poster

Ghostland

  • Nový Zéland

    Incident in a Ghostland

  • USA

    Incident in a Ghostland

  • Velká Británie

    Incident in a Ghostland

  • Austrálie

    Incident in a Ghostland

Horor / Thriller / Drama / Mysteriózní

Francie / Kanada, 2018, 91 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Xmilden
    ****

    Mučedníci mě neseděli svou nechutností a sadismem, tohle je ovšem docela pecka otevřenou dlaní přímo do tváře. Mé očekávání prakticky neexistovala. Ghostland měl být jen dalším neškodním horůrkem, který si občas pustím abych si odpočinul od romantických komedií. První zde máme invazi do baráku, pak dalších 30 minut pomalu nevím, která bije aby přišel zásadní zvrat a návrat zase zpátky hodně rychle na zem. Film bych rozhodně mé drahé polovičce nepustil, protože se opravdu nejedná o příjemné pokoukání. Laugier mě bude v budoucnu ještě hodně zajímat. 75%(8.8.2018)

  • Seabeast
    ***

    Pascal Laugier se před deseti lety dostal do povědomí vcelku drsným a brutálním počinem Mučedníci. Jednalo se o těžkotonážní bizár se snahou jít do jakési filozofické roviny. Pro mě ale jaksi bezvýsledně. Na rozdíl Ghostland je sice také extrémní, ale jen o něco méně a navíc s několika dějovými twisty. Ty sice nejsou tak těžké na přelouskání, ale aspoň dokážou maličko příběh osvěžit. Neřekl bych ale tolik, aby se rázem z Ghostland stal kdovíjak výjimečný počin. Krom pěkného domovního interiéru s retro starožitnostmi a tísnivého domácího vězení, které postavám vytvoří párek dvou pošuků, je příběh a scénář dost o ničem. Byla to zkrátka dobře natočená nuda s pár světlými momenty, ale jinak nic víc. Plusem jsou odkazy na Lovecrafta i jeho mihnutí se v jedné snové scéně.(30.8.2018)

  • xxmartinxx
    ***

    Psal jsem to už minule, ale musím to napsat znova. Laugier to má hrozně těžké, protože po Mučednících prostě nemůže točit "normální filmy", musí být vždy o kus víc meta, o kus víc progresivní, o kus víc subverzivní. Ani Ghostland nezapře až křečovitou snahu splnit všechny nároky, které kdyby nebyly naplněny, tak by Laugier prohrál - nároky, které jsou kladeny na málokoho dalšího. Kdyby ten film nebyl tak nesmírně zatížený a mohl se chvílemi nadechnout, tak by byl příjemnou, důmyslnou žánrovkou. Ale protože tou být nesmí, má poměrně málo manévrovacího pole. A končí jako mechanická a po první třetině i odhadnutelná snaha o nemožné. 3 a 1/2(10.6.2018)

  • PavelVanekArt
    **

    Tohle nebylo pro moje oko. První čtvrtinu filmu se děje něco, co se vlastně neděje, pak se děje teda něco nějak, ale ve výsledku je to vlastně úplně jinak. Kdyby se míň věnovali ,,snovým” kravinám a víc se opřeli do mlácení a mučení žen, byl bych raději. Nechápal jsem, co všechny na tom tak baví, až jsem zjistil, že je to od tvůrců Martyrs. Teď je mi to jasný. Nic pro mě, v čem bylo Martys alespoň drsný tak tady bylo jak kdyby se po celou stopáž krmilo jehňátko před porážkou, na kterou ani nedojde. 2* a.k.a 30%(21.6.2018)

  • anderson
    **

    S postavami som sa nestotožnil a ich osud mi bol viacmenej ukradnutý. A to je u psychotrileru - pretože o horor sa naozaj nejedná - dosť podstatná chyba. Jediné čo si budem pamätať je retardované škriekanie obézneho bábikofila, ktoré mi dosť liezlo na nervy. Čím si tento film vyslúžil toľkú pozornosť, to naozaj nechápem. Originalitu žiaľ nevidel ani z rýchlika. (20.6.2018)(20.6.2018)

  • - Amišský chlapec v úvode filmu je odkazom na film Kukuričné Deti (1984). (mivr)

  • - Herečka Taylor Hickson se při natáčení zranila o skleněné dveře a kvůli úrazu později zažalovala produkci. (Tomas_TM)