poster

In Darkness

  • Austrálie

    In Darkness

  • Velká Británie

    In Darkness

Thriller

USA, 2018, 100 min

Režie:

Anthony Byrne

Kamera:

Si Bell

Hudba:

Niall Byrne

Producenti:

Anthony Byrne

Scénografie:

Sonja Klaus

Kostýmy:

Nat Turner
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (27)

  • LIVINGDEAD
    *

    Čekal jsem mrazivý thriller vrah vs slepá žena, bohužel vyklubal se nudný politický film o Bosně. Zase ztráta času! Bože, že já vždycky naletím :-((9.6.2018)

  • tron
    **

    „Zachádzate priďaleko.“ – „Možno. Ale nebojím sa pri tom umrieť. Vy?“ Stane sa tu toho strašne veľa a je v tom plno mŕtvol a typických trilerových okamihov, ale zároveň je to nezáživné a nudné. Potešil ma finálny twist (hoci som ho už videl v dvoch filmoch o slepcoch, fakt), režisér to nakrútil pekne a Natalie Dormer fajn (okrem hlavnej úlohy sa podieľala na scenári a produkcii + chodí s režisérom). Ale proste ma to strašne, preukrutne nudilo a nedokázal som sa do toho dostať od začiatku do konca.(29.7.2018)

  • George Stobbart
    **

    Nádejný thriller, zbytočne degradovaný nadmerným množstvom naivných a prvoplánových zvratov, vďaka ktorým celá tá fraška pôsobí ako nejaká paródia na De Palmovu tvorbu. Natalie Dormer každopádne fajn; iba pre ňu sa s tým takmer oplatí strácať čas.(26.5.2018)

  • Psychor
    ***

    Jakožto zdejší hororový expert jsem byl úvodní půlhodinou zcela uchvácen, jelikož nese rukopis samotné ikony žánru - Alfreda Hitchcocka. Rafinované využívání úhlů pohledu kamery a úžasný zvukový design (mnohdy graciézně propojený s hudbou) navíc umožní divákovi dokonale se vcítit do prožívání slepotou stižené Sofie, kterou s bravurou ztvárnila nestárnoucí Natalie Dormer. Přítomné mystérium se však pozvolna vytrácí a napětí opadá, jelikož snímek přichází o svou thrillerovou esenci a upadá do nezáživné akce, ve které hraje prim komiksový antihrdina Ed Skrein, nemilosrdně likvidující všechny, kteří by chtěli půvabné Sofii ublížit. Tři hvězdy.(27.5.2018)

  • castor
    **

    Pianistka Sofie je důležitou součástí orchestru, ač je nevidomá. Spoléhá se na pravidelné denní rituály, má trochu tajemnou sousedku se stejně tajemnou vůní a s otcem obviněným z porušování lidských práv během války v Bosně. A jak už to bývá, stane se svědkem zločinu. A platí u ní i to, co u jiných: ztráta jednoho smyslu posílí ty ostatní. Smysl pro rytmus mají zpočátku i tvůrci, vlastně docela příjemně naladí, nejen zvukovým designem či zajímavou kamerou, ovšem po pár minutách je nadšení pryč. Pak zase naskočí, protože se leccos převrátí, nakonec ale zůstane spíš hořká pachuť.(4.6.2018)

  • *CARNIFEX*
    **

    Nie “v Temnote” by sa mal volať tento snímok, ale “v Prázdnote”. V tomto prípade sa “chvála” hľadá, ako ihla v kope sena. Za mňa pomerne dosť nefunkčné, zdĺhavé, unudené, v “atmosfére” len v ojedinelých prípadoch, ktorých bolo tak či onak poskromne. Každopádne, “expert” sa vyjadril jasne, takže to môj názor môže byť absolútne scestný. Nenechajte sa zmiasť ☝️😉(27.5.2018)

  • luka4615
    **

    In Darkness má nadějný start, nicméně tvůrci celý koncept, který nastínili na začátku po chvíli zcela zahodí, přičemž tu najednou místo křehké a slepé hráčky na piano máme trpělivou vražedkyni dychtící po pomstě. Po pravdě, od té doby už je snímek jenom nudnou a předvídatelnou záležitostí, u které jsem hořce litoval, že jsem si jí vůbec pouštěl. Alespoň, že na krásnou Natalii Dormer se pořád pěkně kouká!(22.6.2018)

  • Caminzind
    odpad!

    Pane jo, to je tak nelogická chujovina, že můžete přetáčet dozadu a zase zpět furt dokola, ale stejně vám to bude k hovnu. Filmu se vyhněte, jinak vás akorát nasere.(6.6.2018)

  • kaylin
    **

    Nakonec opravdu spíše zklamání... Začátek dobrý, postupné odhalování postav a vztahů spíše o ničem.(13.6.2018)

  • Morholt
    **

    Ze začátku se zdálo, že to bude klasický handicapovaný thriller, kdy se postižená osoba nachomýtne k zločinu a i přes své limity zdárně vzdoruje padouchům. Jenže pak přijde zvrat, který osvětlí statut hlavní hrdinky a v tu chvíli to začne tak trochu plavat na vodě, což korunuje úplný závěr, který do určité míry popře to, co člověk do té doby viděl. Natalie Dormer hraje dobře a totéž se dá říct vlastně i o ostatních hercích, najde se i prostor pro trochu akce, ale po stránce příběhové je to matlanina. 40%(3.6.2018)

  • bourec
    ***

    Průměrná ,ničim neohromující záležitost,která začne jako temnej thriller od Palmy,aby se to postupně změnilo na cestu k pomstě,ale neni to vůbec přímočarý,atraktivní,spíš snaha to natočit jinak.jednou stačilo.60%.(23.7.2018)

  • silentname
    ***

    Myslím si, že niekde v polke filmu sa to stratilo a začalo to ísť nesprávnym smerom. "In Darkness" má podľa mňa veľmi dobrú prvú polovicu. Natalie Dormer je schopná hlavná hrdinka a Ed Skrein je podľa mňa tiež celkom dobrý. Dokonca mám pocit, že jeho postava ma zaujala asi zo všetkých najviac. Mám pocit, že nebol zlým človekom, len bol trošku vedený nesprávnym smerom. Vizuálne je film strhujúci. Vyzerá fantasticky, je tu dobrá kamera, veľmi dobre využitie osvetlenia a pôsobí to skvele. Hudba je takisto super. Dotvára skvele atmosféru a celkovo ma to berie. Emily Ratajkowski z toho čo tu odohrá je v pohode a človek chce vedieť čo sa jej stalo. Plus fakt, že naša hlavná hrdinka je slepá to celé posúva do zaujímavej roviny. Slepá svedkyňa, ktorá chce niektoré veci vyriešiť na vlastnú päsť je zaujímavé. No potom sa do toho zapojí hlavná zápletka a reálne sa začnú odhaľovať postavy, ich motívy, ich myšlienky a všetko podobné a začína sa to pomaly ale isto rozsypávať. Nebolo to vôbec nutné, nič to nepridalo a skôr som mal pocit, že naopak to degradovalo. To čo začalo ako zaujímavý thriller, kde sme vyšetrovali zločin a mali sme slepú svedkyňu sa nakoniec zmenil na politický film o pomste, čo vôbec nemá rovnaký šarm a záujem sa strácal. A čím to išlo ďalej, tým menej ma to zaujímalo. No najhorší je asi záver filmu, kde som viac menej vôbec nepochopil čo sa vlastne stalo. A čo som si z toho mal odniesť. Lebo keď vidím tie scénky, nijako mi to nedáva zmysel. Som rád, že som film videl, nemyslím si, že sa k nemu vrátim, no jeho kvality sú dostatočne dobré. Len keby sa to viac dokázalo sústrediť na kvalitne napísaný príbeh. Lebo tam to kríva úprimne najviac. Hodnotenie: C+(18.7.2018)

  • Rodriguez
    **

    I slepá holka se dokáže pomstít za hříchy minulosti. Souhra náhod a okolností ji k tomu dopomohou. Jenže zarytý policajt je někdy horší jak hovno na botě. Celkem zajímavý thriller, který ke konci flashbacky vygraduje do finále. 40%(21.7.2018)

  • dubinak
    *

    Film, jehož název nabádá k mnoha dobrým námětům, ale realita je absolutně jiná a neuspokojivá. Ani se mi na to nechce plýtvat drahocennými slovy, protože budu muset vynaložit snahu, kterou nedokázal režisér tohoto skvostu vynaložit ani z poloviny, aby byl tento snímek aspoň trochu stravitelný. Za prvé je to jeden velký zmatek, který nefunguje a za druhé je to brutální nuda, ze které se vyklube ještě větší nuda a jejíž pointu ani nechcete vědět, protože vás zkrátka nezajímá. Ztráta času a po dlouhé době fraškoidní záležitost.(18.6.2018)

  • Marze
    ***

    Je to spíše dráždící než bavící thriller. Nejen že to do tohoto žánru nepřinese nic nového, ale je to přímo hloupé.(10.7.2018)

  • Dlubal David
    ***

    Hlavním lákadlem pro mě byla Natalie DORMER. Tu jsem viděl minulý rok poprvé ve filmu Les sebevrahů a říkal si, že se na nějaký další film s ní určitě podívám. ■ Bohužel, ani ona tento film nemůže zachránit. Čtyři pětiny filmu jsou poměrně zdlouhavé a chvílemi nudné. Film by si zasloužil ★★, ale za ND, poslední pětinu filmu a hudbu, jsem přidal třetí. ■ Je to trošku jak přes kopírák Posedlá pomstou, ale s tím, že tady bohužel chybí to napětí a dramatické znázornění, které u svého španělského předchůdce je tak skvělé. ■ Nemohu zastírat poměrně velké zklamání. Čekal jsem víc. Mnohem víc. Očekával jsem hororový thriller, ten se nedostavil. Detektivní/krimi thriller, který by nadchl svým originálním pojetím již mnohdy zpracovaného tématu, leč ani to se neudálo. Psychologické drama, které by do hloubky vykreslilo Sofiinu mysl a duši a niterné emoce, to je tu pouze naznačeno. ■ RATAJKOWSKOU jsem měl tu možnost vidět v tomto filmu poprvé a zjistil jsem, že jsem o nic nepřišel. Žádné charisma. Nic, čím by zaujala. Zhola nic. Absolutně nechápu, co na ní kdo vidí. ■ Detektiv MILLS, který si tak trochu hrál na COLUMBA, mi přišel jako taková nechtěně komická postava... ■ Podtrženo a sečteno: silně průměrné či spíše lehce podprůměrné zpracování silného tématu. Škoda. ◢ ■ ◣ (R) [48/100] ■ (K) [66/100] ■ (V) [57/100] ■ (H) Natalie Claire DORMER [68/100] ● Ed SKREIN [49/100] ● Joely RICHARDSON [53/100] ● Neil MASKELL [55/100] ● Emily O'Hara RATAJKOWSKI [25/100] ■ (♫) [69/100] ■ (E) Tiempo sin aire (2015) ● Return to Sender (2015) ● La piel que habito (2011) ● Columbo (1971) ● Taken (2008) ● Pasti, pasti, pastičky (1998) ● All I See Is You (2016) ● Bolero (2004) ● Gone Girl (2014) ● The Russell Girl (2008) ● Copycat (1995) ■ (Č) 1 ■ (P) [Pondělí, 11-VI-2018; 00:10] [1080p] ϿϾ [PZ-cz] [62/100] ■ (CSFD) castorChevees(C) [62/100](11.6.2018)

  • Chevees
    ***

    In Darkness se rozjíždí v hodně pomalu a po pravdě řečeno, i přes pár akčních scén, si nastavené tempo udrží až do závěrečných titulků. Ze začátku to vypadalo celkem slibně a myslel jsem si, že se dá očekávat něco ve stylu Čekej do tmy . Bohužel se po cca půl hodině film změní na jakýsi SPOILER špionážní thriller s opakujícími se flashbacky, několika zvraty a kde je hlavním padouchem Bosenský válečný zločinec. KONEC SPOILERU Škoda, možná bych raději než toto viděl remake už zmiňovaného filmu s Audrey Hepburn.(27.5.2018)

  • vnimatkrasu
    *

    Dokud hraje vážná hudba a dokud vás kamera nabádá dívat se Natalii do očí a Emily do výstřihu, je In Darkness neškodně fajn. Jen co ale začne scénář smrdět ambicema velkýho thrilleru, dojde vám, že to co kupí už nejsou zvraty, ale zvratky.(5.6.2018)

  • anatheman
    ***

    Filmu uděluji 3 hvězdičky, byť by si možná zasloužil hodnocení daleko menší. Ona je to totiž ve výsledku těžká blbost. Příliš velký důraz je kladen na plot twisty, které namísto překvapujícího efektu působí nesmírně směšně. Problém ale je i se samotnou tematickou náplní filmu. Nastíněný příběh pianistky se vzápětí promění na pseudošpionážní thriller, v němž se člověk nepřestává divit. Naneštěstí v negativním slova smyslu. Do toho se pochopitelně zapojují i znovuobjevené rodinné vazby. Zkrátka... bez komentáře. Co ale nakonec vyvažuje tyto odpadové tendence? V první řadě film není nudný. Zmíněné plot twisty (byť ne zrovna inteligentní) atakují ve velké intenzitě, a proto je budováno určité napětí a zvědavost. Potěší i technická stránka filmu, především výborná kamera a práce s hudbou. Vše ale zachraňuje Natalie. Pokud jste dormeroholiky, nemůžete být zklamáni. Myslím si, že by se v obdobně laděných filmech neztratila. Ale to by předpokládaná kvalita potenciálního snímku musela být jinde.(8.6.2018)

  • oveckaoa
    odpad!

    Tohle je nejstupidnější a nejzbytečnější film co jsem tento půlrok zatím viděl (druhé místo zaujímá Solo, ale na to se nebudu dívat ani za milion). Takže zde máme slepou pianistku, která je svědkem vraždy a chce se mstít válečnému zločinci. Logiku ani scénář to žádný nemá (ženskou chtějí zabít je v nemocnici normálně si z tama odejde a nikdo to neřeší přitom je potencionálním svědkem zločinu a nikoho to nezajímá nebo válečný zločinec se zde prochází volně na svobodě dokonce se sám vydá i vraždit a nikoho to netíží) P.s.1 někdy v životě bych chtěl potkat někoho kdo se podepisuje jen iniciálami P.s. 2 na co měla v koupelně rtěnku a lak na nehty , když byla slepá od 5 let Pusťte si radši tohle s Milou to je o 3 třídy výše https://www.csfd.cz/film/269495-tvare-v-davu/komentare/(18.6.2018)

<< předchozí 1 2
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace