikajúca hudba, krásne zábery, rozmanité pohľady rôznych kultúr na svete na sopky. Ako ultimátny bonus unikátny náhľad do Severnej Kórei. Nádhera. Miestami až nostalgické pripomenutie si Koyannisquatsi a hudby od Philipa Glassa.(15.3.2017)

  • xxmartinxx
    ***

    Nemilé překvapení. Zatímco z každého Herzogova fikčního filmu mám poněkud strach, nakolik budu schopný se na něj napojit, u jeho dokumentů je pro mě železnou jistotou. Ale tady je podivně nesoustředěný - výpravy do Etiopie a KLDR jsou prakticky mimo téma a nenapadá mě, i při tom, že Wernerovy odbočky znám, jak souvisí s rozebíráním vulkánů. Těch momentů, kdy Wernerova slova na pozadí hrůzostrašně nádherných obrazů budí až náboženskou bázeň, tu několik je - ale je jich překvapivě málo. Vzhledem k tomu že díky Snění o propojeném světě, Happy People, Jeskyni zapomenutých snů a Into the Abyss považuju Herzoga-dokumentaristu i v poslední dekádě za filmaře v plné síle, se s tímhle promarněným a roztěkaným materiálem nemůžu smířit. Ačkoliv respekt k tomu, že ve svém věku nakukuje do aktivní sopky, tu jistě je.(25.4.2017)

  • Hamaradža
    ***

    Zbierka veľmi zaujímavých momentov a poznatkov z Herzogových výprav z rozličných končín sveta, pozliepaná chabou dramaturgickou kostričkou, aneb "Dám to do dokumentu lebo je to zaujímavé, hoci sa to takmer nijak netýka ústrednej témy." Aj ja chcem chodiť na výlety okolo sveta za cudzie peniaze pod záštitou akože natáčania dokumentu!(4.9.2018)

  • ledzepfan
    ****

    Noo, zase docela síla.. Tentokrát je naprosto klíčové jak Werner dokázal několik různorodých lokalit v různých časových rovinách a s naprosto různými příběhy (a mythologiemi) okolo dramaturgicky stmelit v jeden konzistentní film s hlavou a patou. Sopky se svou aktivní i spící sílou budí respekt a hovoří samy za sebe, ale Herzogovy dokumenty jsou tak jedinečné a silné právě proto, že on umí pomoci mozaiky barvitých charakterů zobrazit to hemžení okolo nosného tématu. Tentokrát tu máme domorodce věřící v absurdní návrat amerického vojáka, stavitelé slepičího kostela, archeology mazlící se s kusy zkamenělých koster a severokorejské studenty zpívající sopce. Právě skrze tyhle potrhlé, zvláštní a vášnivé postavy se Werner dostává (zase a znovu) až na dřeň lidskosti.... Část o severní Korei je kapitola sama pro sebe. Werner ukazuje obrovský respekt a jeho výpověď, jakkoliv je kritická, netrpí povýšeností, senzacechtivostí a prvoplánovým odsuzováním (což je neduh drtivé většiny té hrstky dokumentů které se SK zabývají).......... Osobně bych uvítal více atmosférických sekvencí kdy kamera "jen" sleduje energii sopek za doprovodu sugestivní hudby. Možná proto mě "Encounters at the End of the World" nebo "Cave of Forgotten Dreams" strhly o kousek více, a jen proto abych je vyzdvihnul nepřilepím zde i tu pátou rudou (i když by si ji tenhle film asi zasloužil).(15.4.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace