Reklama

Reklama

Archivář Nick (Adam Horovitz) žije na pohled uhlazený a spokojený život v rámci několika brooklynských bloků, kde se právě lopotí nad archivním projektem pro svého tchána. Poklidné vody každodennosti rozvíří příjezd mladé australské stážistky Naomi (Emily Browningová), která má Nickovi po celý semestr asistovat. Ve městě nikoho nezná, až na vzdáleného příbuzného Buddyho (Jason Schwartzman), hudebního producenta, který žije ve stejné čtvrti. Během několika měsíců, které tráví vedle Nicka, Buddyho a jejich rodin, Naomi svou přítomností naruší vratkou rovnováhu držící tyto dvě domácnosti pohromadě, a postupně odhalí skryté temné stránky zdánlivě bezproblémových vztahů. (Cinemax)

(více)

Videa (3)

Recenze (11)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Bylo to hodně upovídané, celkem hezky se zde hrálo s kamerou i hereckými výkony, ale místy mi přišlo, že to je prostě blábolení na efekt a nefungovalo to tak přirozeně. Asi trochu začínám mít averzi na filmy, které chtějí být umělecké ve smyslu dialogů a záběrů, ale zapomínají na děj, který je zde minimální. ()

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Na začiatku to vypadalo na nekomplikovaný a nenáročný romanticko–dramatický film. Postupom času sa však odhalil svoje slabé stránky. Medzi nimi vedú suchý a statický scenár, veľmi pomaly plynúci príbeh. Z hereckej stránky minimálne výkony. Film, ktorý tak trošku nikam nevedie. P.S.: Úvodný spev E. Browning síce položil základy, avšak režisér na tom nedokázal vybudovať kompaktnejší film. Osobné hodnotenie: 59% (*) ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Ježiši to byla píčovina na druhou, abych to dojel do konce musel jsem u toho skolit láhev červenýho. Ještě ze začátku jsem si říkal mohlo by to třeba být jako Woody Allen, ta Australanka vypadala, že by to nudný osazanectvotrošku rozprcat, ale ono se to změnilo v neuvěřitelnej kýbl keců a do toho ta sladkobolná hudba, ještě že už je to za mnou. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Je to film, který se noří hluboko do těchto nešťastných postav. Je to na půdorysu malého divadla. Líbila se mi některá moudra jako když dva starší chlapy analyzují stážistku "Je mladistvý typ, je jedovatá holka napohled sladká a tak nebezpečná, smrtící past pro lůzry." Kolega mu odpoví "Nalhávej si co chceš, strč tu holku do místnosti s chlapem a hádej jak to skončí" a pak dodá "jsem tu jedinej, kdo klidně oprcá dvacítku". Dej se posouvá velmi pomalu. Po pravdě kdyby zde nebyly dobré herecké výkony, byl by film pro mě nesnesitelný. Ale všichni ve filmu byli ok. Tito narcisté přednášeli své nejistoty a soužení. Říkají nepodstatné a prázdné fráze , ale ta metaforičnost je ohromující. ()

asirtes 

všechny recenze uživatele

Alex Ross Perry pracuje s veľmi jemnou dynamikou, v zmysle motta postavy Naomi: "Rada by som písala literatúru faktu o obyčajných ľuďoch. A možno ich dostanem aj do filmu. Nikto netočí filmy o obyčajných ľuďoch, ktorí nič nerobia." Za mňa je Golden Exits jeden z najobyčajnejších filmov, aké som kedy videl, takže režisérova misia bola naplnená. Je plný prázdnych fráz, ale i plnších myšlienok, plný blúdiacich i neblúdiacich existencií, hľadajúcich i nehľadajúcich hlbší (alebo možno len nejaký) zmysel, a možno ani to nie. To je život, ako s úškrnkom smutného klauna a chodiaceho oxymoronu rád vravieva jeden môj kamoš. Drvivej väčšine adrenalínových divákov takýto film nesadne, preto radím sa tomuto kusu vyhnúť, ak naozaj nemáte nutkanie niečo podobné vidieť. Perry si vyberá svojho diváka dôsledne a ten si ho nájde. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama