Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V roce 2017 se vedení společnosti Campari vyrábějící legendární italskou lihovinu rozhodlo navázat na trend, kdy je známému filmovému tvůrci svěřen prostor pro vytvoření nikoli klasického reklamního spotu, ale plnohodnotného krátkého filmu, kde produkt hraje menší či větší roli. V rámci kampaně „Campari Red Diaries“ představující různou formou barmanské umění byl jako první zveřejněn snímek Killer in red v režii Paola Sorrentina. Příběh vypráví o barmanu Floydovi (Clive Owen), který dovedl vytvářet koktejly na míru svým hostům dle jejich povahy a osudu. (J.Connor)

(více)

Recenze (6)

Arkanoid 

všechny recenze uživatele

Cliveovi Owenovi v obleku viac pristane šofér z Hire, tu je príliš málo spracované dejovo nie veľmi dobre, zachraňujú to len príjemní herci a zručná kamera. Pokus o hru s percepciou je tiež dosť nedotiahnutý, čo sa kamery aj príbehu týka. ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Ja Campari pijem väčšinou ako mixer k ľadovo vychladenému ginu (Bombay 47%) a pijem ich oddelene. Na tieto sladkosti moc nie som. A Sorrentina mám tiež radšej ostrejšieho. ()

Reklama

Phorbo 

všechny recenze uživatele

Clive v obleku, jako kdyby to už jinak nikdy nešlo, to mi vyhovuje... Příjemné barvy, relativně dobrý zvuk, skvělej bar, ale jinak ty přibližovačky... Nene, to ne, díky. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama