poster

Odnikud

  • Německo

    Aus dem Nichts

  • Francie

    In the Fade

  • Slovensko

    Odnikiaľ

  • Belgie

    In the Fade

  • USA

    In the Fade

  • Velká Británie

    In the Fade

  • Austrálie

    In the Fade

Drama / Krimi

Německo / Francie, 2017, 106 min

Komentáře uživatelů k filmu (164)

  • Filmmaniak
    ****

    Režijně a herecky zcela precizní dílo, odsuzující rasovou nenávist tentokrát prostřednictvím motivu pravicového terorismu. Příběh je mírně manipulativní a v závěru trochu uspěchaný a tím pádem ne úplně uspokojující, leč všechno do té doby je promyšlené a napsané skvěle. Silné téma je zužitkováno v napínavém, emotivním a bravurně gradovaném ději, přičemž Diane Kruger to táhne vážně skvěle. Ne že by na tohle téma nevzniklo už mnoho jiných filmů, ale ono je to jedno, důležitá je kvalita.(3.7.2017)

  • POMO
    ***

    Slušná dráma na jedno pozretie, bez osobitejšieho štýlu či medziriadkového zdelenia. Teda na to, ako závažnú tému rozoberá. Záver mi prišiel scenáristicky zjednodušený - najľahší spôsob ako zo situácie vykĺznuť, navyše bez zanechania rezonujúcich pocitov v divákovi.(2.6.2017)

  • verbal
    *

    Spolková republika Syrsko – Turecká aka Bundeschalifát nám všem nejenže jde skvělým příkladem národního altruismu a roztomile otevírá Evropu všem těm milým a tolerantním islamistickým mazlíčkům, kteří, ubozí!!!“ doma strádají pod jhem 15. století, jež si díky progresivnímu myšlení a pokrokové víře dodnes cílevědomě budují, ale také spolu s žabožrouty jednoznačně kraluje v audiovizuální mediální propagaci a vyučování Evropy k dobrovolné asimilaci s parazity v duchu těch nejlepších goeblsovských tradic. A tak nejprve nechají Turka natočit film o arménském holocaustu, což je asi tak stejná furiantská taškařice, jako by si neonacisté střihli veselohru z Osvětimi, no a teď ten samý Osman přichází v integrovaných německých barvách s jakože angažovaným a rádoby rozporuplným dramatem z moderního Koránlandu, Mekkce a oáze pravověrných, kde již zcela přirozeně stánky s kebabem vytlačily vepřová kolena a kde je zcela běžné, když vyfetlá blond štětka, Němka jako poleno, vzplane láskou ke zkurvenému kriminálnickému tureckému dýlerovi a plodí s ním Euroosmany, základ budoucí ISIS únie. No, a když se do toho bombovně vloží fuj fuj rasistická ultrapravice, kdovíproč jako vystřižená z Frakce rudé armády, nemá chudák asimilační sluníčkářská smažka nikde zastání, protože šaría se do ústavy teprve zakotvuje a německá justice ještě stále ostudně nefunguje tak, jak by si Angela a Imamstag přáli, tudíž je její svatou povinností vzít rozum do burky a spravedlnost do vlastního pásu s výbušninou. Kromě toho, že je to pátá kolona tendenčního mešitového svinstva a korektní Sorošovy politiky multikulti únie, je to také nuda k posrání, a snad historicky první film, u něhož jsem si nepředstavoval Dianku, jak dělá nahá na čtyřech kliky, a jediné honění bylo hlavou, kterou se mi neustále honilo „Dobře ti tak, pičo!“.(2.6.2018)

  • Cival
    ****

    Diane Kruger je v tomhle filmu neskutečná, famózní, dokonalá. A to jsem o ní nikdy moc extra mínění neměl. Bravo.(5.7.2017)

  • Malarkey
    ****

    Diane Kruger je tu naprosto nadpozemská. Její depresivní stavy se mi dostaly přímo pod kůži tak, jako se mi u filmu hodně dlouho nestalo. Stejně tak i téma je hodně aktuální, zajímavé a v celkovém kontextu dnešní doby dost vypovídající. Víc, než film, jsem vnímal spíš psychologický stav postavy Diany, která se ve své mysli postupně hroutila jako domek z karet a já čekal každou další minutu na to, co se bude dít dál. Film jde ale do důsledků a tak tu poukazuje i na to, jak problematické je soudnictví v Německu. Osobně jsem nepochopil, co jiného čekali? Pět hvězd jsem nedal snad jen proto, že mi po shlédnutí filmu bylo fakt dost zle. Nespravedlnost je svině.(8.11.2018)

  • Enšpígl
    *****

    Na rozdíl od kolegů se nebudu rozplývat nad herectvím Diane, protože ukaž mně film, kde tahle německá kráska zahrála špatně, zde měla díky scénáři takový prostor, že i posledním bezvěrcům došlo, která že z hereček je bohyně. Krom hereckých výkonů, ale je to i skvěle napsaný scénář a především mistrovská práce režie a kamery. Jako příklad uvedu, scénu kdy je Diane v poli sama se svými myšlenkami v tu chvíli bylo souznění s hlavní hrdinkou absolutní. Je to velmi silný příběh, podtržený dokonalou filmařskou precizností mistra Akina. Nechci víc prozrazovat, protože totální neznalost v tomto případě umocňuje totální zážitek.(9.7.2017)

  • Marigold
    ****

    Silný zážitek, který netáhne ani tak precizně vyrešeršovaný, ale stejně trochu manipulativní scénář, ale především pokorná režie a fantastický výkon Diane Kruger. Díky ní se "tichá mstitelka" stává bytostí z masa a kostí, se kterou dokážeme soucítit až do krajně šokujícího rozhodnutí v závěru. Téma pravicového terorismu může působit v čase islamistických atentátníků jako dráždidlo, ale Akin zpracoval zcela relevantní téma - a zpracoval ho velmi dobře.(27.5.2017)

  • Superpero
    ****

    Nějak mi neseděla kombinace ideologie atentátníků a způsobu jakým atentát provedli. Každopádně film mě bavil. Diane Kruger byla výborná a hodně se mi líbil i ten soudní proces. Je vidět, že kde je um, tak lze poutavě natočit cokoliv. Dovětek v Řecku byla ale rozhodně nejlepší část filmu.(14.10.2018)

  • Fr
    ***

    „JAK JDE SOUD?“ … „ZAPLATÍ ZA TO, TO TI SLIBUJU…“ /// Půl hodiny – Diane Kruger trpící. Další půlhodina - Diane Kruger trpící. Kurva, už je to docela vopruz… Sice se i něco málo děje, ale prudí to dál. Holčina (ty vole, vždyť je jí dvaačtyřicet!) nesleze z vobrazu… ale furt sledujeme jen ten trpící ksicht… Hlavním posláním je (zřejmě) současný náckovství, takže v Německu aktuální téma. Navíc po tý hodině se konečně něco děje, takže trpící ksicht má kolem sebe i děj, kterej od něj odvede pozornost. Zhruba půlhodiny. Do tý se vejdou veškerý emoce, kterej příběh nabízí. Možná mě má odbourat i závěrečná pointa, ale tak nějak jsem ji (z toho trpícího ksichtu) odezřel dopředu. Dám 3*. Za výkon a za tu půlhodinku. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chystám si vzít přistěhovalce. 2.) Nechápu, proč k jasnýmu případu potřebuju nejlepšího právníka. 3.) Thx za titule „UniCorn“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(11.10.2018)

  • Rimsy
    ****

    Mrazivé drama, fungující na rovině celospolečenské i osobní. Tu první drží pevně v rukou suverénní Fatih Akin, o tu druhou se stará výborná Diane Kruger. Je jasné, na kterou stranu současných konfliktů se autor staví, ovšem jeho podání je filmařsky vyzrálé, takže zklamán by neměl být nikdo.(16.8.2017)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Depka jak svině a nečekaně skvělý film. Excelentní Diane Kruger při bombovém útoku příjde o svého syna a manžela,což vyústí v neuvěřitelný tlak a stres ze strany policie a následného soudního líčení, kde jsem snad ani nedýchal. Výborné dialogy, perfektní herecké výkony, dusná atmosféra a šokující finále. Tohle se Němcům povedlo. 80%(19.8.2018)

  • xxmartinxx
    ****

    Extrémně čisté drama, kde o vině a nevině není pochyb na úrovni, kdy právník obviněných je zlá karikatura, jaké jsem si nemyslel, že se ještě mohou objevovat. Procedurálně to funguje jen s ohledem na značnou redukci (zcela chybí přítomnost médií). Nicméně herecky a co do gradace je to podařené a vzhledem k černobílému pojetí je vlastně obdivuhodné, že výsledek umí strhnout.(27.12.2017)

  • Kaka
    ***

    Solidní rodinné drama, které kdyby si vzal do ruky nějaký schopný americký independent movie maker, mohla z toho být bomba. Jelikož zaprvé - němčina je otřesný jazyk a místy lehká bariéra, za druhé - slušný úvod a fantasticky hrající Diane Kruger táhne dolu prapodivný závěr, který má působit umělecky a bořit konvence, místo toho ale nekoresponduje s nastavením hlavní hrdinky. Maximálně efektní a zdaleka nejlepší tak zůstavají scény v soudní síni, kde se mezi sebou nonšalantně předhánějí dva bravurní právníci.(9.5.2018)

  • Sarkastic
    ****

    Vnímání díla je poněkud problematické. Pokud bych se měl zaměřit na jisté souvislosti, o které se režisér očividně snažil, Odnikud by u mě vcelku propadl. Ze všeho nejsmutnější by pak byl ten dovětek, který film a jeho vyznění strhává někam jinam, řekněme k dosti banální obžalobě rasismu či radikalismu. Což by byla obrovská škoda, protože krom této tendenční (a pokřivené) optiky má rozhodně co nabídnout. Především silný příběh ženy, která přišla o všechno. A v podstatě to jediné, co jí ještě dává smysl, je pomsta. Rozdělení na 3 části pak kvituju. Všechny se vydařily. Přes úvodní ztrátu a vyrovnávání se s ní přes emocionálně vypjatý soudní proces až po „dovolenou u moře“, která obsahuje solidní dávku napětí, kterou bych před zhlédnutím nečekal. A konec vyloženě překvapí, inu, Evropa, v Hollywoodu by to dopadlo dost možná jinak (nejspíš hůř, patetičtěji). Zásluhou pevného pilíře celého filmu, ano, mám na mysli strhující herectví nejmenované herečky, hodnotím ještě slušnými 4* (koho „ten podtón“ bude dráždit víc, ubere si).(7.7.2018)

  • castor
    ****

    Německo-turecký režisér Fatih Akin se k problematice složitého postavení Turků v západní evropské společnosti vyjadřuje už poněkolikáté. Vsadil na Diane Kruger, která si své odmakala i v Hollywoodu, ovšem herecké kvality ukazuje spíš na evropské scéně. Její hrdinka má za sebou očividně bouřlivější minulost, nicméně ona i bývalý dealer drog, jinak turecký imigrant dnes platí za spořádanou hamburskou rodinku, kterou doplňuje bystrý synek. Jenže parta neonacistů nastražila výbušninu s hřebíky a naše hrdinka se musí vyrovnat s obrovskou ztrátou. Je to patřičně mrazivé a na převrácených soudních faktech jasně vidíme, o co tvůrcům šlo. Zejména v prostřední části je nicméně scénář trochu slabší, na leccos rezignuje, což koresponduje se samotným verdiktem soudu. Přichází artovější/meditativnější závěrečná třetina o morálce jedince, která má své kvality, ovšem úplně neladí s přemýšlením hlavní hrdinky. Tápeme tedy trochu mezi psychologickým dramatem a komorní kriminálkou, a pro někoho finální jednání ústřední hrdinky shodí předešlé dění. Tak či onak, Kruger je skvělá.(22.5.2018)

  • troufalka
    ****

    Ocenila jsem napětí, které se urdrželo během celého filmu. Nebyo to špatné, ale jednou stačilo.(7.11.2018)

  • Spiker01
    ****

    Na Diane Kruger jsem už od Troji táhnul, ačkoliv jsem až doposud neviděl jediný její německý film. V Hollywoodu se celkem uchytila a nyní se vrátila zpět a natočila těžkotonážní drama, na které se velmi nepříjemně kouká a při titulcích člověku vyvstanou na mysl velmi mrazivé pocity. Všechny úspěchy na festivalech zasloužené, díky Warner Bros klidně Diane mohla bojovat o oscary. Škoda, že v US to zřejmě do široké distribuce nešlo. Já si třeba podobné filmy více užiju doma v klidu a přítmí.(18.5.2018)

  • Davies182
    ****

    V jiný dimenzi už z kinosálů dávno tříská prachy crossover s Liamem Neesonem z 96 hodin, a tahle dvojka tam dala jako pátej film historie dvě miliardy. Jak prd!(17.6.2018)

  • Jhershaw
    ***

    Z úrovně "solidní / standardní" tenhle film vytahuje jen opravdu výtečná Diane Kruger, jinak nic, co by nebylo zpracováno obdobně a dříve. Pamatuju, že z Gegen die Wand jsem byl odvařený o dost víc. 70 %(9.7.2017)

  • LiVentura
    ****

    Lépe to snad zpracovat ani nejde.. Bravurní D.K.!(16.10.2018)

  • *CARNIFEX*
    ***

    Vážna téma podaná pomerne strohým spôsobom, bez emocionálneho popudu. Nebyť pasáže v súdnej sieni, neviem či by som vôbec mihol brvou. Je to fakt škoda, lebo vzhľadom k problematike, by mal takýto snímok vyvolať väčší citový “výbuch”, ako si len bezstarostne plynúť. Taktiež ma prekvapilo, že je bez akéhokoľvek “odkazu” či hlbšej myšlienky, čo už na dnešné pomery hádam ani nebýva zvykom. Film je to dobrý, “o tom potom”, no z celkového hľadiska som očakával viac, pričom ani akýsi “záver na náhodu” k celkovo lepším dojmom nenapomohol.(12.5.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace