• mh.mail
    **

    30% — Tak i po posledním dílu zůstanu na dvou hvězdách a třiceti procentech. Obsahoval sice podle mého názoru méně hluchých a vyloženě trapných míst, ale úplně se jich nevyvaroval. Pointa sice v sobě nesla jisté překvapení, ale to bohužel nestačilo, aby to hodnocení zvedlo. Zůstal divný, nepřehledný pocit a hlavně nepochopitelná motivace jednotlivých postav, především pak kapitána Barana. Ale nebyl v tom sám. Jsem rád, že už to máme za sebou.(20.3.2016)

  • Antal89
    *

    Poslední díl byl tečkou na dortu hovořící o úplné likvidaci tohoto žánru. Otřesná světla, zvuk jakž-takž, syžet se snažil do posledního dechu vůbec udržet nad vodou. Samotná vrcholná kolize byla jedno velké zklamání. Celkově tam spousta věcí v závěru ani nezapadala. Způsob, jak vygradoval v epilogu Jonášův pád mohl být ztvárněn lépe. Taktéž i Baran mohl dopadnout líp, protože v závěru se mohl přenést ze záporáka přímo na kladného hrdinu téměř bez bázně a hany. Neodpovídalo tomu ale hodně věci: Hudba, střih, scénář. To jsou tři hlavní problémy, proč celý seriál Modré stíny směřuje přímo do koše. Jediné, co zaslouží hvězdu je skutečně jen ztvárnění závěrečné potyčky v kvestorově domě. To bylo téměř dokonalé. Ostatní ale už je odpad. Ze všech herců jinak působil nejpřesvědčivěji Stanislav Majer, ostatní jsou buď průměr( Krobot, Melíšková, Dastlík) nebo výrazný podprůměr (Voříšková). Jinak pořád si kladu otázku: Co ta Voříšková tam v tom autě dělala? Schovával se nebo pozvracela doktorce rohožky? To mi doposud hlava nebere. Celá ta scéna jejího výstupu z auta a její domlácení je jeden veliký kýč.(25.3.2016)

  • otík
    **

    Tak jsme zdárně houpavou kamerou dokodrcali do konce. Dá se snad jen konstatovat, že tohle mohlo být slušné maximálně ve dvou dílech, ale v takové minutáži je to otrava. Bohužel poslední díl to jen potvrdil.(28.4.2016)

  • martiňák
    ***

    Opravdu zvláštní až divná detektivní série. Její příznivci můžou říkat, že originální, ale dle mého názoru z velké části nepodařená. Nedá se jí upřít, že má atmosféru, ale bohužel takovou, která by slušela rozvleklému filozoficko meditativnímu dílu, ale určitě ne detektivce. Tvůrci se vyžívají v záběrech v protisvětle a v kompozici, kdy postavy jsou utopené ve spodní části obrazu, jehož zbytek vyplňuje nezajímavé prostředí, což vyloženě ruší. Herci se blýsknou v několika emočně vypjatých scénách, ale celkově jsou coby policisté nepříliš uvěřitelní. Zde je obrovský kontrast např. s Případy 1. oddělení, kde to divák hercům beze zbytku věří. Tady si ale divák říká, že takhle se přeci policisté určitě nechovají a že to je celé nějaké nedotažené. K plusům patří, že po nehorázně nudných prvních 2 dílech se série přeci jenom trochu rozjede, občasné záblesky kvalitních výkonů od sympatických herců, hudba a pro mě uspokojivé dějové rozuzlení. Klauni od režiséra Viktora Tauše mě celkem nadchli a nepochybuji, že i tuto sérii měl plně pod kontrolou a vytvořil ji přesně podle svých představ. Bohužel do mého vkusu a do mých očekávání se tentokrát úplně nestrefil.(28.3.2016)

  • VanillaIce

    Jedna hvězda dolů za střeleckou scénu a jedna za zvuk.(20.3.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace