Komentáře uživatelů k TV seriálu (215)

  • BMAJTZ
    ****

    Ten seriál je bravůrně natočená a dobře dramaticky vystavěný, problém bych měl ale s nosnou linkou. Většina popisovaných problémů je opravdu malicherná a přestože deprese může člověka dohnat až do krajních mezí, tak jsem zde kromě jedné (díl 12) maximáně dvou žádnou opravdu závažnou. Každopádně seriál jako takový výborný jenom se obávám, že není moc na co navazovat a pokud bude seriál pokračovat, bude to pouze ždímání látky. Naštěstí si první série díky finále vystačí vcelku sama a poslední díl lze chápat jako celkové zakončení.(4.5.2017)

  • Matty
    ****

    Zkuste si představit Beverly Hills 90210 jako bezchybně obsazený a bravurně vygradovaný film noir. 13 Reasons Why má nejblíže k tvorbě Gregga Arakiho (nejen díky skvělému soundtracku, komentujícímu to, co hrdinové prožívají), který režíroval dvě epizody. Mezi postavami je zastoupena většina typů známých ze středoškolských filmů přinejmenším od Pomády (z níž jako by se svým účesem a ohozem přímo přifrčel Tony), ale seriál je vykresluje s nezvyklou upřímností a vnímavostí, nakládá s nimi poměrně nepředvídatelným způsobem a jejich rozhodnutí nahlíží v širších souvislostech (sociálních nebo ekonomických), takže u většiny lépe chápeme, proč se chovají tak, jak se chovají. ___Postupné rozplétání pevně propletené sítě sociálních vazeb probíhá paralelně s odhalováním toho, kdo všechno přispěl k sebevraždě Hannah, přičemž vychází najevo, že docela bez viny nebyl vlastně nikdo (včetně outsiderského protagonisty nebo dospělých), byť provinění spočívalo třeba jenom v nedostatku empatie. Rozhodnutí vystavět whodunit vyprávění na melodramatickém, lehce emo podloží funguje i díky tomu, že se Clay nechává pohltit vyprávěním a během „vyšetřování“ prožívá něco podobného jako Hannah. V podstatě se stává jejím avatarem, který dělá to, co ona již učinit nemůže. Propojenost minulosti a přítomnosti na stylistické rovině reflektují bezešvé přechody mezi „tehdy a „teď“ – např. pouze pomocí změny barevného tónování (chladné barvy pro přítomnost, teplé pro minulost) – nebo grafická návaznost dvou přiléhajících záběrů, které od sebe ve skutečnosti dělí několik týdnů/měsíců (dobrým prostředkem k orientaci je taky přítomný/nepřítomný šrám na Clayově čele). Napínavosti vyprávění napomáhá také různá míra informovanosti jednotlivých postav – zatímco jiní si již přehráli všechny pásky a občas odkazují k něčemu, co bude vysvětleno až o několik epizod později, Clay zůstává pozadu (a my s ním). ___Někomu může seriál, zaměřující se primárně na témata jako znásilnění, sexismus, deprese, alkoholismus nebo šikana, připadat až přehnaně temný, ne-li exploatační, ale ve světle toho, že se tvůrci snaží o realismus hlavně v charakterizaci postav, ne ve vykreslení fikčního světa (který je záměrně trochu modelový) a příběh z větší části vypráví a jeho směr určuje hlavní oběť většiny fyzického a psychického násilí, jež se octla za hranou svých možností, dává zvolený tón i naturalismus v zobrazení uvedeného násilí smysl (bez ohledu na to, zda Hannah budete, slovy jedné z postav, považovat za „drama queen“, či nikoliv). ___Uvítal ještě jednu úvodní epizodu, ve které bychom Hannah viděli očima jejích spolužáků, aby následně lépe vyniklo, jak zkresleně ji kvůli neznalosti okolností vnímali. Rozvedeny také mohly být náznaky, že Hannah byla nespolehlivou vypravěčkou a její verze příběhů je skutečně pouze „jednou stranou pásky“. Samozřejmě by se toho našlo víc (občas trochu cheesy dialogy, Hannah jako ztělesnění klukovských fantazií o neobyčejné, sarkastické a sexy dívce), pořád ale jde o stylisticky vyzrálý, vypravěčsky pozoruhodný a v uchopení tématu teenagerské úzkosti dospělý seriál, z jehož zdrcujícího finále (čímž nemyslím posledních pár minut, ale tři závěrečné díly) se ještě chvíli budu vzpamatovávat.(3.4.2017)

  • Isherwood
    ****

    Bolavá středoškolská romance, tempovaná přesným soundtrackem, dokonale mapující pouť k sebevraždě cestami, které mnohdy zlehčujeme, anebo (ne)záměrně přehlížíme, o to víc pak zamrzí, že snaha o téměř až mysteriózní atmosféru se tříští o fakt, že důvod, proč si Clay neposlechne všech 13 nahrávek hned a naprosto nesmyslně to odkládá, prostě není racionálně jakkoliv obhajitelný, čímž ani závěr, který chce nechat vyniknout linku všeobjímajícího pokrytectví, tomu nemůže plně dostát; à propos Dylan Minnette je herecký autista, seriálovými tvůrci naprosto nesmyslně protěžovaný, oproti tomu Katherine Langford bude jednou velká hvězda. 4 a ½.(20.4.2017)

  • J*A*S*M
    ***

    Oříšek k hodnocení. Filmařsky relativně nápaditě odvyprávěný příběh (byť scenáristická konstrukce je dost vychtěná), který v epizodách 10, 11 a především 12 a 13 dospěje k silnému závěru. Boha jeho, proč ale to skutečné drama muselo přijít až tak pozdě? Více než dvě třetiny celého seriálu jsou o tom, jak se ufňukaná přecitlivělá kravka snaží přesvědčit příčetného diváka o tom, že si za své problémy může de facto sama. Vzhledem k rozuzlení v posledních epizodách považuju za obludné, že je ten seriál vystavěný tak, že ta idea "může si za to sama" může člověka při sledování vůbec napadnout. Ale opravdu tomu tak je, protože až do těch několika posledních dílů se řeší hrozné malichernosti, které v té či oné (a mnohdy horší) podobě musely na střední potkat většinu lidí. Výsledkem tak pro mě bylo, že jsem velmi brzo začal nesnášet všechny postavy a vůbec nejvíc právě nešťastnou Hannah. Její voiceoverová teenage moudra mě ubíjela, rovněž tak i věčně zadumaný výraz jediného spravedlivého, pane Claye. Ty poslední epizody dojem zlepšují, ale faktem zůstává, že jsem se k nim dostal jen silou vůle. Malichernosti se nabalovaly a nabalovaly, až už z nich malichernosti nebyly, ale antipatie k postavám prostě zůstala. Mimochodem, opravdu si myslíte, že člověk autenticky zdeptaný takovým způsobem, že spáchá sebevraždu, bude v roce 2017 před oním aktem natáčet 13 audiokazet, kde o svém utrpení bude relativně bez emocí a leckdy i s "vypravěčským nadhledem" sáhodlouze vyprávět? A dělat u toho ladné narativní piruety jako "tuhle část příběhu si nechám na potom"? Ten seriál podává sebevraždu jako romantické gesto, a to se mi zdá velmi nebezpečné. Kdyby přišel před deseti lety, kdy frčel emo styl, měli bychom tu, tuším, o pár mrtvých teenagerů víc.(17.4.2017)

  • M.a.t.t.
    *****

    Netflix a jeho maturitná práca na tému, ako vytvoriť jedinečné dielo. Výborne napísaná, bezchybne zahraná a fantasticky zrežírovaná sonda do života nielen mladých ľudí, ktoré sa musia podieľať so starosťami, akým by sa najradšej vyhol každý z nás. Dokonale podmanivý zážitok bez zbytočného dielu a s unikátnym spôsobom dávkovania informácií, korý buduje napätie šikovnejšie ako poniektoré kriminálky. A hoci vás celý čas pripravuje na zdrvujúci záver, beztak vás nakoniec zanechá nepripravených.(5.5.2017)

  • Rogue
    **

    13 reasons why i'm stupid bitch. Filmarsky dobre odvypravene, ale prvnich 8 dilu je zavadejici nuda diky ktere averze k dvema hlavnim protagonistum naroste do obludnych rozmeru. Dospet k dilu 9 chce bud hodne nudy, nebo silnou vuli, alespon ze to tahne dobry soundtrack. Btw Clayova neochota pustit si kazety najednou nedava smysl (krom toho, zeby to znicilo cely koncept) . Plus bod za Joy Division a Arakiho.(20.5.2017)

  • Botič
    *****

    13 Reasons Why není další z řady bezduchých teenage serialů, ale upřímná, bolestivá skládačka o dospívání a o tom, co se může stát s těmi, které zklameme a necháme stát tam někde v koutě za sebou. Temnější variance na The Perks of Being a Wallflower okořeněná o atmosféru Life Is Strange. Absolutně #nofilter zážitek bez zbytečných klišé a zatím nejsilnější seriálový počin letošního roku.(2.4.2017)

  • Hild
    *****

    Netflix se dotkl žánru, který je spíše výsadou takové CW a opět natočil seriál, se kterým se nese pověst, že tohle musíte vidět. A s tímto nelze nesouhlasit. 13 Reasons Why je ten typ seriálu, o kterém by se daly vést dlouhé diskuze a pořád ho rozebírat. Naprosto rozumím těm rozdílným názorům na tento seriál. Kolik dokážete napsat o seriálu pozitiv, tak přesně tolik dokážete napsat negativ. Zcela tak záleží, zda se vás seriál dokáže dotknout po emocionální rovině. Pokud už má divák teenagerovská léta dávno za sebou a bude seriál sledovat s již nějakým životním nadhledem, tak zhruba do poloviny nebude chápat důvody, které dovedly Hannu až k sebevraždě, protože přece tohle zažívá každá holka na střední škole. Jenže seriál dokáže v určitých místech zasáhnout přesně to pravé místo, které bolí, a bolí hodně. Čím více se seriál blíží závěru, tím více samozřejmě graduje. Někdo řekne, že ta gradace byla nucená, jiný, že měl depresi ještě týden. Pro mě osobně byl nejbolestivější důvod 11, kdy jsem se skutečně cítila roztrhaná na kusy a u posledních dvou epizod už jsem musela mít otevřenou láhev vína. Pátou hvězdu dávám právě za to, že nemůžu přímo napsat, zda se jedná o výborný seriál, tohle zkrátka buď procítíte, nebo ne. Já, když si pustila druhý den po zhlédnutí soundtrack (mimochodem výborný), měla slzy v očích.(10.5.2017)

  • Davies182
    ****

    To, co se v 13 Reasons Why propírá, není zdaleka problémem jenom na školních pozemcích. Sebedestruktivní pocit méněcennosti neovlivňuje jen mladé lidi, a nelze jej ani škatulkovat v souvislosti k určitému prostředí. Tohle je mnohem plošnější a o to závažnější problém, možnosti k několika mnohým dalším sezónám jsou tudíž nekonečné. Seriál, který by nikdy neměl skončit, a kterým vlastně Netflix dělá světu ohromnou sociální službu.(20.5.2017)

  • HoneyBunny
    ***

    Show, která se tváří, že toho má hodně co říct k depresi a teenegerským sebevraždám, ale problém je, že po většinu času měla hlavní hrdinka spoustu možností se svojí situací někomu svěřit a něco s ní dělat. Hannah ale raději celou dobu předstírá, že všechno je ok, a dál se chová jako cool holka. Pokud byla v tak hluboké depresi, že nebyla schopna nic dělat, měli nám to tvůrci ukázat. Pokud měla ke svým rodičům příliš odtažitý vztah, měli nám to tvůrci ukázat. Hannah se ale často staví do pozice oběti (všichni kolem mě mi ubližují, a proto o nich natočím kazetu). Jedna z postav dokonce říká: "Víš, za spoustu z těch sr*ček si můžeš sama." Seriál pojednává o hlavně v USA důležitém tématu školní šikany, ale nemyslím, že někomu pomůže, když mu budete říkat "Ty za nic nemůžeš, to všichni ostatní jsou svině." Spíš by jim měl ukázat, jak se s obtížnou situací, do které se dostala Hannah, vyrovnat. Jinak seriál je velmi koukatelný a má zajímavé postavy. A zajímavý náběh na druhou řadu, na kterou se určitě podívám.(30.5.2017)

  • Cappuccino
    ****

    V rámci tínedžerského žánru je tento nový seriál od spoločnosti Netlfix naozaj kvalitnou, hĺbkovou sondou do sveta mladých. Samozrejme uznávam, má svoje negatíva, ktoré sú nepopierateľné a môžu vám miestami skaziť jeho sledovanie. Pravdou ale zostáva, že behom veľmi krátkeho času sa na ňom a na vzrušeniu z toho, čo sa bude odohrávať v ďalšom diele, respektíve na ďalšej prehratej páske, stanete veľmi rýchlo závislý ako na droge. Tak to bolo aj u mňa, a preto 13 Reasons Why dávam s akceptovaním určitého množstvá chýb pomerne slušných7,5/10. P.S.: Oceňujem aj skutočne dobre sa počúvajúci a do seriálu nadmieru pasujúci soundtrack.. Viac menej (hlavne v rámci teen-genre) veľmi slušná spokojnosť. Komentár uverejním po publikovaní mojej recenzie.(25.4.2017)

  • Larrysbride
    ***

    Mild spoiler alert Opravdu bych chtěla mít Hančiny problémy. Chudáka ji populární kluk pozval na rande ve školní kafetérii a tak ji "ztrapnil." Chudinka se líbila školnímu fotografovi, tak ji jednoho dne sledoval domů chudinku... A chudinku ji jiný kluk nechal samotnou poté, co na něj několikrát ječela, ať ji nechá bejt... A chudák školní psycholog za ní neběžel poté, co ji prosil, aby mu řekla, co se děje, ale ona se raději sebrala a odešla. Jo, je to chudinka. Už na začátku epizody 5 jsem měla chuť ji proplesknout, ale bohužel je to jen fiktivní postava. Chceš vidět opravdovou šikanu? Běž se podívat na Střední odbornou školu pro administrativu Evropské unie. Nejlépe v letech 2005 - 2009. A pak mi sem přijď něco říct o šikaně. TLDR: Tak na tomhle si verbal smlsne... Tři hvězdičky za snahu poukázat na skutečný problém, který lidé opakovaně ignorují.(7.4.2017)

  • Maemi
    ****

    Knižní předlohu jsem sice četla, ale nepamatuji si ji natolik, abych ji dokázala srovnat s filmem, který na mě však v každém případě udělal daleko větší dojem. Je to temný příběh zobrazující vliv našeho chování na druhé, ačkoli si toho nemusíme být vědomi, byť to jen zřídka vyústí v sebevraždu, pro niž se rozhodla hlavní ženská hrdinka. Tu k ní dohnaly jak činy, které se na první pohled nezdají tak významné a s nimiž se v nějaké míře setkáváme všichni, jako jsou pomluvy či ignorance, ale i závažné zločiny. Nebýt zanechaných vzkazů, mnozí by si nikdy neuvědomili, jaký dopad měly na dívku jejich činy, a dál by žili v nevědomosti – čili tak, jako my v běžném životě. Musím vyzdvihnout i zajímavé prolínání přítomnosti s minulostí a výbornou hudbu.(20.5.2017)

  • AppleCore
    ****

    13 Reasons Why nestíhá nudit ani ve chvílích, ve kterých se nic moc neděje. PROČ? 1. Scénář je naprosto ukázkově vykonstruovanej 2. Obsazení je přesný a herecký výkony nikdy nejdou za hranice reálií 3. Obsahuje spoustu postav se kterými se divák může ztotožnit 4. Parádní soundtrack 5. Temná, smutná a bezvýchodná atmosféra 6. Chytrá režie, která si hraje s divákovou pozorností (kolikrát jste ztratili přehled v časových liniích?) 7. Silnej příběh o dospívání, ve kterém má jedna pomluva potenciál měnit celej život 8. Ve finále vyplyne vážný - ač trochu naivní - poselství 9. Ani na chvíli nemáte pocit, že sledujete hloupej teenage flák typu 90210 10. Všechno z toho lze ve skutečném životě zažít 11. V žádnym ohledu se nemůže divákovi znelíbit 12. Absence zbytečností 13. Jede pevně na jistotu! (to je zároveň největší mínus, nečekejte žánrové experimenty, nebo šokující zvraty.)(7.4.2017)

  • Handle
    ***

    1. SÉRIE (55 %): Bacha, spoilery. Tak kde začít... Asi tím, že mě to celkem (hodně) zklamalo. Když jsem si před sledováním četl obsah a nadšené komentáře, jaká je to emotivní jízda alá The Perks of Being Wallflower, tak jsem se seriálem neotálel. Jenže ne. Hned ze začátku můžu říct, že opravdu nechápu ty pozitivní ohlasy. Jak je to silný, depresivní a filmařsky skvostný. Jak se to dostane pod kůži. Někde jsem snad četl, že 13 reasons why je ukázkový příklad šikany natočený jak podle příručky krizové intervence. Jako pardón. Ať se snažím o objektivitu, jak chci - řemeslně je to naprosto seriálový standard, se zavřenýma očima možná lehký nadprůměr, ale rozhodně jsem v tom neviděl nějakou filmařskou invenci, genialitu nebo cokoli, co bych měl potřebu nějak vyzdvihovat. Ani režie, ani scénář, ani střih, ani nic jinýho, co se tak vychvaluje mi nepřišlo nějak výjimečné. Možná trochu hudba. Herecké výkony celkem v pohodě, ale vyloženě sympatickou postavu, aby člověk pohledal. Celou dobu mi přišlo, že se postavy chovají naprosto nedůvěryhodně, absolutně jsem nevěřil, že by se něco takového mohlo stát. Ale někde v půlce sledování jsem zase četl, že na konci to do sebe všechno zapadne. Tak jsem se to dokoukal a... nic. Při nejmenším jsem očekával alespoň nějaké vypointování, ale ani to nepřišlo. No a teď konečně ty spoilery. Co se týká hlavní postavy Hannah, celkem by mě zajímalo, jak je vůbec možný, že někomu ta holka mohla být sympatická. Budu asi trochu zlej, ale fakt na mě od začátku působila jako protivnej spratek. Nejvíc mě ničily ty její patetický moudra o životě. Strašně se mi líbilo, jak to všechno vyprávěla jakože nejvíc "kůl grl" - jako víte co, život je bla bla, ale pak přijde rána... ale to si nechám na potom, to není předmětem týhle kůůůl pásky. Omg. Už vidím člověka, který je v kritickém stavu - tedy nahrává na kazety důvody, proč chce spáchat sebevraždu - a mluví takhle. A ještě mám jednu věc - kromě znásilnění mi snad každý další její důvod přišel jako naprostá malichernost, kterou zažil snad každý třetí (no možná druhý) člověk na planetě. Promiňte, ale po zhlédnutí seriálu jsem někde četl "kompletní soupis" důvodů, jakože co se chudince Hanně stalo, a docela jsem se musel smát. Dostala facku. Objevila se na seznamu nejhezčího zadku. Aha no. Tak, vykreslení šikany teda dobrý, ale mě to nezasáhlo ani omylem. Ostatní postavy mi jinak nepřišly taky moc zajímavé. Většina z nich neměla ani příliš propracovanou psychologii a když už tam někdo zajímavý byl, tak nedostal příliš prostoru (třeba Skye). No, a o nelogičnosti chování jednotlivých postav radši pomlčet. Dost věcí v tomhle seriálu asi nikdy nepochopím. A těch dalších otázek, co mám po finále! Vždyť to nejzajímavější jsme se ani nedozvěděli! Jak kdyby tomu pár dílů ještě chybělo. Co se stane s lidmi z pásek? Co se stalo s Alexem, proč to tam vůbec bylo? Jaký význam měly Tylerovi zbraně? Co udělají rodiče? Respektive jak to celé řízení dopadne? Ufff... No nevím, pokud mám zhodnotit těchto 13 dílů tak asi hodně SLABÉ tři. Dvě hvězdy jsem ale dal větším brakům, což 13 reasons why určitě není. V podstatě jsem jen kritizoval, ale nechápejte mě špatně. Mně to svým způsobem celou dobu děsně zajímalo a drželo si to moji 100% pozornost. Pořád jsem si říkal - ještě pár dílů a pak už to určitě přijde, to epický finále! Jako kdybych pořád věřil v něco zajímavého, ale v závěru nikdy nic. Jsem si ale naprosto jistý, že pokud by byla druhá řada, tak bych se stejně díval, protože pokud by se to teď chytlo za správný konec, potenciál by tam opravdu byl.(3.5.2017)

  • mrkt
    ***

    mam z toho hrozně smíšený pocity. ukaž mi středoškoláky, co se takhle chovají. (a na školním plese si pouštějí Eagulls, jasný, ftw) snaží se to bejt hrozně trendy, ale nevěřim tomu skoro nic. jsou tam momenty, který jsou strašně lame a prvoplánový, že se jim spíš směju než se do nich snažim vcítit. nicméně si vážim toho, že někdo natočí seriál týkající se tohohle tématu (a nemyslim sebevraždu) a zaměří se na to, jak se s tim perou středoškoláci. jako celek to pro mě bohužel ale nefunguje a mam s tim spíš problém. (ALE dát do posledních minut Angel Olsen a Boba Moulda? za mě dobrý!)(4.5.2017)

  • joehot
    ****

    Ten, který stojí v koutě, Johnsonův studentský neo-noir Zmizení, adventurka Life is Strange, Pět starých známých Mitche Alboma... 13 Reasons Why jako by stále "něco připomíná", ale přitom se rozhodně nedá nařknout z opisování. A vůbec - v podstatě se dá pouze chválit. Za téma, o kterém povídá - a o kterém se povídá málo a mělo by více, a za scénář, který především v první polovině učebnicově dávkuje informace tak, aby diváka zaháčkoval a zarážel mu příběh hloubš a hloubš do chřtánu, až není možné se vymanit. Tohle se Netflixu podařilo.(1.5.2017)

  • DwayneJohnson
    **

    Začíná se mi to nějak přejídat, k čemuž mně nutí hlavně chování hlavní hrdinky a také herecky, naprosto prkenný výkon Dylana, jenž mě děsně irituje. A zbytek za mě napsala naprosto výstižně Larrysbride, pod jejíž komentář se hrdě podepisuji, jen s tím malým rozdílem, že mi k té její trojce chybí větší kousek. I přes koukatelný závěr.(10.4.2017)

  • MoiJe
    **

    Pekne zahrane, ale... na mna prilis natahucuje. Videla som 1, 2, 12, 13, 11, to medzi mi pripadalo (v mojom neteenage veku) ako strata casu. S Hannou som sa uplne nescitila, a tym padom i s celym serialom.(8.4.2017)

  • dO_od
    ****

    // 13 Reasons Why je jinde. Když to přirovnám k letošním seriálům, kde na jedné straně stojí extrémně odlehčený Riverdale a na druhé zase extrémně seriózní Sedmilhářky, 13 kličkuje tak nějak mezi obojím. Potíž je, že řeší zatraceně těžké téma sebevraždy, a podle mě hlavní výtka většiny lidí, kteří s ním budou mít problém, je ta, že občas je ta sebevražda, ten čin, podáván až příliš uměle. Sleduju fikci, sleduju polovinu času docela přesvědčivou fikci, jenže pak začnu přemýšlet, ptát se proč a přesně v tuhle chvíli tvůrci začnou fatálně selhávat. Chování postav je tady další velký problém, především té hlavní. Zároveň ale plně chápu, že to spousta jiných lidí v klidu zvládne přejít a seriál si užijí jak jen to v rámci možností jde. Mě to nestrhlo a byť tomu nelze upřít řemeslnou kvalitu a silný závěr, ten pocit, že z toho šlo vytřískat mnohem víc, toho už mě nikdo nezbaví. 7/10(3.5.2017)

  • Hwaelos
    *****

    Rozhodně jedna z nejlepších seriálových novinek za posledních několik let. Pár chybek to samozřejmě má: kolem pátého dílu to začne na chvíli ztrácet dech a události těsně před koncem (párty u Bryce a vyústění Alexovy linky) jsou snad přeci jen trochu přeexponované. Ale přesto jde ve výsledku o velmi napínavé drama s ukázkově řešenými (a měnlivými) cliffgangery a precizní výstavbou. Ocenění si zaslouží hlavně způsob vyprávění: mixování flashbacků a voiceoveru (na pozadí aktuálního dění) umožňuje neukázat klíčové pasáže a nechat na ně diváka v napětí čekat, mixování minulého a aktuálního ve výpovědích jednotlivých aktérů zase umožňuje vytvářet (vždy alespoň na nějaký čas) dojem nespolehlivého vyprávění, a především - samotná nelinearita vyprávění v minulosti (a v tom je seriál nejrafinovanější) umožňuje neustále se ke klíčovým událostem vracet, doplňovat je, restrukturovat a reinterpretovat je. Z výše uvedeného vyplývá, že je scénář skutečně konstruktem, který je jako celek poměrně obtížně uvěřitelný. Hodně mu ale pomáhá kvalitní práce s vývojem postav, podpořená místy velice dobrými výkony mladých herců a skvělá práce s filmovým zvukem (nemluvím o soundtracku, který je sám o sobě hodně dobrý, spíš o filmové hudbě a ruších na pozadí některých pasáží). 13 Reasons Why se dá ale doporučit i jednodušším způsobem: je to seriál, který chytne a nepustí a který má srdce.(12.4.2017)

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace