poster

Tiché místo

  • USA

    A Quiet Place

  • Slovensko

    Tiché miesto

  • Velká Británie

    A Quiet Place

  • Kanada

    A Quiet Place

  • Austrálie

    A Quiet Place

  • Nový Zéland

    A Quiet Place

Drama / Horor / Thriller / Psychologický

USA, 2018, 90 min

Režie:

John Krasinski
(další profese)

Diskuze k filmu (304)

<< novější 15 14 13 12 8 5 1
    • 20.8.2018  01:52
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Proč furt napadáte jen Evelyn, že "se nechala zbouchnout"? Tak snad na "to" byli dva, ne?? Navíc to přeci nemuseli vůbec plánovat, prostě "se zadařilo". Nebo ona snad vyloženě chtěla otěhotnět??! V tom případě souhlasím, že je mimoň. Ovšem pokud to nebylo nějak "za zády" manžela (jako např. že schválně přestala brát prášky, nebo tak něco), tož pak on taky. :-D

    • 19.8.2018  21:56
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Protože já tam nic nenašel dobrýho, ten film prostě ve všem selhává.

    Zatimco já ti zde udávám příklady, proč film špatný je - tys zatim neobhájil tu genialitu střihů a zvuků, které tam absentují. Já to chci vidět i tvejma očima, abych na to právě hleděl objektivně a doted si mi nevysvětlil nic z toho, co tam vidíš ty. Je to extrém? Ani ne, na filmy koukam kvůli sobě, né kvůli tomu aby moje hodnocení odpovídalo.

    Na hvězdičky nekoukej, koukej na to co píšu. Já se upínám na tu špatnou stránku, protože to dobrý zadupala a to dobrý nefunguje samo o sobě, pač ani pak nevidim v tom smysl.

    • 19.8.2018  21:40
    Beckett51
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Ano, to tvrdím a není to naivita, ale objektivita. Navíc to už Tvůj "problém" a né problém toho filmu, že to takhle bereš, a zase se dostáváme k tomu, že si spadnul do svýho pohledu na filmy... Já jsem schopnej si svým způsobem užít i film, kterej je z jedný stránky hodně špatnej a z druhý skvělej. Nechápu, proč bych se měl upínat jen na tu špatnou stránku. 

    Dle mýho názoru je dát takovýmu filmu odpad! hloupej a zbytečnej extrém. Podle Tvýho názoru ne. Beru to.

     

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 19.8.2018  21:30
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Ty tvrdíš, že ta špatná věc nezničí tu druhou, to jsi tak naivní? Já jsem tomuhle filmu dal odpad, protože pro mě je to žánrovej odpad. NIC tam nefunguje.

     

    Vysvětlim: Pokud postavy chtěj umřít (oni se dle toho tak chovaj), tak jim to přeju ale nasraně budu sledovat film, co mě vyloženě nebaví a pak mě ani nebaví nějakej audiovizuál, lahůdkovej střih a kdo ví co ještě. Zvuková stránka je nezajímavá, protože zde zvuky absentují :D :D a nějaký ty přechody do sluchátek mě nemaj čim fascinovat. Tenhle film je tak minimalistickej a nijakej, že mě nemá čim strhnout, protože hloupost tenhle film definuje a tim automaticky zdemoloval vše ostatní.

    na příspěvěk reagoval Beckett51
    • 19.8.2018  21:25
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    to je to, co Beckett51 umí nejlíp, už tehdá mi to přišlo divný a chtěl sem se od něho držet dál. A pak sem mu to i vyčetl a teď sem mu to vrátili, jako bumerang :)) uhhhh 

    • 19.8.2018  21:23
    Beckett51
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Jasně já ti rozumím, ale v dřívějším příspěvku jsi reagoval čistě na audiovizuální stránku filmu a ta nemá s tím, co tu popisuješ nic společnýho. Taky beru filmy komplexně. Koukám jak na jednotlivý aspekty, tak na všechny dohromady. Scénář  A Quiet Place je děravej jak blázen, o tom žádná, ale pořád to nemění nic na tom, že technicky je ten film prostě nadprůměrnej. Rozumím tvýmu pohledu, ale pořád omýváš dokola jen "děj-postavy-děj-postavy-logika" a to je něco úplně jinýho než "kamera-herecký výkony-zvuk". Jasně, že to patří dohromady - ale to, že je jedna věc špatná (obsahová stránka) neznamená, že to automaticky zničí i druhej - v tomto případě kvalitní aspekt filmu (technická stránka).

    Boha.

    O Lacikovi jsem konkrétně nic takovýho nenapsal, psal jsem to obecně o typu lidí na této diskuzi - pokud jsi to takhle vztáhl na Lacika je jasné, že pod to, co píšu v Tvých očích zapadá. 

     

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 19.8.2018  20:55
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    mýval neni individuum !!! 

    • 19.8.2018  20:42
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Nemyslel jsem úplně něco jiného, já na aspekty přistupuju jinak než běžnej divák, vysvětlim ti to:

     

    Pro mě má Raid: Redemption nejlepší souboje všech dob. Choreograficky, dynamikou, střihem, a díky okolnostem. Vypovídá to real fightu víc než u běžných mlátiček, kdy se hlavní postava snaží eliminovat soupeře, ne je zabít - a hlavní postava nejdřív zdrhá před každým soubojem, takže tam nejsou vyvolaný samoúčelně, ale naprosto logicky.

     

    Brát to z pohledu čistě jen choreografie, tak jasně vítězí druhej díl, ale já do toho počítám veškeré okolnosti a věci kolem toho. To i platí v případě ostatních filmů a žánrů. Od filmu Quiet Place očekávám, že bude fungovat jako celek, kterej je složen z detailů, které se sebou souvisí a na sebe navazují. K tomu, abych se u hororu bál, se musej postavy chovat racionálně a nesmí bejt děj předvídatelnej.

     

    V Quiet Place se postavy chovaj schválně debilně, aby se napětí vyvolalo: scéna, kdy malej kluk si pustí autíčko. Scéna, kdy mute holka málem vyvolá požár ve svém domě. Scéna, kdy odejde a nechá svojí těhotnou mámu uvnitř bytu samotnou a tahat se s prádlem. Scéna, kdy Krasinski stojí se svým synem a prosí týpka, aby nezačal řvát a ten začne řvát.

     

    Všechno je to totálně předvídatelné, dá se na to připravit, není to překvapení, je to až nasírající. Takže díky špatnému chování postav se nemůžu bát ;-) tak mi netvrď, že myslim něco jinýho. Veškeré prvky si skládám dohromady, pač potřebuju aby ta situace vznikla z nějakého racionálního důvodu, né aby to ta postava schválně vyvolala a já čekal, kdy nějaká obluda vykoukne.

     

    Píšeš tu, aby se člověk nad filmem zamyslel a lacike i já to děláme a tim to trpí. Tam se nemůžeš zamýšlet, protože logika neexistuje, jsou tam propasné díry ve scénáři. Tvrdit o lacikovi, že je pozér, to chce fakt odvahu, naopak je to konečně někdo, co nic nezlehčuje a nezapadá mezi běžné hodnotící invidua tady. A sám tvrdíš, že si nenapsal nic takového, že je to hejtr.. a pak tvrdíš něco ve smyslu, že je to pozér a hejtí to kvůli nesmyslům.

    na příspěvěk reagoval Beckett51
    • 19.8.2018  20:01
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: pozére

    • 19.8.2018  20:01
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    uhhhhh 

    • 19.8.2018  19:46
    Beckett51
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Netahej mě za slova prosím. Nic takovýho jsem nenapsal. Mně se film taky zrovna 2x nelíbil, přišel mi průměrnej, ale nehodlám ho hejtit kvůli nesmyslům jako se to dost děje na týhle diskuzi. Něco jinýho je rozumná konstruktivní kritika, ke který patří argumenty a umět si je obhájit, a něco jinýho je nechat se zaslepit tím, že se to jedinci jako indiviuu prostě nelíbilo. Stačí se nad filmem jen trochu zamyslet a shodit ten pózerskej plášť. To platí jak pro jednu, tak pro druhou stranu.

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 19.8.2018  19:39
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: ty svině zabili jednoho z nás !!! takový film si víc jak tři, nezaslouží. 

    • 19.8.2018  19:35
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Najviac ma vydesila scena v ktorej si mysleli, ze to je prisera a pritom to bol prasivy myval.

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune , Yoshitsune
    • 19.8.2018  19:32
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)
    • 19.8.2018  19:30
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    uhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahhh :)) 

    • 19.8.2018  19:30
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Klasicky argument. Komu sa to nepaci, tak je zaslepeny hateom.

    Na to ti napisem, ze komu sa to paci, tak je zaslepeny nadsenim.

     

    na příspěvěk reagoval Beckett51
    • 19.8.2018  19:30
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    uhhh uhhh 

     

    "Ale, ale je tady prostě cítit ten Hollywood a taky šourek Michaela Baye, a proto postavy, občas udělají hloupé rozhodnutí. Nemluvě o tom, že z celého světa, z celého světa, právě oni přišli na to, jak s nimi efektivně bojovat, právě oni ? Navíc jak vidno, nic se nevyrovná staré dobré brokovnici". 

     

     

    cítítm v zadku podivné šimrání uhhhh :)) 

    • 19.8.2018  19:18
    Beckett51
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Takže vlastně jsi myslel úplně něco jiného, než jsi napsal poprvé, protože chování postav nemá s audiovizuálem a spol. vůbec nic společnýho :) A jo v tomhle souhlasím, ale to už je individuální, protože to, že to nevyděsilo tebe a mě neznamená, že to jiné nevyděsí. Někdo je prostě zvyklej na drsnější a horory a někdo ne, chtělo by to míň krátkozrakosti.

    • 19.8.2018  19:15
    Beckett51
    (hodnocení, komentáře)

    Lacike: Nemám namysli jen "absenci zvuku". Mám namysli skvělej střih zvuku, dynamiku,... A neříkám, že je na tom něco geniálního, říkám, že tohle všechno má svoje technický kvality ve kterých rozhodně neselhává a kdo to popírá, je zaslepenej zbytečným hatem a nemá soudnost.

    na příspěvěk reagoval Lacike
    • 19.8.2018  19:14
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Tak jinak ti to povim: když sleduju horor, chci aby to bylo nepříjemné, abych se u toho děsil, byl v těžkém napětí a BÁL se. Né, abych každou chvíli přemýšlel nad stupiditou všech postav.

    na příspěvěk reagoval Beckett51
    • 19.8.2018  19:13
    Beckett51
    (hodnocení, komentáře)

    Ouwen: Rozhodně bych si netroufl tak velký žánr jako je "horor" zaškatulkovat v rámci několika slov. 

    na příspěvěk reagoval Ouwen
    • 19.8.2018  19:11
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Prave zvukova stranka ma na tom strasne sklamala. Co presne je genialne na tom, ze nahodne nezmyselne tam absentuju zvuky?

    na příspěvěk reagoval Beckett51
    • 19.8.2018  19:10
    Lacike
    (hodnocení, komentáře)

    Wacoslav1: Mike je co sa tyka hororov neobjektivny. Je to jeho oblubeny zaner a je spokojny aj s malom.

    A Mzss sa boji aj svojho vlastneho tiena. :)

    • 19.8.2018  19:10
    Ouwen
    (hodnocení, komentáře)

    Beckett51: Kvůli filmařině a pěknými audiovizuálu horory přece nesledujeme, nebo jo?

    Od hororu očekávám špínu, strach, bezmoc..né se kochat jak je něco krásnýho.

    na příspěvěk reagoval Beckett51
<< novější 15 14 13 12 8 5 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace