poster

Pěstírna (TV seriál)

  • angličtina

    Growroom

    (festivalový název)

Thriller / Krátkometrážní

Česko, 2017, 2 h 9 min (Minutáž: 7–16 min)

  • maxXxic
    ***

    Kombinuje se zde drsnější prostředí a drsnější příběh v uzavřeném prostoru s nějakou myšlenkou či osvětou. Vůbec si nejsem jistej tím formátem 10x13 min, raději bych to viděl v jednom kuse, protože odejít na týden od po deseti minutách od thrilleru vlastně absolutně ničí tu podstatu. Hodně lidí si zde stěžuje na hudbu - proti té já nemám žádnou výhradu.(25.5.2017)

  • Jara.Cimrman.jr
    **

    "Mě nezajímá, že nechtěj poslouchat šikmý držky." Podzemní sólo pro fašistu, smažku a tři vietnamské "kluky" by nebylo špatné, kdyby bylo vcelku a mělo nějaký konec. To dietní dávkování epizod mě totiž celkem otravovalo, vietnamština s titulky taky není moje miska rýže a ještě víc mě štvalo, že se aktuální neotřelé téma nepodařilo naservírovat zajímavěji. Takže hvězdy jsou za padoucha Šemberu a krásnou Rebeku, kteří mě bavili v každém záběru, ale to ostatní byla jen po soustech podávaná depresivní nuda.(7.11.2017)

  • rikitiki
    ***

    Za žánr i téma si minisérie zaslouží pochvalu. Nebojí se originality, zkouší hledat vlastní postupy. Bohužel, to ne vždy vychází. Pointa ohledně jednoho ze zahradníků v utajené podzemní zahradě je jasná na první pohled každému, kdo má oči. Některé scény jsou příliš temné a nepřehledné, občas děj nepříjemně poskočí a zadrhne se. Poslední díl se zcela vymknul předchozímu způsobu vyprávění – co tam najednou mělo dělat to strašení? – ukončení mi připadalo spíš jako bezradnost než záměrné trápení diváků nejistotou. /25. 7. 2017/(25.7.2017)

  • joobi
    ***

    Očekávání veliká, výsledek o to bolestivější. Pěstírná předvedla příšerný Pilot, kterým by značnou část publika od seriálu spíše odradila, nežli navnadila. Malá špetka naděje se dala hledat v prvních třech dílech, ač ne bez chyb, tak dala... Bohužel pak to jde celkově až moc dolů. Základní kámen úrazu představuje špatný scénář k jednotlivím dílům, kdy každý díl je nějak jiný... ale je špatně jiný. V jednom díle se řeší jedna věc, která v dalším díle naprosto zmizí, nebo se vyvrátí něčím jiným - díl pak ztrácí na smyslu a funguje jenom jako cílené natahování. Seriálu ironicky nejvíce ubližuje to, že jde o seriál, jinak řečeno, pokud by se vše sestříhalo do jednoho celku, vytvoří ravděpodobně mnohem lepší konzistentní dílo - ve výsledku by se mohl vystříhat ještě mnoho zbytečností, které se používají k natažení délky jednotlivého dílu. No a na závěr je tu velké finále, které celý seriál totálně zničilo. Nemám nic proti otevřeným koncům ve filmech či seriálech, ale zde to je naprosto neopodstatněné a nic to neřeší. Škoda pánové a dámy, mohlo to být mnohem lepší.(3.7.2017)

  • Tosim
    **

    Andy Fehu asi spoléhá na to, že když uzavře pár lidí kamsi do podzemí, kteří z toho samozřejmě vyšilují, napětí se dostaví samo. Bohužel, neděje se tak, téměř všechny interakce mě přišly vycucané z prstu a banda vietnamských neherců to nespraví, tím méně Martin Hub, kterej je sice namakanej a drsnej, ale to je asi tak všechno. Leccos se zlepšilo ke konci, kdy se otevřel prostor i vyprávění se trošku rozjelo a do ruky to vzali Judit Bárdos a Leoš Noha. 50%.(6.8.2018)

  • - V epizodě hrají dva protagonisté videohru „Mortal Kombat“. Přitom je však znatelně vidět na obrazovce vodoznak celosvětového videoherního portálu IGN. Když tedy postavy ,,hráli" hru, tak se pouze dívali na video a přitom mačkali tlačítka na herních ovladačích. (MajklCZsk)