Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MartinNDL
    ***

    Klasická ukázka karlovarského paradoxu. Byť většina festivalové nabídky je tvořena umělecky ambiciózními, vážnými, přemýšlivými a relativně pomalými filmy, tak největších potlesků a slušných umístění v divácké ceně se dostává lehkým, nenáročným komediím bez větších přesahů. Nikomu nevyčítám tento vkus, jenom si říkám, zda se festival nakonec slušně nemíjí s cílovou skupinou. Ale víte co? Řekněme si to ve stylu Heilu. Já se mnohem líp cítím mezi mladými, usměvavými, hezky a sexy oblečenými holkami než hipsterskými intelektuálkami s výrazem na pomezí přemýšlím / jsem dementní bez elegance a sex-appealu. A těch pár samoúčelně cizích slov a odkazů v diskuzi po filmu nezpůsobuje zrovna touhu stahovat jim jejich nadměrně velké kalhotky. Takže jezděte dál, spěte při mých oblíbených filmech a pak vypadejte krásně na promenádě a v klubech. Samotný film Heil od začátku do konce staví na humorných epizodkách v podstatě groteskně parodického typu vybudovaných jednoduše nafouknutím stereotypů do extrému. Občas se trefí a je zábavný, občas je novácky trapný, v každém případě je ale jednoduchý a čistě zábavný.(7.7.2015)

  • LuccinyFilmy
    **

    "Německé komedie mi nepřijdou vůbec vtipné" zazní ve filmu a v zásadě to platí i na Heil. Černoch s hakenkreuzem na čele, který papouškuje xenofobní výroky, a blbí a blbější náckové, kteří dělají blbé věci, jsou spíš jen tak infantilně humorní, tak člověk se zasměje, ale je to spíše tak na desetiminutovou scénku a ne na celý film.(8.7.2015)

  • Sederik
    *****

    Velice vtipná a lehká komedie, která si dělá srandu zkrátka ze všeho. Srovnání s Troškou je blbost, i když je pravda, že některé vtipy byly prvoplánové, jiné zase až ve stylu Monty Pythonu. A vůbec to není jen o náckách, ale spíš o absurditě dnešní přehnaně korektní společnosti. Uznávám, že to není žádný hluboký film, i když myšlenku má.(9.7.2015)

  • joelly01
    ***

    Budu zde trapna, ale musim... : Po Kreuzweg, kterazto se pro me stala filmem roku, je totok pro me velka slabota. A na tyhle propagandy a radoby "satiru" (kdyz my vsichni tady v Nemecku vime vo co gou, ale radsi se nic nerika, neb nikdo prece nechce byt NAZI) jsem hakliva jako prase. Zanechalo to ve me stejne horkou pachut jako ta pozerka Gebbe. Tak Dietrichu, doufam ze priste se vykvaknes na podobne pozerske "satiry" (tocene na spolecenskou objednavku) a misto toho me zase omracis nakou takovou Kreuzweg. Dala bysem min, ale zase min nez Tore si to nezaslouzi a tam jsem lina jak ves menit hodnoceni. I kdyz obcas v noci nemuzu spat jak jsem vztekla ze jsem te podlezave sracce dala taky tri. Asi jsem srab a pokrytec. Ach jo.(24.7.2015)

  • Bachy
    ***

    Ideálně začít od konce, tedy besedou s režisérem. V momentě, kdy se Brüggemann bránil výrazu 'kontroverzní' a pronesl: "I mean come on, it's a comedy," jsem jemu i filmu trochu odpustil. Heil není ani satirou ani filmem, který útočí na aktuální situaci a přináší něco nového, Heil zřejmě ani takové motivace nemá a možná ani nechce rezonovat a podnítit k myšlenkám. Heil je prostě jen komedie o hloupých lidech. A potom můžeme říkat taková ta všeříkající slova jako "budiž" nebo "dejme tomu". Nesmím se schovat do pytle plného pokrytectví - ze začátku jsem se vcelku bavil. Jenže to, že cesta nikam nevede poznáte většinou, až když po ní vykročíte. #kviff2015(13.7.2015)