Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jiřina Hamáčková vyhrála v televizní soutěži 10 milionů. Krátce nato je její manžel nalezen mrtvý ve sklepě jejich panelového domu. Jak se zdá, finanční výhra sympatické ženě moc štěstí nepřinesla. Spíše odkrývá nepříjemnou pravdu o přátelích a příbuzných. Našel syn Ondřej po milionové výhře opět lásku ke své matce, nebo jen nutně potřebuje peníze pro své dost zadlužené hudební studio? A proč Jiřinina nejlepší přítelkyně Eva truchlí nad smrtí kamarádčina manžela skoro více než vdova? A co šarmantní soused Richard Vilímec? Má konečně šanci svést Jiřinu, aby ji mohl utěšit - nebo snad také touží po penězích? Specialistům se nabízí mnoho otázek. Postupně zjišťují, že jim lhala i samotná vdova... (TV Nova)

(více)

Recenze (3)

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

Dalo se, jednou a dost do zapomnění. Tentokrát krimipřípad v rámci seriálu celkem dobrý, tvůrci se vyvarovali těch největších nesmyslů, které provázejí tento seriál, ikdyž malou akční scénu si odpustit nemohli - vymahači vs. dlužník. ()

sorrow 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

Další podprůměrný díl. Nějak nesouhlasí počty. Hromádková hned na začátku uvedla, že její manžel utrácel za všechno, co viděl, třeba tento extra přehrávač, auto, šampaňské, co láhev to 2 tisíce. Později specialisté z účtu Hromádkové zjistí, že účet je slovy majora Vondráčka úplně vybílenej, je tam jenom 1,3 miliónu. Před 14 dny výběr 2 milióny (sousedka uložila do banky), před týdnem 4 milióny (kupní cena bytu) a včera v poledne 1,5 miliónu (Hromádková dala synovi), celkem 8,8 miliónu. Na útratu zbývá už jen 1,2 miliónu a za tuto cenu si jako Hamáček koupil nový terénní vůz, extra přehrávač a vybudoval vinotéku ve sklepě? To asi ne. Hromádková uvádí, že se jí úplně změnil život, že si najednou může dovolit koupit všechno. No pravda je taková, že 10 miliónů život zpříjemní, ale určitě si nemůže člověk dovolit všechno, vlastně stačí koupit nový, větší byt v Praze, k tomu nějaké luxusnější auto a je po penězích. ()

Reklama

Reklama