Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Agatha
    ****

    Zajímavý příběh, následně dobře zpracovaný a dobře zahraný. Kevin Costner a Whiney Houston (nevim jestli znáte její českou přezdívku?: Věra Hustá :-) tvoří podivnou dvojici, která se k sobě zdánlivě vůbec nehodí, ale nakonec jim nepřejete nic jiného než aby byli spolu. Mě se film zalíbil především díky výborné hudbě a tajemnému napětí. Zavěrečné odhalení společenského vyvrhela bylo sice nanejvíc očekávatelné, ale před x lety mě to (nebudu zapírat) docela překvapilo. Konečná scéna působí velmi silně a dojemně. Možná až moc. Ale pro jednou se to dá překonat :-)...(30.12.2007)

  • Marek1991
    ***

    Vila, naplnený klub, drahý hotel, opustená horská chata a letisko. Asi v tomto poradí prebehne film. Je nablýskaný, je taký hollywoodsky, o celebrite, ktorú zachraňuje jej osobný strážca pred vonkajším nebezpečím a nakoniec aj pred vnútorným. Nekončí to možno tak, ako by mnohí ľudia chceli, ale pre staršiu generáciu to bola romantická bomba. Až tak, že si ich opantala, mňa to nikdy nechytilo, je to príjemný film s trochou nebezpečenstva, napätia a fantastickou hudbou z čias najväčšej slávy hlavnej herečky. Všetko ide kľudným tempom, aby vás to potom romanticky ohromilo spevom, tancom, romantickým napätím a ešte viac tajomnosťou a inými podaniami thrilleru. Väčšinu mediálne známych ľudí dokázali osobní strážcovia ochrániť pred závistlivými, nenávistnými, či posadnutými ľuďmi, ale nedokázali ich ochrániť pred ich vnútornými nebezpečenstvami. Film ako taký je už klasikou, kto by si nepamätal tie scény so samurajským mečom, o onanovaní na posteli, o člne na jazere, o skoku osobného strážcu do strely, či záverečné lúčenie na letisku. Nie je to však nič extra, premena z mierne namyslenej a naivnej na príjemnú, pár reflektorov, ale žiadna vypovedajúca hodnota.(16.7.2012)

  • Jeanne
    ****

    Vzpomínám si na jakýsi článek (nejsem si jista, ale pravděpodobně to byla Cinema), který vysvětloval schéma úspěšného filmu 90. let. Říkal asi tohle: obsadit dvě superhvězdy, a rozehrát příběh podle těchto bodů - napětí, násilí, naděje, cit, sex, znovu a více násilí, happy end. A aby bylo schéma pro čtenáře snadněji srozumitelné využíval vzorový film, který je právě podle tohoto schématu nejpřesněji natočen - Osobní strážce. Článek i film mě málem přesvědčily, že pro dobrý film skutečně stačí takováto tabulka a přesná kalkulace poměru zmiňovaných bodů. Je totiž fakt, že u Osobního strážce tohle vyšlo!(13.10.2003)

  • Gilmour93
    ***

    Romantika nejen pro producentská bankovní konta, kde se Costner neustále vrhá. Do nebezpečí, do milostných dobrodružství, do střel, do postele Whitney, občas dokonce vrhne nožem a vám nezbývá nic jiného, než se nakonec s něžným šepotem na rtech „I will always love you“ vrhnout do jeho ochranářské náruče. To mi připomíná dětský vtip: „Víte, co spojuje Kevinovy poruchy erekce při natáčení milostných scén Franka Farmera a americké astronauty v nesnázích? Je to věta: Houston, we have a problem.“(5.1.2009)

  • Wysch
    ****

    Ale jo, proč ne? Spíš než vyčítat, co všechno film má, bych spíš jen chtěl říct, co si myslím, že nemá: Totiž herečku v hlavní roli. Ne a ne, Whitney na to neměla, ke Costnerovi se fakt nehodí, ačkoliv musím uznat, že i když zrovna jeho nemám rád, tady jsem mu tu roli celkem i věřil. Takže asi tak, jinak to byl naprosto pohodově strávenej nedělní odpolední čásek... S českým dabingem je to asi horší než originál, ale co se dá dělat...(29.12.2008)

  • - Když Whitney zemřela na předávkování, Kevin se zachoval jako gentleman a při pohřbu jí složil dojemný hold: „Teď je v nebi mladá dáma, kvůli níž Bůh žasne, jak mohl stvořit něco tak dokonalého. Navzdory úspěchu pořád pochybovala, jestli je dost dobrá. Nebylas jen dobrá, bylas úžasná. Mou roli bodyguarda mohl hrát kdokoliv, ale roli Rachel jsi mohla hrát jen ty.“ (Cucina_Rc)

  • - Poté, co Kevin Costner (Frank Farmer) vyhodí do vzduchu kapesník a jedním seknutím ho rozpůlí, použil Wakizaši. Tak jako katana je i wakizashi jedna z nejostřejších a nejnebezpečnějších zbraní, která byla v Japonsku vyrobena. (Yoshitsune)

  • - Návrh na tento film byl 67krát odmítnut. (Kulmon)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace