Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Vědec s pokřivenou morálkou vytvořil novou žlázu, která by měla zajistit nesmrtelnost. Testuje ji na lidech proti jejich vůli. Za tím účelem provozuje kliniku pro léčbu psychických traumat. Dostaví se výsledky, ale jsou jiné než očekával. (zelvopyr)

Recenze (4)

Campbell 

všechny recenze uživatele

Zečátek kde se objevil Johnson mě připravil že se bude jednat o zábavné béčko. Nicméně film zhruba po 10 minutách totálně spadne na dno. Všechno se stane nudné a povrchní. Příběh vycucaný z prstu by mi nevadil, ale proč je to natočené tak špatně? Plno scén ani nedávalo pořádně smysl. Petroff si ve filmu moc neškrtl a jestli jeho zbytek filmografie je kvalitativně stejná tak se ani nedivím. ()

zelvopyr odpad!

všechny recenze uživatele

Tak prázdný a špatný příběh... přitom minimálně J. Carradine a A. Hayes byli celkem slušní. Jen neměli co hrát. Do foroty divných postav M. Buferd (10 let předtím Miss America) a slavný extraprkenný padouch Eda Wooda, T. Johnson. Mělo to předpoklady stát se skvěle zábavným béčkem, ale nezdařilo se ani zdaleka. ()

Reklama

Lima 

všechny recenze uživatele

Plakátové info: LÁKÁNA DO DOMU NESTVůR, ODKUD NENÍ ÚNIKU!!! ZARUČENĚ SE BUDETE BÁT!!! ___ V 30. a 40. letech frčel v kinech hororový subžánr, jejichž středobodem byl šílený vědec, podnikající své ještě šílenější experimenty (Bela Lugosi by mohl vyprávět). V 50.letech to přestalo být pro diváky zajímavé a tak s filmy jako ´Bride of the Monster´(1955), ´The Fly´(1958) atd. tenhle subžánr zvolna z kin vymizel. Společně i s tímto dílkem, který díru do světa příliš neudělal, i když obsazení přes nízký rozpočet měl pozoruhodný - jména jako Carradine, Tor Johnson a Allison Hayes (padesátistopá žena!), to už byli protřelí mazáci béčkových filmů. Asi se přidám ke zdejším komentujícím a částečně budu v opozici. Na tom filmu není vysloveně nic špatného, oprvadu blbého, že byste mlátili hlavou o zeď. Není tak pitomý, abych se mu mohl smát, ani tak zábavný, abych se bavil, je prostě jenom nezáživný. Celý se odehrává v jednom domě, ven se kamera dostane krátce jenom dvakrát a to „zdravé jádro“ hororu, tj. zvrhlé experimenty a chlupatá monstra, tu jsou v podstatě na vedlejší koleji a zabírají mizivou část stopáže. Jinak se tu hodně povídá, řeší mezilidské vztahy a asi sedm minut (!!!) operuje, aniž by kamera cokoliv ukázala. Jediné, proč si ten film budu pamatovat, je to, že jsem poprvé uslyšel Tora Johnsona mluvit (!!). Pronese pár vět, jinak se klasicky mračí a mručí, tak jak ho známe třeba z filmů Eda Wooda. ()

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Byla to pitomost, ale ne tak velká, aby se tomu dalo smát. Bylo to bizarní, ale ne tolik, až by duše úchylova zaplesala. Bylo to nudné a nedějové a užvaněné, ale ne tolik, abych to hodil do odpadu a už si na to nikdy nevzpomněl... Fakt je, že zápletka je slaboučká, provedení komorní a ultra levné a hluchých míst je tu víc než dost, jenomže jsou dva důvody, proč tento film vidět: prvním je nádherná pointa, když policajti vpadnou do míst, kde nepříliš úspěšný doktor drží své nepovedené experimenty, a druhým bizarní obsazení. Opravdu - vedle hororového veterána Johna Carradina je to hříčka přírody a wrestler Tor Johnson, ne náhodou tolik oblíbený Edem Woodem, a tři nádherné ženy: vítězka Miss USA z roku 1946, šarmantní a aristokratická Marilyn Buferdová; účastnice téže soutěže v roce 1949, krásná a okouzlující Allison Hayesová; a konečně playmate únorového čísla časopisu Playboy z roku 1957, živočišná Sally Toddová (samozřejmě jen do cca poloviny filmu, než šla na operaci). Petroff si uměl vybírat. Kromě těchto detailů ale jde o zapomenutelné béčko se vším všudy. ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama