Reklama

Reklama

Das Deutsche Kettensägen Massaker

  • Německo Das deutsche Kettensägenmassaker (více)

VOD (1)

Recenze (10)

JFL 

všechny recenze uživatele

V druhé části volné trilogie o Německu předkládá Schlingensief metaforu ke sjednocení Německa a vztahu západních a východních Němců, opět ve svém již charakteristickém hysterickém meta stylu. Jako výmluvný základ využívá přiznanou inspiraci v klasickém hororu "Texaský masakr motorovou pilou". Svůj vzor nicméně nevyužívá k nějakému remaku či reflexi žánru, ale v typicky punkovém duchu jako zcela absurdní hledisko, kterým nahlíží své téma. Schlingensiefova provokace pak spočívá v tom, že převrací dobový diskurs, který východní Němce vykresloval jako ty, kteří se přicházejí přiživit na letech západního rozvoje. "Německý masakr motorovou pilou" naopak ukazuje západní Němce jako afektované degeneráty, kteří si vše privilegovaně přivlastňují a doslova parazitují na východních Němcích, kteří naivně a bezelstně přicházejí na Západ. ()

Klajnik odpad!

všechny recenze uživatele

To byla ale otravná sračka. Ač mám rád bizáry, ale Schlingensiefovy filmy mi nesedí, protože v nich všichni přehrávaj a afektovaně vzdychaj a řvou, což začne brzy obtěžovat svou monotónností. Při vší té snaze šokovat bývám uveden v nudu díky jeho undergroudové lacinosti v kombinaci se scénáristickou neschopností podepisující se na nudných dialozích, monotónnosti tempa a nevystupňovatelném příběhu. Vždy je to jen taková uřvaná série ujetých scének, které po chvilce uvedou diváka v netečnost. Poslední film jeho volné německé trilogie (Terror 2000) už byl ale aspoň jakž takž koukatelnej, ale zde ta lacinost bije moc do očí. Týpek s motorovkou třeba nahání oběť, pilu slyšíme, ale taky vidíme, že je vypnutá. Něco takového považuji za spolehlivě neimerzivní, umělé a levné. Není mi ani zřejmé, co tím chtěl básník říci; Po pádu berlínské zdi spousta východních Němců emigrovala do bohatšího západního Německa. Ve filmu se jich ujme skupinka západoněmeckých zdegenerovaných kanibalů, která si z nich chce udělat jitrnice. Pokud tím mělo být řečeno, že západ do sebe zahrnul východ stejně surově jako kanibal svou oběť, tak musím dodat, že já v tom žádný přesah necítil. Člověk si ale do všeho může vtisknout cokoliv, když se bude snažit (nebo naopak: když se snažit nebude). Podle mě byl Schlingensief patlal. ()

Reklama

JAn 

všechny recenze uživatele

Willkommen in Deutschland Vychodni nemci 'sou nejlevnejsim zdrojem potravy. Uchylna, bizarni a hlavne perverzni reflexe Hooperovy kultovni klasiky transformovana do komickeho havu, ktera extremnim zpusobem satirizuje spojovani vychodniho Nemecka se zlatym zapadnim a rozdilnost politickeho citeni. Kazda postava je nositelem vlastniho idealu a zaroven kazda postava je odporna karikatura (a Udo Kier jim jasne dominuje). Schlingensief predvadi barvite spektrum sofistikovanych vtipku, implicitnich komentaru a brutalniho gore. Nechutna lahudka pro silne zaludky! ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

„Das deutsche Kettensägen Massaker“ má problém v tom, že je na první pohled levný. Chápu, nebyly peníze, ale to byl opravdu problém alespoň v jedné scéně tu motorovou pilu pustit, aby to vypadalo alespoň malinko opravdově, alespoň trochu drsně. Jasně, nikdo nechtěl, aby se někomu něco stalo, ale v tomhle případě se nestane nic ani divákovi a ten bude jen tupě zírat, protože ani jako trash to spíše neosloví. ()

Javad 

všechny recenze uživatele

„Nemecký masaker motorovou pílou“, už len ten názov hovorí sám za seba... Post komunistický lacný trash plný násilia, krvi a totálne vyšinutých postáv - výborný Udo Kier ako vymletý fašista je nezabudnuteľný (škoda že je tam len chvíľu) ale ani ostatní herci za ním v ničom nezaostávajú. Celý film je vlastne len sled uletených scénok (pri jednej, kde starý dedo v teplákovej súprave naháňa ženskú medzi kríkmi s motorovou pílou v ruke, som sa skoro zadusil smiechom:) nemá to skoro žiadny dej, ale je to strašná sranda a asi aj tak bola táto „filmová rarita“ nakrúcaná - proste pre zábavu. A hlavne je to krátke, takže na niaku nudu tu nie je žiadny priestor. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama